die rechtbankkosten zijn t duurst.. je had die shit met videoland lui moeten regelen aapjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:37 schreef Goelie het volgende:
Fok het systeem echt.
WHAHAHAHA, m'n lip trilde en nu lig ik te schaterlachenquote:Nu moet ik naar de gevangenis, omdat ik de 280 euro, plus de rechtbank kosten niet kan betalen.!!!
Help alsjeblieft iemand.
Serieus man, helemaa.l Dat zeg ik nu ook altijd.. Break the system Fuck the rules... Of andersom weetjewel.. Vul een sollicitatie formulier in bij de Bokkeriejers gek, zeker weten je komt goed terecht..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:37 schreef Goelie het volgende:
Fok het systeem echt.
Ervaring?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
die rechtbankkosten zijn t duurst.. je had die shit met videoland lui moeten regelen aapje
Dat weet iedere boer toch wel? Of denk je dat de officier van justitie hetzelfde uurloon krijgt als een balieknaapje van Videoland.quote:
FUCK... bedankt man..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:40 schreef its_me_ het volgende:
Neem een advocaat!
@k3_kill_me, je vergeet het zaakie aan te steken!
Zie PIquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat weet iedere boer toch wel? Of denk je dat de officier van justitie hetzelfde uurloon krijgt als een balieknaapje van Videoland.
En natuurlijk vlak voordat je 'm naar binnen pleurt steek je nog ff dat doekje aan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:35 schreef k3_kill_me het volgende:
Ik heb net de oplossing bedacht... Pak een halve liter bier zuip 'm leeg gooi 'm daarna weer vol (liefst met wasbenzine ofzo) stop er een doekje in (die ook doorweekt is met wasbenzine) en pleur 'm die kutvideotheek in...
Die vergeet ik altijd te checkenquote:
Een advocaat. Dat kost al gauw 300 euro per uur, dan moet je een rechtzaak aanspannen, wat ook geld kost, en dan heb je ook nog een kans dat je de rechtzaak verliest, en dan moet je alle kosten, van alle hoorzittingen ook nog eens betalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:40 schreef its_me_ het volgende:
Neem een advocaat!
@k3_kill_me, je vergeet het zaakie aan te steken!
Ja wil ik ook welles weten maakt zeker wat uit.. stel het was een kutfilm dan ben je pas genaaid..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
Om welke dvd ging het eigenlijk ?!?!?!?!?!
idd !quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:45 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Ja wil ik ook welles weten maakt zeker wat uit.. stel het was een kutfilm dan ben je pas genaaid..
Iedere persoon heeft recht op een gratis advocaat. Hoe dit precies zit moet je aan de bedenkers hiervan vragen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:45 schreef Goelie het volgende:
[..]
Een advocaat. Dat kost al gauw 300 euro per uur, dan moet je een rechtzaak aanspannen, wat ook geld kost, en dan heb je ook nog een kans dat je de rechtzaak verliest, en dan moet je alle kosten, van alle hoorzittingen ook nog eens betalen.
exorcistquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:48 schreef k3_kill_me het volgende:
welke film was het nou?
Mwhaha lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ha neg0rt
Jep , ik ben z'n broer .
*inlijst*quote:Nu moet ik naar de gevangenis, omdat ik de 280 euro, plus de rechtbank kosten niet kan betalen.!!!
Help alsjeblieft iemand.
Lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens Salvad0r, je broedert lijkt op een mix tussen jou en Pim. Het zou toch niet..
.
Ja fuck ik weetniet...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens Salvad0r, je broedert lijkt op een mix tussen jou en Pim. Het zou toch niet..
.
Zeker Zeker...quote:
Kan me niet voorstellen dat Videoland alleen om dit voorval al zo'n actie onderneemt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef Goelie het volgende:
Ja ik heb de video WEL ingeleverd!!! maar iets van anderhalve maand te laat, 's avonds in de brievenbus van Videoland
dat had je niet moeten doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef Goelie het volgende:
Ja ik heb de video WEL ingeleverd!!! maar iets van anderhalve maand te laat, 's avonds in de brievenbus van Videoland
je hoop !!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar Amsterdam pwnt jullie nogsteeds.
Landgraaf-Oost WTF respect...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar Amsterdam pwnt jullie nogsteeds.
Niet.quote:
Ik bedoel maar. Jullie komen hier naartoe rollen, maar wij nooit naar julliequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet.
Altijd als wij daar door jullie stad rollen... we komen alleen ff paar uur Beter zijn dan jullie... en dan gaan we weer terug naar t verre oosteeeh
Man google is een poser...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 98 voor enschede pwnt (0,25 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 344 voor amsterdam pwnt (0,29 seconden)
Zelfs Google zegt 't.
Duh !!! hoe kan ik anders je vriendinvingerenindediscotheek man !quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Jullie komen hier naartoe rollen, maar wij nooit naar jullie. Baas boven baas
.
bah was jij dat? je hebt toch wel je handen ontsmet daarna he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Duh !!! hoe kan ik anders je vriendinvingerenindediscotheek man !
hahah... ja man.. in de ijsklontjesbak daaro aan de bar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:06 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
bah was jij dat? je hebt toch wel je handen ontsmet daarna he?
Welke van de 23?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Duh !!! hoe kan ik anders je vriendinvingerenindediscotheek man !
Fok it.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:32 schreef Goelie het volgende:
[...]
Ik was niet van plan te betalen ofzo, dus ik dacht: fok it.
[...]
Wederom dacht ik bij mezelf: fok it, dus ik kwam niet.
[...]
Nu moet ik naar de gevangenis.
Ja precies sluit me er volledig bij aan..quote:
heel NL is pure ownagequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee maar Enschede lijkt me wel koel hoor. Ik bedoel Pim, Salvad0r, Chris, Babette...
Hele oosten eigenlijk, Opgezwolle, Typhoon.
Als je bekijkt qua wereldschaal... zeker.. niet eigelijk.. :S kutland hier man.. alleen de gangsters en de poser zijn pooniequote:
Hoelnag moet je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
precies! ik ga gewoon echt niet zitten.
ben je wel meteen gangster... jaaa jaa fok jullie man k heb gezeten k heb gezeten kom dan man k kom gangbange man schop je kapot gek neem je buurt over ... je snapt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
precies! ik ga gewoon echt niet zitten.
haahahhahaa aaarsss rapequote:
Zeker wel. Welvaart enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:12 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Als je bekijkt qua wereldschaal... zeker.. niet eigelijk.. :S kutland hier man.. alleen de gangsters en de poser zijn poonie
ja man we graven gelijk een kanaaleiland en shitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:14 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
ben je wel meteen gangster... jaaa jaa fok jullie man k heb gezeten k heb gezeten kom dan man k kom gangbange man schop je kapot gek neem je buurt over ... je snapt?
Ik weet het niet hoor.. mijne is van Ebaumsworld gestolen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:16 schreef CrazyVorteX het volgende:
k3 jij hebt btw bijna zelfde avatar als die sietze.....verklaar je nader...
Ja nouja kijk, het vonnis is geweest, maar daar ben ik ook niet heengegaan, want ik dacht zeg maar: fok itquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hoelnag moet je dan?
En kan je niet in hoger beroep ofzo.
Of is dit gewoon een grap
ja idd !quote:
Maaaan wat moet je met welvaart als je criminaliteit hebt man... Heil aan de leven van het straat!!quote:
Holy fuck man, jij weet kankerveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja idd !
en we hebben het kapitalisme bedacht.. 1e handelsbeurs was in a'dam... we zijn kenkerrijk geworden van al die kolonies, nu helpen we usa mee midden oosten van zn olie te roven, gaat lekker man ~~!
Zeker zeker.. hendig sexy dat man.. goed plan..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja man we graven gelijk een kanaaleiland en shit
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:19 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Maaaan wat moet je met welvaart als je criminaliteit hebt man... Heil aan de leven van het straat!!
volgens mij kun je binnen een week na het vonnis in hoger beroep gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:18 schreef Goelie het volgende:
[..]
Ja nouja kijk, het vonnis is geweest, maar daar ben ik ook niet heengegaan, want ik dacht zeg maar: fok it
ckkeeer gek hijs een poser daaromquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy fuck man, jij weet kankerveel. Ik zie je in alle fuckin' subfora van Fok! posten
!
Leer mij die slang 's, ik snap d'r geen broodje beenham van brada.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:20 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
ckkeeer gek hijs een poser daaromownd dat ofwat hendig..
hahahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:22 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
"Waarvoor zit jij?"
- "Moord."
"Waarvoor zit jij?"
- "Verkrachting."
"Waarvoor zit jij?"
-"DVD te laat teruggebracht."
wat pose ik dan Gek .quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:20 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
ckkeeer gek hijs een poser daaromownd dat ofwat hendig..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:22 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
"Waarvoor zit jij?"
- "Moord."
"Waarvoor zit jij?"
- "Verkrachting."
"Waarvoor zit jij?"
-"DVD te laat teruggebracht."
Kijk k zei alleen gangster en posers ownee en gansgers weten niet van alles wel wat.. aangezien jij overal in post dan moet je wel een poser zijn maar misschien ben je een gangster die post snapje?quote:
Ja kijk nu onderscheiden de mannen zich van de boys he .... Landgraaf-Oost ghetto hooligans man.. ik ben de leider..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leer mij die slang 's, ik snap d'r geen broodje beenham van brada.
ja dan is het al te laatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:20 schreef 0 het volgende:
[..]
volgens mij kun je binnen een week na het vonnis in hoger beroep gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |