quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:30 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Even opzoeken...
Oh ja, pixilated!![]()
quote:The word "pixilated" is an early American expression derived from the word "pixies," meaning elves. They would say the pixies had got him. As we nowadays would say, a man is "barmy."
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Knight's Tale (2001)
. Zo loopt het publiek op een gegeven moment We will rock you te zingen. Dat is toch echt verschrikkelijk grappig.![]()
cijfer: 4
dat zou heel goed kunnen: gaan regelmatig samen naar de biosquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:51 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Omdat je vaak toevallig dezelfde films als hem gezien hebt.![]()
Dat is raar ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef mitt het volgende:
Toy Story
had 10 jaar geleden blijkbaar niet zoveel indruk op me gemaakt.
Best leuk![]()
Maar hier speelt wel de meest beroerde acteur in ...Brendan Fraserquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef Gerja het volgende:
The Mummy heb ik zaterdag gezien... en ik vond 'm totaal niet spannend, maar hij was op zich wel aardig.
THE PASSION OF DARKLY NOON niet gezien zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef Lambiekje het volgende:
Maar hier speelt wel de meest beroerde acteur in ...Brendan Fraser
Wat een kutfilm, raakte kant nog wal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
THE PASSION OF DARKLY NOON niet gezien zeker?
Nog een xtje kijken dan maar eh? Mischien dat je m nu wél begrijptquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Arcee het volgende:
Wat een kutfilm, raakte kant nog wal.
Maar wat was Ashley Judd mooi.
Geen zin, kutfilm.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef kinky_queen het volgende:
Nog een xtje kijken dan maar eh? Mischien dat je m nu wél begrijpt
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:49 schreef gurlie het volgende:
Memento
Vaagheid alom, en een beetje een raar plot.
Had je wel door dat de film van het eind naar het begin loopt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:49 schreef gurlie het volgende:
Memento
Was vorige week op tv, heb het een half uur volgehouden.En dat was dus niet de eerste keer dat ik hem zag. Ik snap echt niet dat men deze in de top xx zet van beste fims ooit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:49 schreef gurlie het volgende:
Memento
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:56 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Was vorige week op tv, heb het een half uur volgehouden.En dat was dus niet de eerste keer dat ik hem zag. Ik snap echt niet dat men deze in de top xx zet van beste fims ooit.
maar je snapt hem wel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:49 schreef gurlie het volgende:
Memento
waarschijnlijk nietquote:
voor elke film moet je de tijd nemen en er voor gaan zitten, al hoewel dat voor de meeste hollywoodshit niet geldtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Jongens, niet zo gaan zeuren omdat iemand Memento niet waardeert he.
Ik vind het een knap gemaakte film, maar ook een ramp om te kijken als ik er niet echt heel erg goed voor ga zitten. Kan me goed voorstellen dat de film wat te vaag voor mensen is. En ik vind hem ook echt niet horen tot de beste films daarvoor vind ik het toch te veel een gimmick-film en hij doet me verder niet heel veel.
Sinds wanneer kun je in een bioscoop afwassenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:17 schreef Berkery het volgende:
Mr. & Mrs. Smith
Ik ben na drie kwartier maar de afwas gaan doen. Wat een flutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatjes volgen nog
Leuke film.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:24 schreef danni het volgende:
Kissing Jessica Stein
Die 2 dames waren zo leuk samen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef danni het volgende:
[..]
ik vond het ook een erg leuke film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en dat meer dan anderhalf uur lang
het zou zogenaamd ook een komedie zijn, maar dan vond ik het walgelijke Eurotrip, die ik laatst gezien heb, nog grappiger...
ik heb echt spijt dat ik deze film heb gehuurd, en dat heb ik niet snel
en de 8.0 die het op IMDB krijgt, begrijp ik al helemaal niet
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
Meningen en smaken kunnen verschillen, dat betekent niet meteen dat je een betere filmkijker bent. Doe niet zo verheven aub.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Jongens, niet zo gaan zeuren omdat iemand Memento niet waardeert he.
Ik vind het een knap gemaakte film, maar ook een ramp om te kijken als ik er niet echt heel erg goed voor ga zitten. Kan me goed voorstellen dat de film wat te vaag voor mensen is. En ik vind hem ook echt niet horen tot de beste films daarvoor vind ik het toch te veel een gimmick-film en hij doet me verder niet heel veel.
Overschatte films bestaan niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Ronno het volgende:
Lost in Translation
Ik verwachtte er al niet veel van, maar
wát een ontieglijk saaie, overschatte kutfilm is dit zeg...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
Wat kunnen mensen toch gruwelijk zijn ..als het op geloof en kleur aankomt.
De film vergt veel inspanning voor de kijker. Je moet in de gaten houden dat het verhaal achterstevoren is. Daarnaast zijn er nog zwart-wit scenes die zich weer eerder afspelen. Aan het eind(of eigenlijk begin) van de film zie je een keer de overgang van zwart-wit naar kleur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:56 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Was vorige week op tv, heb het een half uur volgehouden.En dat was dus niet de eerste keer dat ik hem zag. Ik snap echt niet dat men deze in de top xx zet van beste fims ooit.
Zo is dat! Fantastische film.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:49 schreef 0 het volgende:
De film vergt veel inspanning voor de kijker. Je moet in de gaten houden dat het verhaal achterstevoren is. Daarnaast zijn er nog zwart-wit scenes die zich weer eerder afspelen. Aan het eind(of eigenlijk begin) van de film zie je een keer de overgang van zwart-wit naar kleur.
Het is inderdaad geen film die je op je gemak kunt bekijken. Maar hij is briljant inelkaar gezet als je het totale plaatje voor ogen hebt.
Uhmz...ik zeg precies wat jij zegt namelijk dat mensen niet zo vreemd moeten reageren als iemand een andere smaak heeft over een populaire film en. dat ik goed kan begrijpen dat iemand hem minder vindt. Ik gedraag me volgens mij juist helemaal niet verheven *sob*. Ik heb juist regelmatig discussies over te artsy fartsy dingen met m'n vriendin. de filmhuissloerie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Meningen en smaken kunnen verschillen, dat betekent niet meteen dat je een betere filmkijker bent. Doe niet zo verheven aub.
ik vond deze film wel redelijk, maar die haalt t niet bij Bad ma ra khahad bord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ik maak niet zo vaak gebruik van dit topic, maar voor Ten wil ik graag een uitzondering maken. De openingsscène, een ca. 15 minuten durend gesprek tussen een gescheiden moeder en haar zoon, is één van de sterkste die ik ooit gezien heb. De film bestaat uit 10 gesprekken in een auto, steeds tussen dezelfde moeder en een ander persoon. Het camerawerk is origineel in de zin dat steeds maar één van de twee gesprekspartners getoond wordt. Dit levert hele pure beelden op en interessante stof over zowel de Iraanse cultuur als over relaties in het algemeen.
Dit was de eerste film van de gerenommeerde Iraanse regisseur Abbas Kiarostam die ik gezien heb; er zullen er nu ongetwijfeld meer volgen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Hare het volgende:
Charlie's Angels
Ik was het bijna vergeten, maar ik heb ook nog 7 minuten van dit afschuwelijke vreselijke kut bagger ruk commercieel wanproduct gezien.
Ik vind het gewoon een leuke filmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn Drew Barrymore wat doe je
Als is het alleen voor haar zou ik die film in bezit hebben
Is het wel... is natuurlijk geen superfilm of zo, maar even dom op de bank liggen met popcorn erbij en genieten (van Drew) maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke film![]()
Ja je kunt het wel algemeen stellen ...quote:
En er moest iemand mee, omdat...?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Tijn het volgende:
Het lukte maar niet om iemand mee te krijgen naar de bioscoop
Je zou natuurlijk puur voor de film kunnen gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:28 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik niet in m'n eentje naar een bioscoop ga. Of uberhaupt uit trouwens.
Dan kijk ik de DVD wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk puur voor de film kunnen gaan.
dan ga alleen, doe ik vakerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Tijn het volgende:
Het lukte maar niet om iemand mee te krijgen naar de bioscoop
Ik wilde bijna zeggen: met enkele lichtjaren afstand de beste horror film ooit. Maar Psycho is natuurlijk nog net iets beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
The Evil Dead
Nu weet ik ook weer waarom ik niet van dit soort horrors houd. Verschrikkelijk slechte film met niet eens spannende of overdreven afschuwelijke beelden.
Ik kan die horror classics nu eenmaal niet zo waarderen. The Exorcist en Alien daarentegen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: met enkele lichtjaren afstand de beste horror film ooit. Maar Psycho is natuurlijk nog net iets beter.
ook gezien gister, idd goed geacteerd en ziek verhaal(waargebeurd?, zou met niets verbazen)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef Lambiekje het volgende:
Nu net
Cord (2000) aka Hike and Seek
Tering hé wat kan die Jennifer Tilly geschift spelen. Je zou denken dat ze echt zo is![]()
Gaat wel erg ver allemaal.
Heeft wel iets weg van Misery.
6 / imdb 5,3
De beste horror films zijn toch diegene waar je niets ziet. En alles aan je verbeelding overlaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik kan die horror classics nu eenmaal niet zo waarderen. The Exorcist en Alien daarentegen...
En wat dacht je van Spider-Man 2quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:16 schreef Hare het volgende:
[..]
En Hotel Rwanda, Garden State en the Station Agent dan
Mwah. Je hebt natuurlijk wel suspense-horror (Ringu, The Sixth Sense) en meer splatter-gerichte horror (zoals Evil Dead, Brain Dead). Je kunt het een niet geheel met het andere vergelijken. Horror films waar je weinig ziet zijn wel het engste. Dat zeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De beste horror films zijn toch diegene waar je niets ziet. En alles aan je verbeelding overlaat.
Staat ie erin?!?!!?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En wat dacht je van Spider-Man 2
Dat komt door losers zoals ik die hem een 8 hebben gegeven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Staat ie erin?!?!!?![]()
Haha, dacht dat ie er al wel weer uit was gedonderd. Complete bagger idd
Ik zelfs een 9quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat komt door losers zoals ik die hem een 8 hebben gegeven.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat komt door losers zoals ik die hem een 8 hebben gegeven.
Ik hoor wel van meer mensen dat de eerste veel toffer is dan de tweede. Ik heb alleen de laatste gezien en ik vond er geen klap aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:03 schreef Sokolsky het volgende:
Spider-Man 2 heeft bij mij een 5½. De eerste nog wel een 7, blijkbaar was ik er daarna wel op uitgekeken.
Ik heb hem een 6 gegeven. Alleen maar omdat ik zo objectief kan zijn om te zien dat het een goed gemaakte film is. En dat een 3 ofzo geven echt nergens op zou slaan. Maar eigenlijk....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:03 schreef Sokolsky het volgende:
Spider-Man 2 heeft bij mij een 5½. De eerste nog wel een 7, blijkbaar was ik er daarna wel op uitgekeken.
Spider-man 2 verdient gewoon een mooie 8. Dat is het enige correcte cijfer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb hem een 6 gegeven. Alleen maar omdat ik zo objectief kan zijn om te zien dat het een goed gemaakte film is. En dat een 3 ofzo geven echt nergens op zou slaan. Maar eigenlijk....
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak in de H5 Heerlen:
Les Poupees Russes
De regie en montage waren sterk, het acteerwerk was ok. Maar toch kon deze mij niet helemaal bekoren. Hij duurt iets te lang (ruim 2 uur), het begin ging veel te snel om er iets van te kunnen begrijpen. Maar dat komt waarschijnlijk doordat t een sequel is en ik het eerste deel niet heb gezien.
Niet dat t superslecht was, maar vond t zeker geen topper.
IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 6,2/10
misschien dat ik er anders over denk wanneer ik `t eerste deel ook heb gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk filmpje![]()
Duurde 'ie ruim 2 uur? Oh... niks van gemerkt.
Het eerste deel moet ik ook nog zien...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
misschien dat ik er anders over denk wanneer ik `t eerste deel ook heb gezien
Audrey Tatou was trouwens wel weer![]()
![]()
In deel 1 vond ik het een kutwijf. M'n hele Amelie droombeeld naar de haaien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
misschien dat ik er anders over denk wanneer ik `t eerste deel ook heb gezien
Audrey Tatou was trouwens wel weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |