Maak me ff lekker zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:18 schreef vetprob het volgende:
Gaat lekker snel nu het forum
Kijk zojuist op KNMI.nl en zie een zonnetje voor morgen boven het midden/amsterdam.Hopelijk nog wat tijd om na het werk eindelijk weer eens te kunnen rijden
![]()
Dat doen we toch met alle plezierquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen we toch met alle plezier![]()
![]()
Dat weet je toch![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:42 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ahhhhhh [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als de routebeschrijving gewoon de derde afslag aangaf, inplaats van de vierde was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
Tis inderdaad ff zoeken daaro in Noordeloos ik reedt de eerste keer ook Noordeloos zelf in, niet heel raar want het zit best op een vage plek daar bij die rotonde![]()
Al had je bij die sloop KLX zeker een uur bezig geweest, ding ligt in de 4e container achter 5 wrakken en je kan nergens bij![]()
Welk onderdeel moet je hebben dan
Klinkt alsof je echt ff die sloop KLX echt moet rippenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als de routebeschrijving gewoon de derde afslag aangaf, inplaats van de vierde was er niets aan de hand geweest.![]()
Ik mis de benzineaansluiting op de carb, zit onder een afdekplaat, 2 schroefjes los en je plugt hem er zo af.
Zou dus snel moeten kunnen, Nol kon wel in de auto met lopende motor wachten.![]()
En een versnellingspook zou wel top zijn, nu zit er behoorlijk wat speling op die tanden.
Je kan hem een halve centimeter vertikaal bewegen.![]()
Aandraaien helpt niet. kreeg hem ook niet zo snel los trouwens.![]()
Ik heb nu de aansluiting van een overloop verwisseld en kan wel starten, maar er moet bij een storing geen benzine aan de bovenkant uitstromen, want dan hebben we een KLX on fire > benzine stroom over het blok.![]()
![]()
Ghe ghe, we zagen de container links op het terrein, en FS zei al dat ik maar over het hek moest klimmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
Klinkt alsof je echt ff die sloop KLX echt moet rippen
Warschijnlijk kost het je geen ruk, ding ligt daar toch maar te liggen![]()
Je kan makkelijk ff over het hek skeften, alleen die KLX ligt zwaar kut in de container, staat echt ingebouwd. Maar met een beetje rukken en trekken (en ik begreep dat jij daar de man in bentquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe, we zagen de container links op het terrein, en FS zei al dat ik maar over het hek moest klimmen.![]()
Volgens mij was het nog redelijk serieus ook.![]()
![]()
Waarom is het eigenlijk een sloop KLX.![]()
Als het frame recht is + papieren zou ik die misschien wel willen hebben voor een projectje ofzo.
Op het gemakje laten spuiten, wat dingetjes aan doen, en dan een blauwe maandag alles overzetten.![]()
Kost het mij ook geen 2 maanden.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker fucking enthousiast, GODVERDOMME
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:54 schreef Makster het volgende:
(en ik begreep dat jij daar de man in bent)
quote:alleen dat dashboard is al BMW waardig
Yup die hing er inderdaad ook nog aan te bungelen. Eigenlijk best compleet dat ding behalve achterwiel en zadel, en hier en daar wat roest zeg maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik weet het verdere verschil niet, maar dan heb ik gelijk die achterbrug te pakken.![]()
Misschien makkelijker te zien voor anderen als je omver ligt en zand aan het happen bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:21 schreef Makster het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap, bij die KX´jes en dan specifiek de 250 KX uit 1993 ofzo, die hebben een blauwe voorvork![]()
HOE verzin je dat als motorbouwer
tja, een dat felle kan ik wel wennen, dat spuit ik gewoon overquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien makkelijker te zien voor anderen als je omver ligt en zand aan het happen bent?![]()
Net als de rest van die pastelkleurtjes.![]()
Maar ja na al die jaren die crossers op studio sport voorbij zien komen in mijn jeugd ga je het nog normaal vinden ook.![]()
Duostepjes zijn wel handig, kan Nick ook een keer achterop als de Fiero niet start.
En het is nog leuk ook.![]()
SpeedYves had nog een zwarte upside down vork van WP voor 50 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:17 schreef Makster het volgende:
tja, een dat felle kan ik wel wennen, dat spuit ik gewoon overMaar een blauwe voorvork
TE erg
![]()
Maarja met een project kan je natuurlijk ook gewoon de voorvork vervangen, ik bedoel als je toch bezig bent
HEb echt zin in een 250cc 2 taktje voor erbij, misschien wel Enduro houden om in het weekend naar de maasvlakte te rijdenOf misschien ook wel niet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |