Leg je dan ook meteen een minibike/kart/SM circuit aan??quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Makelaars die hun eigen foto's maken...........![]()
(zelf ook ervaring mee, check funda maar eens voor een appartement in Utrecht.
)
Sorry dat ik het bouwkeet noemdezelf gaan we volgende week kijken bij een villa met 1400 meter vierkante grond voor 130.000 dus dan is dit een bouwkeet voor dat geld.
51quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef vetprob het volgende:
Welk land dan Hollander?
http://www.spelletjes.nl/game175.html
Damn, best schokkendquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:33 schreef bwt het volgende:
Heb zelfs nog een leuk filmpje gevonden.
Pas op voor overstekend wild
Kraak zequote:Op maandag 8 augustus 2005 07:30 schreef RB het volgende:
Ben me aan het gereed maken voor de bottenkraker![]()
En aan gezien ik niet de snelste ben vandaag![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
Helemaal waar. 2 ton is compleet gestoord, een half miljoen gulden.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
@ lars
Ik geef je helemaal gelijk dat je het ergens anders zoekt ! Waar kijk je, BelgieOude buurman van mij is daar ook heen gesjeffed. Het is maar 70 minuten rijden van hier en heeft dus ook nog gewoon zijn werk hier
Ideaal dunkt mij
![]()
Zal bij zijn als ik weer van de tafel af benquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Kraak ze
Ik ga ondertussen pitten keej?![]()
Had het goede doel toch gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:Je buurman heeft het dan helemaal goed bekeken.
Fiscaal nederlander en wonen in Belgie.
Met behoud van HRA.
![]()
Dat gebeurt nu heel veel inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
D'r zijn echt zoveel mensen die nu kopen en zich tegelijkertijd financieel in een strop steken........
Schoonzusje ook, net een appartement gekocht voor 190.000Maakt mij niet uit maar die gaan never nooit niet wegkomen met de maandelijkse lasten. Ze wil zelfs binnen 2 jaar stoppen met werken om een kindje te krijgen........
![]()
![]()
![]()
Ook in Nederland kan je aardig scoren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
@ lars
Ik geef je helemaal gelijk dat je het ergens anders zoekt ! Waar kijk je, BelgieOude buurman van mij is daar ook heen gesjeffed. Het is maar 70 minuten rijden van hier en heeft dus ook nog gewoon zijn werk hier
Ideaal dunkt mij
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:25 schreef vetprob het volgende:
[..]
Mjah, maakt op zich niets uit. De motor van hicham is ook nog steeds goed en die was ook van riet
![]()
![]()
Lijkt me ook wel wat maar ik zit nu nog niet op het punt dat Ned me de reet uitkomt dus ik heb nog wat speelruimtequote:Op maandag 8 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je buurman heeft het dan helemaal goed bekeken.
Fiscaal nederlander en wonen in Belgie.
Met behoud van HRA.
![]()
Buurmanquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
We hadden ook nu weer een leuk huis in Alblasserdam gezien, dat valt nog enigzins mee qua afstand en scheelt zo maar 40.000 euro.![]()
Thanksquote:
Over het huis gesproken wat ik gisteren poste, de directeur van een dochteronderneming woont daar op de hoek blijktquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:20 schreef Makster het volgende:
Mijn oog viel laatst bij Safe op een hele mooie motor die net iets onder de 11.000 euro kost.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:11 schreef RB het volgende:
Thanks![]()
Wacht maar tot die ouwe lullen rug weer klaar is![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |