Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Gashandle![]()
Ben er lang mee bezig geweest, ik begreep niks van die grijze geleider
Maar het is heel simpel, ene kabel boven en andere onder langs, grijze geleider haaks in de hendle (kan maar op 1 manier) en gaaaaan![]()
quote:Nol is vroeg klaar zaterdag![]()
Wel een chillo Billo gozert![]()
Alto crap herrie zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:32 schreef vetprob het volgende:
Fok!Radio luister ik altijd zo een 10 a 20 minuten, maar vind het vaak zulke herrie dus gaat ie weer uit
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
Bleek dat ik Nol had laten ontsnappen dus.![]()
Tis inderdaad ff zoeken daaro in Noordeloos ik reedt de eerste keer ook Noordeloos zelf in, niet heel raar want het zit best op een vage plek daar bij die rotondequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.![]()
Heb het fokking al een keer eerder gedaan.![]()
Morgen meer geduld denk ik.![]()
[..]
K'was eigenlijk op tijd.
![]()
Op de route beschrijving stond de vierde afslag op de rotonde, dus dat kon niet.
We zagen rechtsaf bordjes van die plaatsnaam, dus die pakten we eerst.
Later hadden we dus de rotonde op de goede manier manier genomen.
Komt er vanaf het terrein van Nol een groene bus achteruit rijden, dus ik stop netjes, en omdat hij zo langzaam reed besloot ik maar eens voorbij te rijden, om verderop het dijkje te keren.
Affijn, weer bij de motorzaak helemaal niemand te bekennen.
Wilde even een aansluiting van de carb scoren bij die sloop KLX, nu moet de carb er over 2 weken weer af als het onderdeel binnen is.![]()
Dat zeg ik, alto herriequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef vetprob het volgende:
Kweetnie MaksterboyTis gewoon baggerradio. Ze praten onverstaanbaar dus gaat het volume omhoog en daarna krijg je weer van die knettermuziek.
[..]
Youssef behoort tot de Fok!freaksquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.
Fok is kennelijk DDOS veiliger geworden (door plaatsen van load ballancers of zo iets denk ik)
Schijnbaar hebben ze de laatste tijd wat last gehad van ddossers
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
heb mijn KISS DVD op de stereo aangesloten dus het geluid is in orde
Maak me ff lekker zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:18 schreef vetprob het volgende:
Gaat lekker snel nu het forum
Kijk zojuist op KNMI.nl en zie een zonnetje voor morgen boven het midden/amsterdam.Hopelijk nog wat tijd om na het werk eindelijk weer eens te kunnen rijden
![]()
Dat doen we toch met alle plezierquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat doen we toch met alle plezier![]()
![]()
Dat weet je toch![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:42 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ahhhhhh [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |