Ik weet dat jij het weet, maar niet iedereen weet dat ik weet dat jij het weetquote:
Ik vond trouwens het Aprilia commentaar helemaal belachelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef vetprob het volgende:
Volgens mij was dit iets te confronterend voor hem:
Ah, dus nu ga je tegen mij praten, maar je bedoelt het voor de rest.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:14 schreef hicham het volgende:
Ik weet dat jij het weet, maar niet iedereen weet dat ik weet dat jij het weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij straks ff hier posten wat er aan de hand is, ik luister nooit naar Fok!radio namelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:22 schreef bwt het volgende:
FOK! schiet alleen niet zo erg op
Ik vond het hele artikel al vaagquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond trouwens het Aprilia commentaar helemaal belachelijk.![]()
Beetje respect voor het idool van Fulcrumquote:Nu net die test dus gelezen, al wilde ik al stoppen bij de eerste foto van de Hornet.
Zo'n journalist neem je toch niet serieus?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk spelletje, en wie weet wint iemand wat: http://www.telegraafwaterspel.nl/
Ik moet het eigenlijk via invites doen, en dan krijg ik weer credits voor meer kanzen op prijzen.
Maar goed bij deze geheel belangenloos.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch fijn, geheel belangeloos.
Vet proppig man.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
limz, doe mij es een mail sturen
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan jij straks ff hier posten wat er aan de hand is, ik luister nooit naar Fok!radio namelijk
[..]
Allebei al verzondenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
limz, doe mij es een mail sturen
En ik bedoelde alleen het commentaar van Aprilia.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
Ik vond het hele artikel al vaagMaar dat gaf de schrijver zelf ook al toe
En ik begin ook simpel teworden , krijg niet eens het gashandle in mekaar.quote:
Ahhhhhh dan ben ik weer helemaal bijgepraat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:30 schreef bwt het volgende:
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.
Fok is kennelijk DDOS veiliger geworden (door plaatsen van load ballancers of zo iets denk ik)
Schijnbaar hebben ze de laatste tijd wat last gehad van ddossers
Gashandlequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik bedoelde alleen het commentaar van Aprilia.![]()
[..]
En ik begin ook simpel teworden , krijg niet eens het gashandle in mekaar.
Had vanavond even met de oude carb willen testen.![]()
Morgen weer een dag.![]()
En wel irritant, want binnenkort moet hij dan weer eraf als een onderdeeltje binnenkomt.![]()
Zaterdag trouwens bij Nol Bikker geweest, maar die was er niet.![]()
[..]
Ahhhhhh dan ben ik weer helemaal bijgepraat.![]()
![]()
Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Gashandle![]()
Ben er lang mee bezig geweest, ik begreep niks van die grijze geleider
Maar het is heel simpel, ene kabel boven en andere onder langs, grijze geleider haaks in de hendle (kan maar op 1 manier) en gaaaaan![]()
quote:Nol is vroeg klaar zaterdag![]()
Wel een chillo Billo gozert![]()
Alto crap herrie zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:32 schreef vetprob het volgende:
Fok!Radio luister ik altijd zo een 10 a 20 minuten, maar vind het vaak zulke herrie dus gaat ie weer uit
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
Bleek dat ik Nol had laten ontsnappen dus.![]()
Tis inderdaad ff zoeken daaro in Noordeloos ik reedt de eerste keer ook Noordeloos zelf in, niet heel raar want het zit best op een vage plek daar bij die rotondequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik had de puzzle wel in de goede volgorde, maar de retourkabel blijft uit de geleider springen of zit net niet goed de hele tijd, en dan kan het zaakje niet dicht.![]()
Heb het fokking al een keer eerder gedaan.![]()
Morgen meer geduld denk ik.![]()
[..]
K'was eigenlijk op tijd.
![]()
Op de route beschrijving stond de vierde afslag op de rotonde, dus dat kon niet.
We zagen rechtsaf bordjes van die plaatsnaam, dus die pakten we eerst.
Later hadden we dus de rotonde op de goede manier manier genomen.
Komt er vanaf het terrein van Nol een groene bus achteruit rijden, dus ik stop netjes, en omdat hij zo langzaam reed besloot ik maar eens voorbij te rijden, om verderop het dijkje te keren.
Affijn, weer bij de motorzaak helemaal niemand te bekennen.
Wilde even een aansluiting van de carb scoren bij die sloop KLX, nu moet de carb er over 2 weken weer af als het onderdeel binnen is.![]()
Dat zeg ik, alto herriequote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef vetprob het volgende:
Kweetnie MaksterboyTis gewoon baggerradio. Ze praten onverstaanbaar dus gaat het volume omhoog en daarna krijg je weer van die knettermuziek.
[..]
Youssef behoort tot de Fok!freaksquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die gebande (Youssef) broer van jou wel voorbij zien komen in de lijst op action rado.
Fok is kennelijk DDOS veiliger geworden (door plaatsen van load ballancers of zo iets denk ik)
Schijnbaar hebben ze de laatste tijd wat last gehad van ddossers
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef bwt het volgende:
heb mijn KISS DVD op de stereo aangesloten dus het geluid is in orde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |