Jij vind haar een mokkel?quote:Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.
Mokkel is een ander woord voor vrouw of meisje, het zegt niets over schoonheid zoals woorden als chick of babe.quote:
haha, kijk eens in de spiegel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Tering, wat een lelijk wijf. Ben ik even blij dat ik die show nooit kijk.
Mooie dingen zijn dat. Spiegels.quote:
jammer dat ze geen onderscheid maken tussen mooi en lelijk en dus ook jouw gezicht reflecterenquote:
Homoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar verbaal de scherpste van die vier. En haar shows in het theater zijn super en het is nog eens een vreselijk gezellig en lief mens ook
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Ze is dys-lesbisch ja !
Nou toch ongeveer de helft van de wereldbevolking hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dat zij zich over gegeven heeft aan de vrouwenliefde zal niemand erg vinden.
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?
Ik ook. Sara Kroos-stijl dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
Trouwens ze is pot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
NEE ZE IS GODVERDOMME NIET LACHEN.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
Seth Gaaikema is de koning van de woordgrap, ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
"irriteren aan" ...quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef Razor21 het volgende:
Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.![]()
![]()
Nounou we hebben zowaar een vrouwelijke kandidaat voor De Lama's hier op fok! rondlopen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee verkrachten dat moet je aan mannen overlaten![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Huh serieus
Vrouwelijke cabaretiers, ik kan er nooit om lachen![]()
No humor detectedquote:
Hoi Saraquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:44 schreef Croupouque het volgende:
Knap of niet, ze heeft wel iets schattigs.
En ze is trouwens lesbisch, dus ze zal niet echt wakker liggen van het feit dat jij, bruingebronste gespierde humoristische sexgod, niet warm van haar wordt.
Ja maar jij bent een vrouw. En jullie vinden jullie 'eigen' humor altijd grappig.quote:
Sarcasme toch hoop ik?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Crush65 het volgende:
Ik vind haar best grappig. En nog lekker ook. Maar ja....
Helemaal mee eens.... allemachtig wat een dom mens zeg! Domme opmerkingen op onjuiste momenten.... wat een wicht!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het dieptepunt kwam gisteravond bij Paul & Witteman. Dat was geen medelijden meer, maar je irriteren en ergeren.![]()
Noem er één. Serieus, ik kan er echt geen enkele bedenken. En dan bedoel ik niet 'schattig grappig' of 'lief', maar gewoon grappig door de grappen die ze vertelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef Annoesie het volgende:
Als Sara Kroos niet grappig is hoeven gelijk niet alle vrouwen humorloos te zijn. Voor mannen is dat gewoon makkelijker, die hebben daar beter aanleg voor, accepteer je het makkelijker van. Vrouwen moeten daar meer moeite voor doen, maar vrouwen kunnen zeker wel humor hebben.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Tovaho het volgende:
van medialog.nl:
---
Sara Kroos stopt met het BNN-programma De Lama’s. De cabaretière wil zich geheel gaan toeleggen op het theater, maar laat tussen de regel door weten dat het niet makkelijk is om als vrouw tussen de Lama-mannen te moeten werken.
Lees verder >>
Kroos stop om meerdere redenenmaar de hoofdreden is dat het mooi geweest is. Mijn grote liefde is het theater, daar hoor ik ook echt thuis en daar kan ik veel meer van mezelf in kwijt.
Ook voelde Kroos zich niet meer geheel thuis in het programma. Het blijft, al is dat niet de reden dat ik wegga, een heikele kwestie om als vrouw tussen komische mannen te staan omdat mannen veel meer gericht zijn op scoren, snel zijn en geen diepere betekenis: het format van de Lama’s. Alleen in dat format blijk ik steeds minder te passen omdat ik meer wil zeggen en langer de tijd wil hebben om dingen uit te werken.
Jammer voor het BNN-programma dat de enige vrouw in het gezelschap vertrekt.
Overigens wekte Kroos de woede van vele kijkers met haar optreden in de talkshow en vooral de manier waarop ze Johan Vlemmix aanviel. In haar gastenboek komen tal van kritsche reacties binnen waarop Kroos als enige reactie kwijt wil: Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna.
---
Gezien de reacties hier, is niet iedereen even rouwig....
quote:Naam: Specht
Homepage:
Reactie: Sarah, bel me even terug, ik heb vanavond weer tijd voor een potje ouderwetsch anaal vuistneuken. Heb je trouwens wel glijmiddel in huis? Want ik vond het de vorige keer met die pot pindakaas toch niet zo geslaagd. liefs Specht
Oh god! Inderdaad... was de hele tijd Johan Fleminx aan het afzeiken, nouja poging tot, want ze zette zichzelf ieder keer voor schut.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het dieptepunt kwam gisteravond bij Paul & Witteman. Dat was geen medelijden meer, maar je irriteren en ergeren.![]()
Tineke Schouten lukt het anders best aardig, net als Brigitte Kaandorp.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ze is idd niet grappig, maar dat vind ik van vrouwen over het algemeen al niet, hoe hard ze het ook proberen.
ah had die aflevering wel eens willen zien, hij staat ook niet meer op uitzendinggemist helaasquote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
wat vind je grappig?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Christine het volgende:
Bij De Lama's vind ik Sara irritant en niet-grappig, maar in het theater zie je een hele andere kant van haar en daar vind ik haar soms wél geslaagd.
Iedereen die haar zo afzeikt hier, zou eens op deze link moeten klikken en het filmpje "Nooit meer goed" bekijken en daarna nogmaals hun mening geven.
Overigens ben ik er iig niet rouwig om dat ze weggaat bij De Lama's.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah had die aflevering wel eens willen zien, hij staat ook niet meer op uitzendinggemist helaas
ik klikte op die smilie en zag dit staanquote:
Hier werkte het nog wel, heb het uiteraard getest voor het te posten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik klikte op die smilie en zag dit staan
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006).
Helaas
jaaaa hij doet hetquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier werkte het nog wel, heb het uiteraard getest voor het te posten.
[url=Deze dan?]
[url=http://player.omroep.nl/?aflID=3269372&md5=798f8bddda25e7e58bd8c34909af2d14[/url]]http://player.omroep.nl/?aflID=3269372&md5=798f8bddda25e7e58bd8c34909af2d14[/url][/url] Doet het hier wel in elk geval. Anders even zoeken op 'Pauw en Witteman', dan de derde pagina van drie, uitzending van 13-09 (met Vlemmix, Peter de Vries).
ik vond het wel meevallen hoor dat ze zo aan het zeiken was tegen die johan flemmix, da's idd een aardige gast, ze probeerde er een paar keer tussendoor te komen maar dat sloeg nergens op, heb nu ook niet meer zo'n hele hoge pet van d'r opquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier werkte het nog wel, heb het uiteraard getest voor het te posten.
[url=Deze dan?]
[url=http://player.omroep.nl/?aflID=3269372&md5=798f8bddda25e7e58bd8c34909af2d14[/url]]http://player.omroep.nl/?aflID=3269372&md5=798f8bddda25e7e58bd8c34909af2d14[/url][/url] Doet het hier wel in elk geval. Anders even zoeken op 'Pauw en Witteman', dan de derde pagina van drie, uitzending van 13-09 (met Vlemmix, Peter de Vries).
nou nou nou belzebubje, niet gelijk alles afkraken, die Vlemmix was echt heel aardig en had niks kwaads in zijn zin.. en het was zo lang geleden enzo verjaard en dan toch zo op die verzameling fokkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
Johan Vlemminx![]()
Lama's
Peter R. de Hazenlip
Och hij is gewoon Oranje Geil, zeg maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb de uitzending (gelukkig) niet gezien. Kan die Vlemminx niet zo goed hebben met zn overdreven gedrag. beetje een sneu mannetje.... beetje.....klein beetje....
nee hij deed echt gewoon normaal en hij doet niet meer zingen of dingen voor maxima of voor de koningin..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Heb de uitzending (gelukkig) niet gezien. Kan die Vlemminx niet zo goed hebben met zn overdreven gedrag. beetje een sneu mannetje.... beetje.....klein beetje....
die ken je toch wel man...... een improvisatie programma wel grappigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:20 schreef ThinkTank het volgende:
Lama's, Sara Kroos? wtf you talkin about?
ik eerst wel, maar toen ik dat filmpje bij pauw en witteman zag was ik gelijk op haar afgeknapt....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:28 schreef OFfSprngr het volgende:
Niemand vind haar grappig.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Ze is dys-lesbisch ja !
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.tvopjepc.nl/programma/91
hier staan de afleveringen ook gewoon hoor
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:13 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]ja maar het ging niet om een aflevering van de Lama's maar om een aflevering van Pauw & Witteman
maar is niet erg want zo kan ik de lama's gaan kijken weerquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n domme reacties hier zeg.. En zo overdreven ook. Zo vreselijk is ze nou ook weer niet, sowieso niet zo erg als sommige reacties hier
Ik vond je zo'n lief meisje maar nuquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen haar? Ze lijkt me een heel aardig en gezellig iemand hoor.
Ze is misschien best aardig en gezellig, maar ze is gewoon niet grappig. En als je dat niet bent, dan moet je niet tegen beter weten in proberen om juist wel grappig te zijn. En helaas heeft zij dat zelf niet helemaal doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen haar? Ze lijkt me een heel aardig en gezellig iemand hoor.
Oke ik moet toegeven dat ik ook nooit om haar grapjes moet lachen maar ik vind dat de reacties hier wel erg overdreven zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ze is misschien best aardig en gezellig. Maar ze is gewoon niet grappig. En als je dat niet bent, dan moet je niet tegen beter weten in proberen om juist wel grappig te zijn. En helaas heeft zij dat zelf niet helemaal door![]()
spijker op zn kop.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
De Lama's zijn sowieso niet lachen....
Huh hoezo dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vond je zo'n lief meisje maar nuzulks een teleurstelling
Nee dat zei ik niet, ik weet verder ook niet wat ik van haar moet denken maar ik zei alleen dat ze me wel aardig en gezellig leek en dat iedereen zo overdreven reageert. Ik moet verder ook niet lachen om haar grapjes.quote:
Ok kunnen we toch nog verkerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet, ik weet verder ook niet wat ik van haar moet denken maar ik zei alleen dat ze me wel aardig en gezellig leek en dat iedereen zo overdreven reageert. Ik moet verder ook niet lachen om haar grapjes.
Weet ik. Maar ik pretendeer ook geem comediant te zijn. Sarah ( en die andere 2 die ik noemde ) helaas wel.quote:
Mot ze niks van hebbuhquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Bilbao het volgende:
ik wil haar wel eens lekker neuken
Moet je wel eerst weten onder welke huidplooi haar kut verstopt zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Bilbao het volgende:
ik wil haar wel eens lekker neuken
Ook lesbisch ofzeu?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is al geruime tijd bekend, dus geen nieuws!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:58 schreef THCees het volgende:
Om het vertrek van Lama-lid Sara Kroos een beetje op te vullen heeft BNN een lama geadopteerd. De zender heeft de 7-jarige Nico geadopteerd uit Artis om te vieren dat het BNN-programma De Lama’s dit jaar de Gouden Televizierring heeft gewonnen.
Sara Kroos (25) maakte in september bekend te stoppen met De Lama’s. De altijd zeer humoristische cabaretière gaat zich weer compleet richten op het theater.
Bron : http://www.nieuwnieuws.nl(...)_adopteert_lama.html
SARA tot ziens [afbeelding]
Ben benieuwd op die Nico dan wel grappig is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:58 schreef THCees het volgende:
Om het vertrek van Lama-lid Sara Kroos een beetje op te vullen heeft BNN een lama geadopteerd. De zender heeft de 7-jarige Nico geadopteerd uit Artis om te vieren dat het BNN-programma De Lama’s dit jaar de Gouden Televizierring heeft gewonnen.
Sara Kroos (25) maakte in september bekend te stoppen met De Lama’s. De altijd zeer humoristische cabaretière gaat zich weer compleet richten op het theater.
Bron : http://www.nieuwnieuws.nl(...)_adopteert_lama.html
SARA tot ziens [afbeelding]
quote:Sara Kroos (25) maakte in september bekend te stoppen met De Lama’s. De altijd zeer humoristische cabaretière gaat zich weer compleet richten op het theater.
Dat is een echte lama he..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:46 schreef manny het volgende:
[..]
Ben benieuwd op die Nico dan wel grappig is.
Zou je mijn spugende beest eens moeten zien! HAHAHHHAAHHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is een echte lama he..
Een spugende.. z'n beest uit Artis..
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:09 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben naar der show geweest in Helmond!
Paar opmerkingen:
- ze liet wel duidelijk merken dat ze lesbisch was
- te veel langdradige liedjes!
- ze zit op een gegeven moment op der pianomet letterlijk 1 tiet uit der shirt.. EXPRES... nou geen prettig gezicht, wist niet dat je op je 25e al zulke hangtieten kon hebben
Tjonge, ik kende Sara Kroos niet, maar als ze altijd zo grappig is hoef ik naar een voorstelling toe.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Christine het volgende:
Bij De Lama's vind ik Sara irritant en niet-grappig, maar in het theater zie je een hele andere kant van haar en daar vind ik haar soms wél geslaagd.
Iedereen die haar zo afzeikt hier, zou eens op deze link moeten klikken en het filmpje "Nooit meer goed" bekijken en daarna nogmaals hun mening geven.
Overigens ben ik er iig niet rouwig om dat ze weggaat bij De Lama's.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef footballx het volgende:
[..]
Ik probeerde je helemaal niet aan te vallen heiden, maar je weet toch ook wel hoe je er zelf uitziet?![]()
niet ?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tjonge, ik kende Sara Kroos niet, maar als ze altijd zo grappig is hoef ik naar een voorstelling toe.
WHAHAHAHAquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef footballx het volgende:
[..]
Ik probeerde je helemaal niet aan te vallen heiden, maar je weet toch ook wel hoe je er zelf uitziet?![]()
Ze is Bi en die show was erg goed alleen dat tiet stuk had van mij ook niet gehoevenquote:Op zondag 4 november 2007 21:45 schreef SunChaser het volgende:
gelukkig is ze pot
quote:Op maandag 5 november 2007 00:40 schreef Flashwin het volgende:
gvd, zet dat plaatje achter een link ofzowat een afgrijselijke borsten
Je zou er geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 5 november 2007 00:40 schreef Flashwin het volgende:
gvd, zet dat plaatje achter een link ofzowat een afgrijselijke borsten
*Slaat Buzzer in zijn gezicht om hem weer bij zinnen te brengen*quote:
het is dat ze een jaar of 12 te jong is, maar........quote:Op maandag 5 november 2007 01:32 schreef Seneca het volgende:
[..]
*Slaat Buzzer in zijn gezicht om hem weer bij zinnen te brengen*
quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Sara was gister op tv en idd niet grappig. haar tiet is ook niet grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn net van die lappen croissantjes die je zelf moet oprollenquote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies. Dat stuk kan ik me nog herinneren. Wat een walgelijk mens was het zegquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb haar tv-optreden bij Pauw en Witteman een van de meest schrijnende tv-momenten ooit gevonden. Ze probeerde toen Vlemmix af te zeiken, maar de enige die voor lul stond was zijzelf. Ik heb het idee dat zij een manisch depressief persoon met een minderwaardigheidscomplex is. Dat laatste is overigens niet geheel onterecht.
Dat ze is lebisch is is een zegen voor de mannen.quote:Op maandag 5 november 2007 01:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is dat ze een jaar of 12 te jong is, maar........
edit: ow, en ze is lesbisch
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut kick SunChaser
Ik zie dat je het al eerder hebt gekicked. Ben je stiekem verliefd op haar ofzo?
Waarom? Gewoon, waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ik vind haar wel goed hoor
ze is wel grappig
maar het is jullie mening
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
Hoi Saraquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kloon Sunchaserquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
Kutgrapquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef manny het volgende:
Oh oh, ze heeft een grap gemaakt die wel honderdnkeer ge retwitterd is. Komt ie:
KroosSara
Driving home for christmas wordt vandaag Driving home untill christmas.
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
Retweeted by ....... and 100+ others
Geniaal. Broeha, broeha.
Dus.
Het sneeuwt.
whahahh even rt'enquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
whaha driving home until christmas
Ze leest het toch niet tussen de andere 100+ RT'squote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef 9611Niels het volgende:
RT@sinterklaaskapoentje: whaha driving home until christmas
quote:
"Quelle Gaaikema?"quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zij is de reden dat ik NOOIT meer bij C1000 koop...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:57 schreef DasApart het volgende:
Tineke Schouten is vele malen erger, pak haar. Al haar typetjes klinken als Utrechtse achterbuurters.
Jij zit op /b/quote:
Untill.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef manny het volgende:
Oh oh, ze heeft een grap gemaakt die wel honderdnkeer ge retwitterd is. Komt ie:
KroosSara
Driving home for christmas wordt vandaag Driving home untill christmas.
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
Retweeted by ....... and 100+ others
Geniaal. Broeha, broeha.
Dus.
Het sneeuwt.
Idd. Boycotten die handel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zij is de reden dat ik NOOIT meer bij C1000 koop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |