Ik blow nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Het is hoog tijd om je bed op te zeken DM
En niet meer zo veel blowen na je werk
lijkt op GC alleen andersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt iets wat je graag wil ook, zo'n kippenhok in toom houden
Die tag betekend wel dat ik opval bij de FA'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staan
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je mag nergens mod worden, je hebt ook al zo'n lame tag ' owned by nikky' achter je naam staan
opvallen als doelquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die tag betekend wel dat ik opval bij de FA's, ik wilde alleen een andere tag
.
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebbenquote:
Daarnaast mag ik nikky graagquote:
Taalverkrachting is ook een doel?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarnaast mag ik nikky graagZij is keilief
.
Maar ja ik wil ooit nog ergens mod worden en nee ik zou begot niet weten waar, PUB past op het moment het beste bij mij van alle subfora
tja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebben(vermoedelijk)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taalverkrachting is ook een doel?
Hop, je nest in jij
tragischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarnaast mag ik nikky graagZij is keilief
.
Maar ja ik wil ooit nog ergens mod worden en nee ik zou begot niet weten waar, PUB past op het moment het beste bij mij van alle subfora
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als je opvalt bij een FA, zou ik me maar gedeist houden. Vaak betekend dit veel notes, en daardoor zal je binnenkort een ban aan je broek hebben(vermoedelijk)
Begot is brabants en brabants is okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taalverkrachting is ook een doel?
Hop, je nest in jij
Waarom ?quote:
nietus en okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Begot is brabants en brabants is ok![]()
Niet waar, en eigenlijk ook niet echtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesquote:
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mod willen worden, waar dan ook.
zo wannabee
begot is zeker wel spreektaal in brabantquote:
ik hoopte dat je negatief was over flyingfoxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesBehalve dan die over FF die iemand me gegeven heeft (en nu gebruik ik FF voor fok
) Ik zal binnenkort eens een update kwa notes aan nikky of dago vragen
.
FF is gewoon gratis prutswijfquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve notesBehalve dan die over FF die iemand me gegeven heeft (en nu gebruik ik FF voor fok
) Ik zal binnenkort eens een update kwa notes aan nikky of dago vragen
.
Ga dan eens met dos37 en 9Christensen "communiceren". Die zijn ook een beetje bij de grom- en klikgeluiden blijven stekenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
begot is zeker wel spreektaal in brabant(iig in Valkenswaard
)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoHier heeft dat niet zo vreselijk veel zin
In FB zeiken doen alleen maar zeikerdsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idd. Maar ga dan in Feedback likken en tot aan je oksel danny in zn kont vuisten of zoHier heeft dat niet zo vreselijk veel zin
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
Kwartetten zijn irritant, iig in sc's
FireFox dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik hoopte dat je negatief was over flyingfox
waor nie wa is johquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan eens met dos37 en 9Christensen "communiceren". Die zijn ook een beetje bij de grom- en klikgeluiden blijven steken
calvobbes is leuk en genantquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
In FB zeiken doen alleen maar zeikerdsIk ben waar ik ook kom positief over fok
Calvobbesquote:
schatjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
CalvobbesDat is een ......(vul zelf maar in
)
het is 'bij god', en gewoon NLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |