quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Sara was gister op tv en idd niet grappig. haar tiet is ook niet grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn net van die lappen croissantjes die je zelf moet oprollenquote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies. Dat stuk kan ik me nog herinneren. Wat een walgelijk mens was het zegquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik heb haar tv-optreden bij Pauw en Witteman een van de meest schrijnende tv-momenten ooit gevonden. Ze probeerde toen Vlemmix af te zeiken, maar de enige die voor lul stond was zijzelf. Ik heb het idee dat zij een manisch depressief persoon met een minderwaardigheidscomplex is. Dat laatste is overigens niet geheel onterecht.
Dat ze is lebisch is is een zegen voor de mannen.quote:Op maandag 5 november 2007 01:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is dat ze een jaar of 12 te jong is, maar........
edit: ow, en ze is lesbisch
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut kick SunChaser
Ik zie dat je het al eerder hebt gekicked. Ben je stiekem verliefd op haar ofzo?
Waarom? Gewoon, waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ik vind haar wel goed hoor
ze is wel grappig
maar het is jullie mening
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
Hoi Saraquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kloon Sunchaserquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:27 schreef loveejouu32 het volgende:
ze is wel grappig
Kutgrapquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:49 schreef manny het volgende:
Oh oh, ze heeft een grap gemaakt die wel honderdnkeer ge retwitterd is. Komt ie:
KroosSara
Driving home for christmas wordt vandaag Driving home untill christmas.
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
Retweeted by ....... and 100+ others
Geniaal. Broeha, broeha.
Dus.
Het sneeuwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |