The Fugitive II: The Man Who Refused To Pay For His Rental-DVDquote:
Laat dat maar fundamentalisten over. Ongelovigen, ketters, collaborateurs of desnoods martelaren die gestorven zijn voor de goede zaak en nu naast Allah mogen zitten. Hoewel een echte moslimfundamentalist wel zou flippen wanneer je suggereert dat je kan zítten naast Allah.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/58730/index.html
Moslims die moslims ombrengen. Hoe willen fundi's dat goedlullen?
Nice.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:54 schreef zakjapannertje het volgende:
http://abstract.cs.washington.edu/~renacer/ascii-matrix.html.gz
Dat muziekje op het eindequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:38 schreef Drugshond het volgende:
PBerends in een Amerikaanse video ?!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:38 schreef Drugshond het volgende:
PBerends in een Amerikaanse video ?!
quote:Space shuttle Discovery veilig geland op aarde
Space shuttle Discovery is om 14.12 uur Nederlandse tijd veilig geland op Edwards Air Force Base in de Amerikaanse staat Californië. Na een spannende afdaling, die verschillende keren werd uitgesteld in de afgelopen twee dagen, is het ruimteveer weer 'thuis'.
NASA koos vanwege het aanhoudende slechte weer in Florida voor de alternatieve landing op de luchtmachtbasis in Californië.
Omstreeks 13.40 uur Nederlandse tijd bereikte het ruimteveer de buitenste lagen van de aardatmosfeer. Dat gebeurde onder een hoek van 40 graden.
Dampkring
Tijdens een daling door de dampkring kan veel fout gaan. De space shuttle Columbia verongelukte in 2003 tijdens de terugkeer in de dampkring. De shuttle explodeerde door oververhitting, dat werd veroorzaakt door schade aan het hitteschild.
Ook deze keer brak bij de lancering een stuk isolatiemateriaal af waardoor schade ontstond aan het hitteschild van de shuttle. Afgelopen woensdag werd deze schade gerepareerd door astronaut Steve Robinson. Het was de eerste keer dat een reparatie aan een space shuttle werd uitgevoerd in de ruimte
ik heb je gemist in de dv discussie..quote:
quote:De Londense dj Andrew Cleeson heeft een kopstoot gekregen omdat de 48-jarige bouwvakker Roy Nash vond dat hij te veel homo-muziek draaide. Cleeson was aan het draaien in de Moonshine Disco in Weymouth, toen de woedende Nash ineens op hem afkwam. Nash is nu veroordeeld voor geweldpleging en mag drie maanden in de gevangenis gaan zitten.
Na al een aantal keer zijn beklag te hebben gedaan, sloeg Nash door toen 'Wham!' met 'Wake me up before you go go' werd gedraaid door Cleeson. Hij kroop over de draaitafel en deelde een kopstoot uit. De ongelukkige Cleeson hield er een gebroken neus aan over.
Achteraf zegt de dj dat hij alleen maar een hele reeks hits uit de jaren '70 en '80 aan het draaien was. De klacht van Nash nam hij niet al te ernstig. Toen iemand hem vroeg om "dat nummer van George Michael" te draaien, ging hij er gretig op in. In de rechtbank gaf de advocaat van Nash toe dat zijn cliënt iets te veel gedronken had en dat alcohol het slechtste in hem naar boven had gebracht.
Dat doen Engelsen wel vaker, zou dat cultureel gedrag zijn? Met een vuist heb je toch wat meer afstand, je kop is gelijk zo persoonlijk he?quote:
Ja sorry, het forum is gewoon te traag momenteel om serieus mensen te irriteren :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik heb je gemist in de dv discussie..
Ondanks het enorme gebrek aan humor onder de teknisten, of hoe je zoiets dan ook noemt, vind ik de lange adem prijzenswaardig. Helaas stopt het hier.. [05/06/07.08.2005] Dance Valley 2005 - Deel 5
quote:Onderwerp: Pompen of verzuipen
Uitzenddatum: Di. 9 augustus 2005, 20.30u
Het gerenommeerde Amerikaanse magazine Newsweek luidde enkele weken terug de noodklok over Europa. Nu eens niet over de grondwet, het moslimextremisme of een stijgende zeespiegel. Nee, Amerika maakt zich grote zorgen over de massale ontvolking van het Europese platteland. Deskundigen over de hele wereld bevestigden de problemen
aan Newsweek.
Ontvolking
Volgens het artikel dreigen grote delen van Europa ontvolkt te worden. De natuur zal op veel plaatsen weer de baas worden van de mens. Oorzaken zijn een snel dalend geboortecijfer, enorme vergrijzing en de ondergang van landbouw en middenstand.
Slaapdorpen
Ooit bruisende boerengemeenschappen zijn volgens Newsweek slaapdorpen geworden. Mensen trekken zelfs voorgoed weg van het inmiddels doodse platteland. In grote delen van Europa wemelt het al van de spookdorpen, concludeert Newsweek.
Roedels wolven
Zo telt Spanje maar liefst 2673 spookdorpen. In sommige Griekse gemeenten zijn in tientallen jaren geen kinderen geboren. Op het Franse platteland zijn weer wilde katten gesignaleerd. En in Oost-Duitsland worden dorpen bevolkt door roedels wolven.
Tij te keren?
Maar hoe terecht is deze Amerikaanse vrees? Wat is er aan de hand met het Europese platteland? Heeft het dichtbevolkte Nederland ook slaap- en spookdorpen? En is het tij nog te keren? Netwerk nam de proef op de som en bezocht het platteland van Nederland, Frankrijk en Spanje.
Goeie propoganda voor de vrije verderfelijke Westerse samenleving.quote:Geile Duitse vrouwen naaien 116 mannen
Bron: RTL Nieuws / Bild
Gepubliceerd: dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:57
Twee op seks beluste vrouwen hebben gisteren in Duitsland een seksweddenschap gehouden. Wie krijgt in één dag de meeste mannen in bed? Het betrof de 19-jarige scholiere Nathalie en haar 29-jarige vriendin Tine.
Voor de weddenschap huurden ze twee kamers in een Keuls bordeel af. Op internet lieten ze weten dat iedereen die met hen naar bed mocht, 50 euro zou krijgen. Gevolg: een rij met 1.800 wachtende geile mannen.
De 19-jarige Nathalie won de weddenschap. Zij bedreef de liefde met 64 mannen, haar vriendin Tine kwam tot 52 stuks. Samen kostten ze dat 5.800 euro. Zo'n 1.700 mannen moesten onverrichterzake hun heil ergens anders zoeken.
quote:Gay Pride eist 1,5 ton van stadsdeel
De organisatie van het afgelopen weekeinde gehouden Amsterdamse homofestival Gay Pride eist 150 duizend euro van het stadsdeel Centrum, omdat een vergunning voor het evenement pas kort tevoren werd verleend. Volgens Gay Business Amsterdam (GBA), geleid door Sieb de Haan, heeft het stadsdeel doelbewust getraineerd om de organisatie in de wielen te rijden.
Na ingrijpen van burgemeester Cohen had GBA pas in juni zekerheid over het doorgaan van de Gay Pride, waardoor volgens de Haan inkomsten zijn misgelopen. Het stadsdeel zegt geen aanleiding te zien enige schade te vergoeden.
http://www.leidschdagblad(...)37633-1488--,00.htmlquote:
'Marineleiding wilde duikboot niet redden'
MOSKOU - De Russische marineleiding was eigenlijk niet van plan de bij Kamtsjatka vast zittende onderzeeboot te bergen. Daarmee velde zij in feite het doodvonnis over de zevenkoppige bemanning. Die beschuldiging uitte de Russische krant Kommersant dinsdag.
Naar buiten toe heeft de marinetop steeds gezegd dat de redding van de bemanning het belangrijkste doel was. De marinetop vond lostrekken van de onderzeeboot uit de beschermingsnetten van een geheime sonarinstallatie geen goed idee, omdat de antenne dan beschadigd zou kunnen worden, hoorde de krant van een bron die zij niet nader aanduidde.
De bemanning is volgens de krant ingelicht over het besluit om geen reddingsoperatie in gang te zetten. Kommersant schrijft zich te baseren op een gesprek tussen minister Ivanov van Defensie en de zondag met behulp van een Britse onderwaterrobot geredde bemanning. De bemanningsleden zouden allen een afscheidsbrief aan hun geliefden hebben geschreven, nadat zij hadden gehoord dat zij aan hun lot zouden worden overgelaten.
De geredde bemanningsleden ontkennen dat hun boot bij een reddingspoging door Russische marineschepen was opgetild en versleept, zoals de leiding van de vloot in de Stille Oceaan had meegedeeld. ,,Wij hebben de hele tijd op 200 meter diepte vastgezeten'', zei een van de overlevenden.
dinsdag 09 augustus 2005
o. Inderdaad, alsof vrouwen 50 euri betalen om sex te ontvangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoel die van Drugshond.
Dat gebeurd als sinds jaar en dag, in welke grot heb jij gezeten? En de elsevier kan mijn penis likken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/58730/index.html
Moslims die moslims ombrengen. Hoe willen fundi's dat goedlullen?
Precies, dan blijf je aan de gang (best wel een ge-ijkte she opmerkingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:39 schreef George-Butters het volgende:
ik wil niet neuken om betaald te worden.
Geng of gang?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Precies, dan blijf je aan de gang (best wel een ge-ijkte she opmerking)
De belastingsdienst doet nix anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:39 schreef George-Butters het volgende:
ik wil niet neuken om betaald te worden.
Zeg een Ja, zeg eens Gheequote:
In West-Brabant zeggen ze "jot". Dan kan ik - op zich - Randstedelingen begrijpen als ze ze niet serieus nemen.....quote:
'adieu' is volgens mij ook meer Vlaams dan Brabantsch, maar ja, zo heeft elk volkje zijn eigen karakteristieke samenstelling he, mensen die niet kunnen aarden gaan naar het openluchtmuseum in Enkhuizen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In West-Brabant zeggen ze "jot". Dan kan ik - op zich - Randstedelingen begrijpen als ze ze niet serieus nemen.....
Zou het geen hoertje zijn...?!?quote:bron : Marktplaats
Boerin zoekt gasten op haar logeerboerderij.
Wilt U ook komen kennismaken met het leven op het platteland?
Wij bieden U de mogelijkheid!
Kom genieten van alles wat de boerderij U te bieden heeft,zoals helpen met de koeien ophalen uit het land,of helpen bij het melken.
De kinderen vinden het leuk om zelf de eieren te rapen bij de kippen in het hok of de konijnen eten te voeren.
Wij hebben een schitterende omgeving om te fietsen en viswater is aan de overkant van onze boerderij.
Volgens mij zeggen ze dat veel in Zeeland, en vooral in Zeeuws Vlaanderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
'adieu' is volgens mij ook meer Vlaams dan Brabantsch, maar ja, zo heeft elk volkje zijn eigen karakteristieke samenstelling he, mensen die niet kunnen aarden gaan naar het openluchtmuseum in Enkhuizen bijvoorbeeld.
quote:Wij ben de boertjes van het platteland
Wij houden van het leven met een biertje in de hand
En as 't werk gedoan is op de boerderij
Goan we 's avonds noar de kroeg want dan ben' we vrij
refrain:
Ja dat is mooi, mooi, mooi man
Het leven dat is 1 groot feest
Mooi, mooi, mooi man
Zoep'n as een grote en tekeer goan as 'n beest
We trekk'n aan de belle onze tonge is as leer
We drinken dan een pilsie, en proat'n wat over 't weer
Dan neem'n we nog drie lesten, en goan dan snel noar huus
En ben' zo as gewoonlijk tegen melkenstied weer thuus
refrain
's Morgens word ik wakker en denk schiet mij maar lek
Pien in de harses, en een dreuge bek
Stap ik op de trekker, scheur wat heen en weer
Heur ik op de radio ditzelfde deuntje weer
refrain
Hooien, melken, gieren, dat doen wij met veul lol
Maar Braks met al zien quota's, die maakte 't echt te dol
De natuur het milieu, dat goat ons aan het hart
Dus drink'n we alleen maar het zuivere gerstenat
refrain (3x)
Zoep'n as een grote en tekeer goan as 'n beest
maar ze lullen niet zo slap als in : alles komt goed en als niet, dan tochquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat veel in Zeeland, en vooral in Zeeuws Vlaanderen.
Maar inderdaad, Amsterdammers hebben ook maar een vreemd taaltje.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:48 schreef Drugshond het volgende:
Zeg efkes joa' of zeg moar neuj. "Zo zou het op zijn Tilburgs klinken"
quote:Dčs un schôn woagen jča
Die heej nix geleejen
Is van un ouw meejs gewist
Ze heej t'r nôôt meej gereejen
Heej bekânt nix op 't tellerke stoan
En is de geraazie nôôt niej űtgegoan
Űtgehoonde űtloat
Schčfremmen rontom
Dčs un goei woagen jča
Wč ik jou brom
Meej grôte cylinders
en un kčrburateur
en sportieve vellingen
achteren en veur
De is un schôn woagen
Dčs un schôn woagen jča
Die heej nix geleejen
Dč is un schôn woagen
Is van een ouw meejs gewist
Verbrűikt himoal gin ôlie
Heej bekânt nix gelôpen
En dieje woagen die meude gij kopen
Blôazen mannen
Meej diejen bak
Die hoalt de 180 wel jča
meej gemak
van 0 tot 100
in inne seconduh
Zon schôn woagen
Krčdde niej gŕŕ gevonduh
Goed hard gassen baas
Trapt um op zun stčrt
Jča dieje woagen
Is eigulik veul meer wčrt
Mar omdač gij ' zeijt
Zal ik oe matsen
Ongeloguh woar
Jča ik stoa niej te kwatsen
Dč is un schôn woagen
Dčs un schôn woagen jča
Die heej nix geleejen
Dč is un schôn woagen
Veur včfhonderd knaken
Nimde gij um meej
Jča kčk niej zô ôarig
Ik mčn wa ik zeej
Ow die koal baanden
Doar moetuh niej noar kčkken
Ge moet niej oaver klčnighčdjes
Lôpen te zčkkuh
Hoeveul zeejde?
Ge zčjt zeker niej wčs
Zonne woagen včnde gij negaans
veur dieje prčjs
Des toch unne schčtprčjs
Verrčkte zot!
Jča wč? Hoezô d'n űtloat kapot?
Loat ik oe 1 ding dűidelik moaken
Gij doet niej mčnne woagen afkroaken
Moak nô gŕ da ge wegkomt vriend
Want van dieje kwatsproat
Zč ik niej gedient
Dč is un schôn woagen
Dčs un schôn woagen jča
Die heej nix geleejen
Dč is un schôn woagen
Dč zeg ik jča
Ik zč veur niemang bang nč
En zeker niej veur jouw
Dus kom mar op makker
Munne zčk moakte niej lauw
Jča pčrt um moar gauw
Stoa doar niej te stoan
Anders zak oe is op oew
Bakkus goan sloan!
Nooit gehoord....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
maar ze lullen niet zo slap als in : alles komt goed en als niet, dan toch![]()
hm, ik dacht dat dat braboos was, maar wie ben ik, een brabofiel, dacht 't niet hequote:
"Boekhoudkundige trucjes"quote:Kabinet kan nog zeker miljard extra uitgeven
DEN HAAG - Het kabinet heeft volgend jaar zeker 2 miljard euro extra ter beschikking door hogere aardgasinkomsten. Daarvan is in het 'paasakkoord' al ruim 1 miljard bestemd voor extra uitgaven voor onder meer onderwijs, justitie en jeugdzorg. Daardoor blijft nog 1 miljard over om te besteden.
De aardgasmeevaller kan nog verder oplopen door de stijgende olieprijs, verwachten ingewijden in politiek Den Haag. De prijs van aardgas is aan de olieprijs gekoppeld. Hoe hoog de meevaller precies is, moet blijken uit nieuwe berekeningen van het Centraal Planbureau.
De extra aardgasbaten komen in het zogenaamde FES-fonds, waaruit investeringen in wegen en bruggen betaald kunnen worden. Via een boekhoudkundig trucje kan het geld eventueel ook voor andere doeleinden worden aangewend.
Kinderopvang
Volgende week begint het kabinet met de afrondende besprekingen voor de rijksbegroting van volgend jaar. De ministers willen nog extra geld vinden voor kinderopvang en voor het verbeteren van de koopkracht van een aantal groepen. Volgens de huidige koopkrachtplaatjes komen met name ouderen met alleen AOW of een laag pensioentje er volgend jaar bekaaid af.
Verder leeft in de regeringsfracties de wens volgend jaar iets extra's te doen voor de middeninkomens. Het kabinet staat niet onwelwillend tegenover die wens, zeggen ingewijden.
Het kabinet presenteert zijn begrotingsplannen op prinsjesdag.
D'r is in principe altijd geld....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:27 schreef Chewie het volgende:
![]()
![]()
Er is weer geld
![]()
![]()
![]()
[..]
"Boekhoudkundige trucjes"
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:27 schreef Chewie het volgende:
![]()
![]()
Er is weer geld
![]()
![]()
![]()
[..]
"Boekhoudkundige trucjes"
Tja, en die koopkrachtdaling komt juist door de gestegen gasprijzen. Sigaar uit eigen doos dus.quote:De ministers willen nog extra geld vinden voor kinderopvang en voor het verbeteren van de koopkracht van een aantal groepen. Volgens de huidige koopkrachtplaatjes komen met name ouderen met alleen AOW of een laag pensioentje er volgend jaar bekaaid af.
He bah verpest het nu nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Tja, en die koopkrachtdaling komt juist door de gestegen gasprijzen. Sigaar uit eigen doos dus.
Ik ook niet maar het is wel grappig (eigenlijk triest) om te lezen dat er boekhoudkundige trucjes zijn om deze extra inkomsten anders uit te geven.quote:En ik snap niet waarom bepaalde inkomsten gekoppeld zouden moeten worden aan bepaalde uitgaven. Dat is volstrekt belachelijk, en dat blijkt ook wel weer.
Ja, het kabinet presenteert alsof ze de goedheiligman zijn door een miljard extra uit te geven cq terug te geven. Nou die term terug te geven zegt het al, we hebben het zelf immers al betaald. Petje af hoor, kabinet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
He bah verpest het nu niet![]()
[..]
Ik ook niet maar het is wel grappig (eigenlijk triest) om te lezen dat er boekhoudkundige trucjes zijn om deze extra inkomsten anders uit te geven.
Kinderopvang kost ook aardgas.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:06 schreef RichardQuest het volgende:
Nou jij, je kunt het ook zo zien: milieuvervuilers betalen voor kinderopvang....niets mis mee.
Wat zeg je tegen al die bijstandsmoeders die hun huis niet meer kunnen verwarmen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar ik denk nog nét geen 2 miljard per jaar meer dan voor de prijsstijging.
Ga maar neuken met allochtone pubertjes voor een extra zakcentjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen al die bijstandsmoeders die hun huis niet meer kunnen verwarmen?
Werken! Hadden ze maar een opleiding moeten hebben en hun benen gesloten houden. Altijd maar het handje ophouden hčquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen al die bijstandsmoeders die hun huis niet meer kunnen verwarmen?
Klinkt een stuk beter ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid
Goh, dat werd al vanaf het begin af aan geroepen, dat eigenwijze mens smijt alleen maar geld over de balk omdat ze denkt boven de wet te staan.quote:Coalitie valt minister Verdonk af
Van onze verslaggever Philippe Remarque
DEN HAAG - Minister Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken krijgt scherpe kritiek uit de eigen coalitie, omdat ze te lang heeft vastgehouden aan haar onhaalbare inburgeringsplannen. Daardoor is er nog steeds geen regeling, terwijl die zo hard nodig is, stellen D66 en CDA.
De kritiek klinkt, omdat Verdonks eigen ministerie nu ook heeft geconcludeerd dat de plannen onhaalbaar zijn. Haar topambtenaren stellen voor om nog maar de helft van de 775 duizend beoogde migranten te verplichten tot een inburgeringsexamen.
Verdonk, die eind deze week terugkeert van vakantie, moet nog een beslissing nemen. Maar haar ambtenaren raden haar aan een negatief advies van de Raad van State ter harte te nemen, aldus bronnen op het ministerie.
Verdonk wilde alle migranten tussen 16 en 65 jaar verplicht een inburgeringsexamen laten doen. Zij worden daarbij getest op kennis van de Nederlandse taal en samenleving. Volgens de Raad van State is dat juridisch onhaalbaar.
Nu willen Verdonks ambtenaren het examen beperken tot migranten die na 1975 naar Nederland zijn gekomen. Ook zouden buitenlanders die tot Nederlanders zijn genaturaliseerd van het examen worden uitgesloten. Als Verdonk voet bij stuk houdt, ‘komen we in ingewikkelde juridische discussies terecht’, stellen de ambtenaren in een notitie die dinsdag uitlekte via NRC Handelsblad.
Eén keer moest de minister haar plan al ingrijpend wijzigen na een negatief advies van de Adviescommissie Vreemdelingenzaken. Veel fracties in de Tweede Kamer dringen er bij Verdonk op aan de verplichte inburgering te beperken tot de allochtonen die dat het hardst nodig hebben (vrouwen met kinderen) en die simpel daartoe kunnen worden verplicht (uitkeringsgerechtigden).
Maar de minister hield vast aan haar standpunt dat ook de zogeheten oud-komers verplicht moeten inburgeren. Nu ze toch door de knieën moet, is de onvrede bij de coalitiepartners groot.
‘Als ze een andere aanpak had gekozen, had de regeling er al kunnen zijn. We hebben meer dan een jaar verloren doordat ze koste wat kost vasthield aan een groots plan. Dat komt wel stoer en rechtlijnig over, maar dan bots je op tegen onmogelijkheden’, zegt D66-Kamerlid Ursie Lambrechts. ‘Dat is überhaupt het probleem met deze minister. Ze is zo principieel, en richt zich te weinig op wat praktisch en snel tot stand te brengen is.’
CDA-Kamerlid Mirjam Sterk: ‘We hebben er keer op keer op aangedrongen dat de minister haast maakt. En nu loopt het weer vertraging op. Hoe lang zit ze er nu al? Bijna drie jaar, en de problemen door taalachterstand en gebrekkige integratie zijn heel groot.’ Sterk wijst ook op het associatieverdrag van de EU met Turkije, dat verplichte examens voor Turkse burgers wellicht juridisch onhaalbaar maakt.
Het is volgens Sterk logisch dat de minister begint met de groepen die een taalcursus het hardst nodig hebben. D66, PvdA, GroenLinks en ChristenUnie willen zelfs dat Verdonk zich daartoe beperkt. Het uitgelekte noodplan blijft mensen verplichten die het niet nodig hebben, stelt Lambrechts.
GroenLinks-leider Femke Halsema vindt het ‘van een onvoorstelbare koppigheid’ dat Verdonk in strijd met alle adviezen haar ‘grote prestigeproject’ heeft willen doorzetten. ‘Ze heeft tijd, geld en energie verspeeld, én de motivatie van de migranten om wie het echt gaat.’
..
Grappig. Ik dacht dat links altijd uitging van het principe: "Alle allochtonen moeten integreren zodat ze volwaardig deel kunnen nemen aan de Nederlandse samenleving".quote:GroenLinks-leider Femke Halsema vindt het ‘van een onvoorstelbare koppigheid’ dat Verdonk in strijd met alle adviezen haar ‘grote prestigeproject’ heeft willen doorzetten. ‘Ze heeft tijd, geld en energie verspeeld, én de motivatie van de migranten om wie het echt gaat.’
DDOS-aanvallen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
btw wat is er mis met Fok?
Waarom staat er in MED of op de FP geen melding waarom het zo fucking traag is?
Op het weblog stond dat ze last hadden van DDOS-aanvallen van boze ex-gebruikers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
btw wat is er mis met Fok?
Waarom staat er in MED of op de FP geen melding waarom het zo fucking traag is?
GroenLinks is bij mijn weten tegen verplichte inburgering van Nederlanders.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht dat links altijd uitging van het principe: "Alle allochtonen moeten integreren zodat ze volwaardig deel kunnen nemen aan de Nederlandse samenleving".
Niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |