Jij vind haar een mokkel?quote:Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.
Mokkel is een ander woord voor vrouw of meisje, het zegt niets over schoonheid zoals woorden als chick of babe.quote:
haha, kijk eens in de spiegel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Tering, wat een lelijk wijf. Ben ik even blij dat ik die show nooit kijk.
Mooie dingen zijn dat. Spiegels.quote:
jammer dat ze geen onderscheid maken tussen mooi en lelijk en dus ook jouw gezicht reflecterenquote:
Homoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar verbaal de scherpste van die vier. En haar shows in het theater zijn super en het is nog eens een vreselijk gezellig en lief mens ook
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Ze is dys-lesbisch ja !
Nou toch ongeveer de helft van de wereldbevolking hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dat zij zich over gegeven heeft aan de vrouwenliefde zal niemand erg vinden.
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?
Ik ook. Sara Kroos-stijl dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
Trouwens ze is pot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
NEE ZE IS GODVERDOMME NIET LACHEN.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
Seth Gaaikema is de koning van de woordgrap, ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
"irriteren aan" ...quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef Razor21 het volgende:
Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.![]()
![]()
Nounou we hebben zowaar een vrouwelijke kandidaat voor De Lama's hier op fok! rondlopen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee verkrachten dat moet je aan mannen overlaten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |