Jij vind haar een mokkel?quote:Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.
Mokkel is een ander woord voor vrouw of meisje, het zegt niets over schoonheid zoals woorden als chick of babe.quote:
haha, kijk eens in de spiegel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Tering, wat een lelijk wijf. Ben ik even blij dat ik die show nooit kijk.
Mooie dingen zijn dat. Spiegels.quote:
jammer dat ze geen onderscheid maken tussen mooi en lelijk en dus ook jouw gezicht reflecterenquote:
Homoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar verbaal de scherpste van die vier. En haar shows in het theater zijn super en het is nog eens een vreselijk gezellig en lief mens ook
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Ze is dys-lesbisch ja !
Nou toch ongeveer de helft van de wereldbevolking hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dat zij zich over gegeven heeft aan de vrouwenliefde zal niemand erg vinden.
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?
Ik ook. Sara Kroos-stijl dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
Trouwens ze is pot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
NEE ZE IS GODVERDOMME NIET LACHEN.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
Seth Gaaikema is de koning van de woordgrap, ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
"irriteren aan" ...quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef Razor21 het volgende:
Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.![]()
![]()
Nounou we hebben zowaar een vrouwelijke kandidaat voor De Lama's hier op fok! rondlopen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee verkrachten dat moet je aan mannen overlaten![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Huh serieus
Vrouwelijke cabaretiers, ik kan er nooit om lachen![]()
No humor detectedquote:
Hoi Saraquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:44 schreef Croupouque het volgende:
Knap of niet, ze heeft wel iets schattigs.
En ze is trouwens lesbisch, dus ze zal niet echt wakker liggen van het feit dat jij, bruingebronste gespierde humoristische sexgod, niet warm van haar wordt.
Ja maar jij bent een vrouw. En jullie vinden jullie 'eigen' humor altijd grappig.quote:
Sarcasme toch hoop ik?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Crush65 het volgende:
Ik vind haar best grappig. En nog lekker ook. Maar ja....
Helemaal mee eens.... allemachtig wat een dom mens zeg! Domme opmerkingen op onjuiste momenten.... wat een wicht!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het dieptepunt kwam gisteravond bij Paul & Witteman. Dat was geen medelijden meer, maar je irriteren en ergeren.![]()
Noem er één. Serieus, ik kan er echt geen enkele bedenken. En dan bedoel ik niet 'schattig grappig' of 'lief', maar gewoon grappig door de grappen die ze vertelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef Annoesie het volgende:
Als Sara Kroos niet grappig is hoeven gelijk niet alle vrouwen humorloos te zijn. Voor mannen is dat gewoon makkelijker, die hebben daar beter aanleg voor, accepteer je het makkelijker van. Vrouwen moeten daar meer moeite voor doen, maar vrouwen kunnen zeker wel humor hebben.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Tovaho het volgende:
van medialog.nl:
---
Sara Kroos stopt met het BNN-programma De Lama’s. De cabaretière wil zich geheel gaan toeleggen op het theater, maar laat tussen de regel door weten dat het niet makkelijk is om als vrouw tussen de Lama-mannen te moeten werken.
Lees verder >>
Kroos stop om meerdere redenenmaar de hoofdreden is dat het mooi geweest is. Mijn grote liefde is het theater, daar hoor ik ook echt thuis en daar kan ik veel meer van mezelf in kwijt.
Ook voelde Kroos zich niet meer geheel thuis in het programma. Het blijft, al is dat niet de reden dat ik wegga, een heikele kwestie om als vrouw tussen komische mannen te staan omdat mannen veel meer gericht zijn op scoren, snel zijn en geen diepere betekenis: het format van de Lama’s. Alleen in dat format blijk ik steeds minder te passen omdat ik meer wil zeggen en langer de tijd wil hebben om dingen uit te werken.
Jammer voor het BNN-programma dat de enige vrouw in het gezelschap vertrekt.
Overigens wekte Kroos de woede van vele kijkers met haar optreden in de talkshow en vooral de manier waarop ze Johan Vlemmix aanviel. In haar gastenboek komen tal van kritsche reacties binnen waarop Kroos als enige reactie kwijt wil: Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna.
---
Gezien de reacties hier, is niet iedereen even rouwig....
quote:Naam: Specht
Homepage:
Reactie: Sarah, bel me even terug, ik heb vanavond weer tijd voor een potje ouderwetsch anaal vuistneuken. Heb je trouwens wel glijmiddel in huis? Want ik vond het de vorige keer met die pot pindakaas toch niet zo geslaagd. liefs Specht
Oh god! Inderdaad... was de hele tijd Johan Fleminx aan het afzeiken, nouja poging tot, want ze zette zichzelf ieder keer voor schut.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het dieptepunt kwam gisteravond bij Paul & Witteman. Dat was geen medelijden meer, maar je irriteren en ergeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |