To Have and Have NotEen film met Walter Brennan krijgt het sowieso altijd moeilijk bij mij. Wat een vreselijke, vreselijke acteur zeg. Mijn haren gaan echt rechtovereindstaan van zijn acteerwerk.
![]()
Dat de film het verder toch nog goed doet komt dan ook vooral door Bacart & Bogart die het erg leuk doen samen en de rest is filmhistory
Leuk vermakelijk filmpje, plot is niet te bijzonder, veel is wat afgekeken van Casablanca.
The Invisible ManMagnificent! Wat geweldig om de prachtige special effects te zien. Zo gaaf gedaan! Film zelf is ook erg leuk. Het onderwerp zal iedereen wel aanspreken. Wie heeft er nooit eens over gedacht invisible te zijn en wat hij/zij dan zou doen. Deze film laat de mogelijkheden op een erg mooie manier zien.
Rains, hoewel niet te zien doet het geweldig goed, prachtige stem heeft ie en de humor is erg leuk.
quote:
'Here we go gathering nuts in may'
Mr. Deeds Goes to TownWonderful! Wat een prachtfilm brengt Capra hier weer zeg. Feelgood zoals feelgood moet wezen. Ik vind het heerlijk. Verhaal zit uitstekend in elkaar, de personages zijn geloofwaardig en goed gespeeld en je leeft weer helemaal mee met Mr. Deeds himself. En wat is Jean Arthur toch een schatje
You Can't Take it With YouTe overdreven. Maar wel leuk om te kijken. Wat natuurlijk meehelpt zijn de twee hoofdrolspelers, Jimmy Stewart en Jean Arthur. Ook de boodschap die de film brengt is goed en begrijpelijk. Het wordt er alleen een klein beetje te dik opgelegt. Dat hele vrije gedoe in huis is, hoewel erg leuk om te zien en nergens vervelend, toch een beetje te. Verhaal verder is is weer gewoon capragoed.
Trois Couleurs: RougePrachtig rustige film. Heerlijk om te zien en je gedachten bij te laten gaan. Kieslowski maakt een mooie film met erg goed kleurgebruik. De dubbele laag die in de film zit is erg goed bedacht.
The Producersquote:
Goddag på dig!
![]()
Kan het nog gestoorder?
![]()
Wat een prachtfilm zeg. Het gaat echt helemaal nergens over, maar de karakters zijn zo extreem leuk dat je er helemaal in meegaat. Ook het feit dat heerlijk de spot wordt gedreven met het Nazisme is natuurlijk alleen maar slagroom op de cake. Alleen het einde in de rechtzaal had echt niet gehoeven. Doet een klein beetje af aan een geweldige comedy.
Sullivan's TravelsMwah. Viel me de tweede keer kijken toch wat tegen. Het verhaal is ietwat simpel en voorspelbaar. Alles wordt net even iets te makkelijk gebracht ook. Verder vond ik McRae redelijk irritant acteren, vooral zijn aanhoudende niesbui was dus echt niet leuk. De achtervolging daarentegen met de negroide kok in de keuken was schitterend.
I, RobotZeer interessante mogelijkheden worden verprutst door een klotescript en een zichzelf hoererende Will Smith. Gatverdegatver, wat vind die gast zich geweldig zeg. Met z'n manier van doen, z'n loopje, z'n blik, z'n zogenaamd snuggere opmerkingen. Terwijl ik echt het idee had dat met een andere acteur, andere regisseur ook, iemand die closer bij het originele verhaal had willen blijven er een zeer behoorlijke film had uit kunnen komen. De CGI is wel erg mooi gedaan. Net als de creatie van de toekomst.