Voor dat geldkoop je een nieuwe SV 1000SZquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn oog viel laatst bij Safe op een hele mooie motor die net iets onder de 11.000 euro kost.
(althans met gewone uitlaten)
Het bleek dus een SV1000S te zijn.![]()
In dit geval de bekende blauw met witte kleur.
Ik mis alleen nog een up side down vork.
Maar mooie fiets dus.![]()
![]()
Een fokking R1100S van 3 jaar oud kost hetzelfde.![]()
![]()
Nooit erover gedacht dat de directeur misschien dacht van "Tering nee heh, niet die Peppo. Afbellen die handel."quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Over het huis gesproken wat ik gisteren poste, de directeur van een dochteronderneming woont daar op de hoek blijktwant die zag ons zaterdag dus buiten staan.
![]()
Zijn eerste reactie was al van dat kunnen jullie nooit betalen.![]()
Nu belt hij net om e.a. af te radende buren zijn slecht, en elders zijn de huizen leuker.
Hij kwam zelfs al met alternatieve straatnamen.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:14 schreef Makster het volgende:
En een SV, niet doen. Ofwel, koop ik je CR wel
Wat denk jij.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:14 schreef Makster het volgende:
Nooit erover gedacht dat de directeur misschien dacht van "Tering nee heh, niet die Peppo. Afbellen die handel."
Ow zo naief, zou bijna denken dat je een kutje heb![]()
Nee, doe ik niet.quote:En een SV, niet doen. Ofwel, koop ik je CR wel
8, 9, 10 keer je jaarinkomen geven ze zomaar.....quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu heel veel inderdaad.![]()
Toen ik getrouwd was in 1997gingen we na 2 jaar naar een huis kijken, en daar kregen we toen geen hypotheek voor. Dat huis koste 235.000 gulden.
Nu zijn de banken van de pot gerukten geven ze gewoon een hypotheek voor dat bedrag in euro's.
![]()
Ben al geweestquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:27 schreef bwt het volgende:
RB Suc6 met de bottenkraker
Hoelaat mag je er zijn?
Vrijdag was het beter als vandaag na de kraakbeurtquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:09 schreef bwt het volgende:
Heeft het wel geholpen?
of moet je ff wachten voor je verbetering kan voelen
Wilde net al posten dat Fok! traag is, en dan bedoel ik niet alleen dit topic, maar de server.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:29 schreef hicham het volgende:14:30 alweer
Moet binnenkort maar weer eens mijn ritme op zien te pakkenVakantie [afbeelding]
quote:En we gaan het hebben over snelheid, of in ieder geval het ontbreken daarvan. We proberen admin Breuls in de uitzending te halen over wat er aan de hand is. En we babbelen ook met Cynix over zijn week, we roddelen met Yvonne en Blinky deponeert een stelling waarop jullie kunnen reageren. Uiteraard heeft Meki ook weer een nieuwe aanbieding vanuit zijn Mekishop!
Ik zie toch 2 rasechte nakeds, een een SuperDuke kan je niet echt voor homo's noemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:36 schreef hicham het volgende:
Anders lees je maar ff de 4 naked bikes test op motorfreaks
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2546
Alleen zit er maar 1 echte naked bike tussen, de rest is voor homo's
Volgens mij was dit iets te confronterend voor hemquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie toch 2 rasechte nakeds, een een SuperDuke kan je niet echt voor homo's noemen.
Heb de test nog niet gelezen, maar dat is echt een fel ding.
Tuono is ook een rauw beest zo schijnt het.![]()
quote:Mischien een ideetje voor volgend jaar? Een "light versie" van de Super Duke ter concurentie van de Fazer en de Bandit?
Wij richten ons op met de Super Duke op mensen welke al op een Naked Bike rijden en op de mensen welke nu een super/hypersport rijden. Een inmiddels veel gehoorde reactie (ook van de pers) nadat men op de Super Duke gereden heeft is "Mijn volgende motor wordt geen supersport meer". Een Fazer of een Bandit, kan je vergelijken met een massaprodukt als een Opel Astra, een bepaalde kwaliteit voor een redelijke prijs. Met de Super Duke mikken we op een heel ander publiek. Wij bieden een kwalitatief zeer sterke motor met alleen topcomponenten, zoals de WP vering, Brembo remmen en Renthal stuur. KTM heeft als doel om zo radicaal mogelijke motoren in hun klasse neer te zetten, waarbij vermogen, gewicht en uitmuntende stuureigenschappen de bepalende factoren zijn. Veel vermogen, licht, uitstekend rijwielgedeelte en bijzonder wendbaar dat zijn de kernwoorden die bij de Super Duke horen.
Was ook niet zo serieus bedoeltquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie toch 2 rasechte nakeds, een een SuperDuke kan je niet echt voor homo's noemen.
Heb de test nog niet gelezen, maar dat is echt een fel ding.
Tuono is ook een rauw beest zo schijnt het.![]()
Mja, ik wil die stelling met alle plezier marketingtechnisch wel onderuit halen hoor door te zeggen dat het grote publiek niet klaar is voor een goedkope Duke, en het alleen maar verkopen zou kosten voor de versie zoals we die nu kennen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef vetprob het volgende:
Volgens mij was dit iets te confronterend voor hem:
[..]![]()
Dat weet ik toch schat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Was ook niet zo serieus bedoelt
Meer om aan te geven dat sommigen net wat meer tupperwear hebben dan de anderen![]()
Ik weet dat jij het weet, maar niet iedereen weet dat ik weet dat jij het weetquote:
Ik vond trouwens het Aprilia commentaar helemaal belachelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef vetprob het volgende:
Volgens mij was dit iets te confronterend voor hem:
Ah, dus nu ga je tegen mij praten, maar je bedoelt het voor de rest.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:14 schreef hicham het volgende:
Ik weet dat jij het weet, maar niet iedereen weet dat ik weet dat jij het weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij straks ff hier posten wat er aan de hand is, ik luister nooit naar Fok!radio namelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:22 schreef bwt het volgende:
FOK! schiet alleen niet zo erg op
Ik vond het hele artikel al vaagquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond trouwens het Aprilia commentaar helemaal belachelijk.![]()
Beetje respect voor het idool van Fulcrumquote:Nu net die test dus gelezen, al wilde ik al stoppen bij de eerste foto van de Hornet.
Zo'n journalist neem je toch niet serieus?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk spelletje, en wie weet wint iemand wat: http://www.telegraafwaterspel.nl/
Ik moet het eigenlijk via invites doen, en dan krijg ik weer credits voor meer kanzen op prijzen.
Maar goed bij deze geheel belangenloos.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch fijn, geheel belangeloos.
Vet proppig man.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
limz, doe mij es een mail sturen
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan jij straks ff hier posten wat er aan de hand is, ik luister nooit naar Fok!radio namelijk
[..]
Allebei al verzondenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
limz, doe mij es een mail sturen
En ik bedoelde alleen het commentaar van Aprilia.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
Ik vond het hele artikel al vaagMaar dat gaf de schrijver zelf ook al toe
En ik begin ook simpel teworden , krijg niet eens het gashandle in mekaar.quote:
Ahhhhhh dan ben ik weer helemaal bijgepraat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:30 schreef bwt het volgende:
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.
Fok is kennelijk DDOS veiliger geworden (door plaatsen van load ballancers of zo iets denk ik)
Schijnbaar hebben ze de laatste tijd wat last gehad van ddossers
Gashandlequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik bedoelde alleen het commentaar van Aprilia.![]()
[..]
En ik begin ook simpel teworden , krijg niet eens het gashandle in mekaar.
Had vanavond even met de oude carb willen testen.![]()
Morgen weer een dag.![]()
En wel irritant, want binnenkort moet hij dan weer eraf als een onderdeeltje binnenkomt.![]()
Zaterdag trouwens bij Nol Bikker geweest, maar die was er niet.![]()
[..]
Ahhhhhh dan ben ik weer helemaal bijgepraat.![]()
![]()
Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Gashandle![]()
Ben er lang mee bezig geweest, ik begreep niks van die grijze geleider
Maar het is heel simpel, ene kabel boven en andere onder langs, grijze geleider haaks in de hendle (kan maar op 1 manier) en gaaaaan![]()
quote:Nol is vroeg klaar zaterdag![]()
Wel een chillo Billo gozert![]()
Alto crap herrie zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:32 schreef vetprob het volgende:
Fok!Radio luister ik altijd zo een 10 a 20 minuten, maar vind het vaak zulke herrie dus gaat ie weer uit
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
Bleek dat ik Nol had laten ontsnappen dus.![]()
Tis inderdaad ff zoeken daaro in Noordeloos ik reedt de eerste keer ook Noordeloos zelf in, niet heel raar want het zit best op een vage plek daar bij die rotondequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.![]()
Heb het fokking al een keer eerder gedaan.![]()
Morgen meer geduld denk ik.![]()
[..]
K'was eigenlijk op tijd.
![]()
Op de route beschrijving stond de vierde afslag op de rotonde, dus dat kon niet.
We zagen rechtsaf bordjes van die plaatsnaam, dus die pakten we eerst.
Later hadden we dus de rotonde op de goede manier manier genomen.
Komt er vanaf het terrein van Nol een groene bus achteruit rijden, dus ik stop netjes, en omdat hij zo langzaam reed besloot ik maar eens voorbij te rijden, om verderop het dijkje te keren.
Affijn, weer bij de motorzaak helemaal niemand te bekennen.
Wilde even een aansluiting van de carb scoren bij die sloop KLX, nu moet de carb er over 2 weken weer af als het onderdeel binnen is.![]()
Dat zeg ik, alto herriequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef vetprob het volgende:
Kweetnie MaksterboyTis gewoon baggerradio. Ze praten onverstaanbaar dus gaat het volume omhoog en daarna krijg je weer van die knettermuziek.
[..]
Youssef behoort tot de Fok!freaksquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.
Fok is kennelijk DDOS veiliger geworden (door plaatsen van load ballancers of zo iets denk ik)
Schijnbaar hebben ze de laatste tijd wat last gehad van ddossers
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
heb mijn KISS DVD op de stereo aangesloten dus het geluid is in orde
Maak me ff lekker zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:18 schreef vetprob het volgende:
Gaat lekker snel nu het forum
Kijk zojuist op KNMI.nl en zie een zonnetje voor morgen boven het midden/amsterdam.Hopelijk nog wat tijd om na het werk eindelijk weer eens te kunnen rijden
![]()
Dat doen we toch met alle plezierquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen we toch met alle plezier![]()
![]()
Dat weet je toch![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:42 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ahhhhhh [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als de routebeschrijving gewoon de derde afslag aangaf, inplaats van de vierde was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
Tis inderdaad ff zoeken daaro in Noordeloos ik reedt de eerste keer ook Noordeloos zelf in, niet heel raar want het zit best op een vage plek daar bij die rotonde![]()
Al had je bij die sloop KLX zeker een uur bezig geweest, ding ligt in de 4e container achter 5 wrakken en je kan nergens bij![]()
Welk onderdeel moet je hebben dan
Klinkt alsof je echt ff die sloop KLX echt moet rippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als de routebeschrijving gewoon de derde afslag aangaf, inplaats van de vierde was er niets aan de hand geweest.![]()
Ik mis de benzineaansluiting op de carb, zit onder een afdekplaat, 2 schroefjes los en je plugt hem er zo af.
Zou dus snel moeten kunnen, Nol kon wel in de auto met lopende motor wachten.![]()
En een versnellingspook zou wel top zijn, nu zit er behoorlijk wat speling op die tanden.
Je kan hem een halve centimeter vertikaal bewegen.![]()
Aandraaien helpt niet. kreeg hem ook niet zo snel los trouwens.![]()
Ik heb nu de aansluiting van een overloop verwisseld en kan wel starten, maar er moet bij een storing geen benzine aan de bovenkant uitstromen, want dan hebben we een KLX on fire > benzine stroom over het blok.![]()
![]()
Ghe ghe, we zagen de container links op het terrein, en FS zei al dat ik maar over het hek moest klimmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
Klinkt alsof je echt ff die sloop KLX echt moet rippen
Warschijnlijk kost het je geen ruk, ding ligt daar toch maar te liggen![]()
Je kan makkelijk ff over het hek skeften, alleen die KLX ligt zwaar kut in de container, staat echt ingebouwd. Maar met een beetje rukken en trekken (en ik begreep dat jij daar de man in bentquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe, we zagen de container links op het terrein, en FS zei al dat ik maar over het hek moest klimmen.![]()
Volgens mij was het nog redelijk serieus ook.![]()
![]()
Waarom is het eigenlijk een sloop KLX.![]()
Als het frame recht is + papieren zou ik die misschien wel willen hebben voor een projectje ofzo.
Op het gemakje laten spuiten, wat dingetjes aan doen, en dan een blauwe maandag alles overzetten.![]()
Kost het mij ook geen 2 maanden.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker fucking enthousiast, GODVERDOMME
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:54 schreef Makster het volgende:
(en ik begreep dat jij daar de man in bent)
quote:alleen dat dashboard is al BMW waardig
Yup die hing er inderdaad ook nog aan te bungelen. Eigenlijk best compleet dat ding behalve achterwiel en zadel, en hier en daar wat roest zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik weet het verdere verschil niet, maar dan heb ik gelijk die achterbrug te pakken.![]()
Misschien makkelijker te zien voor anderen als je omver ligt en zand aan het happen bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap, bij die KX´jes en dan specifiek de 250 KX uit 1993 ofzo, die hebben een blauwe voorvork![]()
HOE verzin je dat als motorbouwer
tja, een dat felle kan ik wel wennen, dat spuit ik gewoon overquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien makkelijker te zien voor anderen als je omver ligt en zand aan het happen bent?![]()
Net als de rest van die pastelkleurtjes.![]()
Maar ja na al die jaren die crossers op studio sport voorbij zien komen in mijn jeugd ga je het nog normaal vinden ook.![]()
Duostepjes zijn wel handig, kan Nick ook een keer achterop als de Fiero niet start.
En het is nog leuk ook.![]()
SpeedYves had nog een zwarte upside down vork van WP voor 50 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:17 schreef Makster het volgende:
tja, een dat felle kan ik wel wennen, dat spuit ik gewoon overMaar een blauwe voorvork
TE erg
![]()
Maarja met een project kan je natuurlijk ook gewoon de voorvork vervangen, ik bedoel als je toch bezig bent
HEb echt zin in een 250cc 2 taktje voor erbij, misschien wel Enduro houden om in het weekend naar de maasvlakte te rijdenOf misschien ook wel niet
![]()
![]()
Maar dat betekend dus ook dat die UPSD van Yves in een CR250 pastquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
SpeedYves had nog een zwarte upside down vork van WP voor 50 euro.
Is geloof ik alleen voor een CR500.![]()
![]()
En ja crossen kan leuk zijn, zo met Gerard Jimmink bijvoorbeeld.![]()
Die reed zondag ook in Rotterdam trouwens, Parijs Dakar parade.
Hij reed de halve boulevard op het achterwiel.
http://startup.iamnotageek.com/srch-pccntmon.exe.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand een idee wat dit programma doet.![]()
Hij staat in de temp files, en is in gebruik zodra de computer opstart.![]()
[afbeelding]
Hier alle programma's in gebruik voor het totale plaatje.![]()
[afbeelding]
http://startup.iamnotageek.com/srch-pccntmon.exe.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:13 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand een idee wat dit programma doet.![]()
Hij staat in de temp files, en is in gebruik zodra de computer opstart.![]()
[afbeelding]
Hier alle programma's in gebruik voor het totale plaatje.![]()
[afbeelding]
Ah, dat programma staat er tegenwoordig op sinds de nieuwe server, heel irritant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
http://startup.iamnotageek.com/srch-pccntmon.exe.html![]()
Ah, dat programma staat er tegenwoordig op sinds de nieuwe server, heel irritant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:30 schreef h0llander172 het volgende:
http://startup.iamnotageek.com/srch-pccntmon.exe.html![]()
Ik zou hem al kopen, maar ben niet erg snel met afhalen enzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:27 schreef Makster het volgende:
Maar dat betekend dus ook dat die UPSD van Yves in een CR250 pastklinkt goed, wan ja ik denk dat ik een Honda ga kopen
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal hem is een mail sturen![]()
Gerard Jimmink die ken opa niet, vas van voor mijn tijdKen er eentje, of nee wel meer, maar eentje ken ik. Eric Verhoef, die kan aardig boppen
![]()
En Dave Strijbos en uhhh die ene met die benen dis is ook gek![]()
quote:1985 8 keer ENDURO KAMPIOEN van Nederland
1993 8 keer winnaar van een gouden medaille in de ISDE Zesdaagse
1993 2 keer derde en 1 keer vijfde in het WK enduro
Totaal winnaar van de zesdaagse
Winnaar van de Hans de Beaufort beker (de hoogste
Nederlandse motorsport onderscheiding, uitgereikt door de
KNMV, de Nederlandse motorrijders bond)
1995 Achtste plek in de eindstand van de Granada-Dakar Rally
Eerste Nederlander die een etappe wint in deze Rally
1996 Vierde plek in de Rally Parijs-Dakar
1997 Uitgevallen, op dat moment derde in het algemeen klassement
1998 Vijfde in de totaalstand, met twee dagoverwinningen,
en twee tweede plekken in de rally
quote:Gerard is een rusitge jongen, werkt verschikkelijk hard en lang, de Dakar directeur noemde eens een loodzware rally etappe een ”Jimmink etappe”.
Hoe zwaarder het wordt hoe beter Gerard presteerd.
Dat is ook veel beter wakker worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Ben toen maar Mythbusters gaan kijken tijdens het ontbijten, had ineens niets meer te doen achter het internet![]()
En hoe zit het eigenlijk met je zelfstudie, doe je daar nog wat aan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter wakker worden.![]()
Ik zie die lui altijd in de sportschool op de tv als ik uitrust tussen de oefeningen door.
Nu alweer zo'n 6 weken geleden.![]()
Fok! is overigens nog steeds retetraag.![]()
Was er mis met je aangepaste upsdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou hem al kopen, maar ben niet erg snel met afhalen enzo.
Hij moet eens in de buurt zijn. Maar jij kan hem ook wel nemen.
Moet de vork van mijn CR nog eens vervangen vanwege een gebrekkige uitgaande demping.![]()
(geeft leuke tankslappers bij illegale snelheden + oneffen wegdek)
Ik bedoelde Eric Verhoefhttp://www.gerardjimmink.nl/ is zijn voorganger en reed dit jaar in een auto mee als navigator bij gouwe ouwe sportscar rijder Cor Euser die voor het eerst op onverhard ging rijden en wel wat ervaring van een diehard kon gebruiken.
(Gerard is ook al eens verdwaald geraakt en opgegeven enzo..)
Dat loopt synchroonquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met je zelfstudie, doe je daar nog wat aan?![]()
De uitgaande demping is compleet defect, was al vanaf het begin blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:12 schreef Makster het volgende:
Was er mis met je aangepaste upsd
Die van Yves was toch de zelfde
Die Eric is indd aardig achterwiel georienteerd, zelfs in de blubber op een grasveld rijdt die knakker nog verticaal![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iets voor mercy??
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/Z750.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Kawasaki Z7506.700 euro
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
Heb ff mijn schade zitten inventariseren, valt reuze mee
1 nieuw knipperlicht nodig, en een nieuwe koplamp unit. De rest is een kwestie van rechtrammen
beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
Heb ff mijn schade zitten inventariseren, valt reuze mee
1 nieuw knipperlicht nodig, en een nieuwe koplamp unit. De rest is een kwestie van rechtrammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |