Het dus, niet hijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:42 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Het forum.
Ja, vooral als ze hier zo kut staan ingesteld.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bloedwaardes zijn nog steeds niet goed... IJzertekort en een te hoog suiker... Komt wel weer
Rug gaat langzaam vooruit...
Waarom reageer je sowieso als je niet weet waar het over gaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kon toch niet weten dat het over een camera ging
Reactie was wel funny, ik zit er iig niet meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom reageer je sowieso als je niet weet waar het over gaat?
Middagquote:
Ze zijn gevlucht omdat ze wisten dat ik er weer aan kwamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo Speedy
Waar zijn de dames ineens?
Nee het lijkt allemaal maar zoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef leonieke het volgende:
Begint het nu echt vlugger te lopen?
Breng ze ff op een idee zegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef leonieke het volgende:
Begint het nu echt vlugger te lopen?
werken en fokken gaan totaal niet eigenlijk best goed samenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik ondertussen aan het werk ben
Hmmz ga maar weer gauw weg danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik ondertussen aan het werk ben
aVONDquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Middag all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |