quote:
ik ben aan een weekend toe geloof ikquote:
Het tempo is nu stukken beter inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Hee, er zit weer tempo in nu iedereen naar het forum van Pascal is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
Ik heb dat al gedaan, best lastig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik ga me even aanmelden voor de Voetbalmanager, kijken of dat leuk is.
Bitcomet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Iemand die een goed programma weet om torrents te downloaden? ABC wil maar niet connecten
Database klopt echt geen hol van. Enkele spelers die zo weinig waard zijn en enkele spelers die echt belachelijk veel waard zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Erg moeilijk, maar dankzij de fouten in de database heb ik Cissé als verdediger kunnen opstellen. Maar 8 miljoen... Beetje weinig.
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef Vom het volgende:
*burp
Zo laatste Hollandse maaltijd voor bijna 2 weken![]()
Hier is ie dan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is inderdaad weer trager nu Vaduz, verdorie.
Waar blijft het C topic?
Vrij Amerikaans, maar helemaal niks mis meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoor
Uit de vuilnisbakken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben in afwachting van de thuiskomst van Bluezz die op het station bij de Pizza Hut onze maaltijd voor vanavond bij elkaar gescharreld heeft.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrij Amerikaans, maar helemaal niks mis mee
fotoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Weekend
Pffff ik ben zeik- en zeiknat
Visquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Damn, zit ik net een lekkerbekje te eten.
Straks ga je daar ook nog kroketten etenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Damn, zit ik net een lekkerbekje te eten.
wie heeft die mannager in elkaar gezet, Yvonne soms?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net gecheckt, Steef is 853.000 euro waard, terwijl een Nick Hofs 715.000 euro is.
Dat kan echt niet
Die kun je hier gewoon kopen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Straks ga je daar ook nog kroketten eten
Ik vraag het me echt af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie heeft die mannager in elkaar gezet, Yvonne soms?
Weer iets geleerd. Wel sufquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kun je hier gewoon kopen hoor.
Durum Kebabquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoor
en Cziommer speelt nog bij FC Twentequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af.
ADO, Heracles, Sparta en RBC zitten totaal niet op een lijn, want me best normaal lijkt voor de 4 degradatiekandidaten mijn inziens. Wapenaar is minder dan de reservedoelmannen van RKC, NAC en nog een paar. Zels een ton minder dan Pauwe van ADO.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Hools, het pc'tje gaat uit, tot over 12 dagen
fijne vakantie en zuip zequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Veel plezier daaro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Heb je al zo'n 'lekker' Amerikaans accent en de donuts zijn die lekker? En zijn the Simpsons vaak op TV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Soms MM, maar meestal niet.
Maar 't is niet zo zeer Nederland maar eerder familie en vrienden natuurlijk.
Gelukig hebben we skype, webcam etc.
Mist jouw vriendin Portugal dan?
Nee, maar die is al meer dan 2/3 van haar leven hier inmiddels.quote:
Da's een ander verhaal dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar die is al meer dan 2/3 van haar leven hier inmiddels.
Ik wil ook Amerika TVquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:21 schreef popolon het volgende:
En Voreg, ik ga niet beginnen op wat hier op tv is want dan ben ik wel even bezig.
Ja lekker doe mij er ook 1.... pff zit geen pit in de wedstrijd zeg ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:20 schreef VoreG het volgende:
Zo rust bier
Neuh, niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Lekker is dat he
Moe van je werkweekie?
Ik wil ook een badquote:Mijn badje is vol, ik duik erin met een biertje en een boekje
Tot straks!
Ongelooflijk moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft SBS nog moeilijke sms-vragen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef Cruoninga het volgende:
hools is zo saai als jullie allemaal aan het kijken zijn naar wedstrijden die ik hier niet kan ontvangen![]()
Irritant mannetje is dat ja...trollertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef pascalheister het volgende:
stop ik gelijk de kop van dronkeydonk ertussen
Jaaaa! Even dubbel een vraag stellen he!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Hij moest alleen in het verslagtopic komen, maar hij stond ook hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Jaaaa! Even dubbel een vraag stellen he!
OKquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb de overzichts VI van voor tot achter bespoten bekeken en gekeurd
Dat is jouw knuffel-marokkaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
* SCH is Boukhari-fan en dus tevreden - nu woensdag nog
Vind ik wel sportief, had ik niet achter Duitsers gezocht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat terwijl ze met tien man speelden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik wel sportief, had ik niet achter Duitsers gezocht.
quote:
Paaldansen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben het over voetjebal
Guys.... zal ik?
Trek wel effe dat Utreg-shirtje aan weiffie ..... ziet het er wat geiler uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Guys.... zal ik?
Ja Paaldansenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Guys.... zal ik?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, en zj heeft daar banden mee als ik het begrijp?
ik ga zo maar eens naar bed.. morgen weer werken ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zwengelt linker arm en rechterborst om paual en gaat zo filmpie kijken op 3
Straks Pulp Fiction weer is kijken en dan slapieeeeeeeequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
ook filmpje op ned 3 kijken gaat
Was ze in verwachtingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
Hey Clau!
Hoe is je eerste werkweek bevallen?
Goed hoor! Niet overdreven moe ofzo! Beetje aftasten nog enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
Hey Clau!
Hoe is je eerste werkweek bevallen?
Mooie droomquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Suijk het volgende:
Trusten Noca! Dromen van Europees voetbal in de Euroborg!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
De eerste rellen op Dance Valley zijn al een feit.
Leuk volk.
Veel plezier.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:56 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Dance valley is toch van
Bonk bonk bonk bonk en dan ga je naar een andere tent en dan hoor je
Bonk bonk bonk bonk ?
Modder valt te overzienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo belachelijk is het toch niet, in de modder is het geen doen lijkt me.
Eindes zijn altijd lastig te maken, blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
Leuke film idd, al vind ik het einde wel wat snel gezocht
Ik denk dat de woede over de afgelasting van het halve programma gaat, 't zijn toch zeker geen mietjes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook niet bepaald een festivalganger, ik kan beter m'n mond houden denk ik.
op de main stonden een paar grote namen, daar komen bezoekers op af, verplaats dan de main naar één van de nog ongebruikte tenten maar zomaar afgelasten naai je gewoon bezoekers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo belachelijk is het toch niet, in de modder is het geen doen lijkt me.
idd ben ik blij dat ik als vaste klant op festivals al redelijk wat gewend benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef popolon het volgende:
Beetje modder en regen, doh.
In 10 jaar Lowlands heb ik denk ik wel 5 zwemdiploma's weten te bemachtigen.
openingscenes waren dan wel weer sterkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Eindes zijn altijd lastig te maken, blijkt maar weer.
Maar verder wel weer mooie film en die blonde krullebol sprak geen Deens maar IJslands of Noors, maar ik had moeite met haar te verstaan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat de woede over de afgelasting van het halve programma gaat, 't zijn toch zeker geen mietjes?
Hoewel gevaarlijk, ik heb the Hives op het buitenpodium gezien in de stromende regen en onweer.
Geweldig was dat.
DIe ik bedoel was in 2000 of 2001 dacht ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Hives, afgelopen jaar op Lowlands
Do you want us to let the rain stop?
veel gejuich
ze beginnen met spelen en de regen stopt
2001 was ik bij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef popolon het volgende:
[..]
DIe ik bedoel was in 2000 of 2001 dacht ik.
sleep tight.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
2001 was ik bij.
Opa Tong gaat bonk bonk bonk slapen.
Is dat al weer zo lang geleden ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:17 schreef popolon het volgende:
[..]
sleep tight.
in '95 nodigde Pennywise het publiek uit op het podium
En iederen ging ook, wat een puinhoop, de een ging er vandoor met een gitaar, de ander met de hi-hats
En Pennywise vond 't geweldig.
nou ja echt maatregelen zijn lastig als dele blank staan maarjaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mysteryland vorig jaar:
[afbeelding]
Het zal nu wel erger zijn op DV omdat zover ik begrijp niet echt maatregelen tegen dit is genomen, maar modder is goed te doen mits je niet 30 cm die wegzakt ofzo
m'n oude hakschoentjes
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:17 schreef popolon het volgende:
[..]
sleep tight.
in '95 nodigde Pennywise het publiek uit op het podium
En iederen ging ook, wat een puinhoop, de een ging er vandoor met een gitaar, de ander met de hi-hats
En Pennywise vond 't geweldig.
Kan ook een jaart of wat later zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat al weer zo lang geleden ?
Nu ben ik echt weg.
Weet nog niet, valt samen met de zomerfeesten hiero en moet een beetje sparen voor een nieuwe pc. En Decibel komt er ook al aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja echt maatregelen zijn lastig als dele blank staan maarja
ga je trouwens volgende week nog naar FFWD, als t droog is?
de parade ansich hoeft je vrij weinig te kosten, die is gewoon gratis en je kan makkelijk zelf je sixpackje bier meesjouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Weet nog niet, valt samen met de zomerfeesten hiero en moet een beetje sparen voor een nieuwe pc. En Decibel komt er ook al aan.
heb de poncho al klaarliggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dance Valley opent zaterdag buitenpodia weer
06 augustus 2005, 01:15:06
SPAARNWOUDE (ANP) - Bezoekers van Dance Valley in Spaarnwoude krijgen zaterdag geen aangepast programma voorgeschoteld wegens het verwachte slechte weer. De organisatie sluit geen buitenpodia in tegenstelling tot vrijdag. Toen werd het dansfestijn voortgezet in enkele grote tenten.
Organisator B. Bout is hoopvol. ,,Het weer schijnt beter te worden dan gisteren. Niets staat ons in de weg om er een goed feest van te maken. Weer of geen weer.'' Mochten de voorspellingen van het KNMI, regenbuien en onweer, uitkomen, dan ligt er geen noodscenario op de plank. ,,Maar wel gratis regenjassen voor de bezoekers'', aldus Bout.
Bron: Home.nl
.
Mss kan ik nog iemand meeslepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de parade ansich hoeft je vrij weinig te kosten, die is gewoon gratis en je kan makkelijk zelf je sixpackje bier meesjouwen
tis echt leuk
Hoorde het bij Nova ja, toch wel een beetje beangstigend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef pascalheister het volgende:
nou dat wordt uitkijken van 15 augustus t/m 15 september in A*dam
Ja, ik hoorde het ook. Onbewust word je toch bang gemaakt. Al lopen er in de Amsterdamse metro en trams heel veel van hun 'broeders' rond...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef pascalheister het volgende:
nou dat wordt uitkijken van 15 augustus t/m 15 september in A*dam
die liepen er in Londen ook heel veelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. Onbewust word je toch bang gemaakt. Al lopen er in de Amsterdamse metro en trams heel veel van hun 'broeders' rond...
mn honcho blijft lekker thuis, het handdoekgedeelte zal ik morgen toch wel niet nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die honcho's zijn multifunctioneel, moet lukken dan!
Busloo was ergerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mysteryland vorig jaar:
[afbeelding]
Het zal nu wel erger zijn op DV omdat zover ik begrijp niet echt maatregelen tegen dit is genomen, maar modder is goed te doen mits je niet 30 cm die wegzakt ofzo
m'n oude hakschoentjes
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Suijk het volgende:
Heb nog nooit zo'n modderfestival meegemaakt. Zal er ook niet van komen ook, denk ik.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
hey asbest, we doen er een stuk asfalt overheen dan ziet niemand het meer![]()
vorig jaar op pinkpop nog geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef Suijk het volgende:
Heb nog nooit zo'n modderfestival meegemaakt. Zal er ook niet van komen ook, denk ik.
ik lach om hoe belachelijk het wordt opgelost, stukje asfalt, de buurman werkt niet mee..... dus weer een boerenpad, volgende weer een strookje asfalt etc. etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja leuk, ik kan er niet om lachen
idd, daar wordt ik wel een beetje verdrietig vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik lach om hoe belachelijk het wordt opgelost, stukje asfalt, de buurman werkt niet mee..... dus weer een boerenpad, volgende weer een strookje asfalt etc. etc.
zoeits kan dan ook alleen in Nederlandquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, daar wordt ik wel een beetje verdrietig van
Fruitsaladequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat aan de vork geprikt Schiggie?
veel plezier morgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoeits kan dan ook alleen in Nederland
maarja ik ga slapen, morgen met veel plezier naar plens valley
dank jequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:56 schreef Eilanden het volgende:
Nope Sien ... Wakkere Eilanden hier
Gutenmorgen!
want?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft een goede smoes om niet naar de GeePreid te hoeven
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
want?
Je hebt de vrouw van je leven ontmoet![]()
Op 1 of andere manier had ik dat antwoord verwachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ben ik uit geboren lieverd
En het regent pijpen stelen![]()
Als het over 2 weken met Sail maar wat droger is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier had ik dat antwoord verwacht
Hier regent het ook hard... heel hard...
zal vandaag wel druk worden ...
moin zooquote:
Lekker is dat soms hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef clauwheee het volgende:
Een goedemorgen
Hoezo lang uitgeslapen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef 9christensen het volgende:
het komt nu met bakken uit de lucht
Deze is helemaal niet goedquote:God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen.
ook uit coma?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:56 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen.
Nog 5 uurtjes Fokken in de baas zijn tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef appelsientje het volgende:
En het begon zo lekker vanochtend..
Is het al 17:00 ?
hehe... ja zo hangt ie niet bij twentequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[..]
Deze is helemaal niet goed
"God schiep uit goude koren, de gronningers, friezen en drentenaren, maar uit het kaft en andere niet te gebruiken resten, de snakkers uit het westen"
Mij pa komt uit grun![]()
jazeker.quote:
Daar zijn ze ook niet zo snuggerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hehe... ja zo hangt ie niet bij twente
Noca er stond vandaag een heel stuk in de krant over Isra. een hele pagina vol. Omdat ze nu een jaar vermist is.quote:
Dankje! Zal zo op tubantia kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Noca er stond vandaag een heel stuk in de krant over Isra. een hele pagina vol. Omdat ze nu een jaar vermist is.
Zelfde weer hier, heb de slaapzakken buiten aan het luchten gehangen. Donderdag hebben we de tent opgezet om te kijken of die compleet is. Maandagmorgen vertrekken we voor een midweekje naar de Ardennen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Suijk het volgende:
Hier helemaal geen regen. Verder ook geen lekker weer ofzo, maar nog geen regen.
Mogguh trouwens!
komt nog welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:19 schreef Suijk het volgende:
Hier helemaal geen regen. Verder ook geen lekker weer ofzo, maar nog geen regen.
Mogguh trouwens!
Je ne suis pas aux Pays-Basquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef clauwheee het volgende:
CruoningaKun je SBS niet ontvangen?
ah, het gaat als een lopend vuurtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Noca vertelde het even later al
Je moet als je op de site bent inloggen. Daarna onder het menu voorpagina alle koppen Dan in de middelste kolom onderaan bij hof van Twente. Daar staat ie tussen tenminste het verhaal dan. In de krant stond nog iets meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:32 schreef clauwheee het volgende:
Dos volgens mij staat het niet op de site van Tubantia, ik kan het niet vinden. Jammer! Misschien kotm het nog.
Super, dankjewelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je moet als je op de site bent inloggen. Daarna onder het menu voorpagina alle koppen Dan in de middelste kolom onderaan bij hof van Twente. Daar staat ie tussen tenminste het verhaal dan. In de krant stond nog iets meer.
Edit: misschien werkt het zo ook
http://www.tctubantia.nl/(...)!!__2819333_,00.html
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren het absoluut mooiste concert uit m'n hele leven bijgewoond, en dat voor slechts 25 Euro, wat tegenwoordig 'goedkoop' is.
Waar in de buurt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zelfde weer hier, heb de slaapzakken buiten aan het luchten gehangen. Donderdag hebben we de tent opgezet om te kijken of die compleet is. Maandagmorgen vertrekken we voor een midweekje naar de Ardennen.
maar toen waren de lonen ook lager natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Op mijn 17e ging ik voor 40 gulden naar Pinkpop en dat vonden we dan echt heel erg duur. Jouw concert was omgerekend 55 gulden.
![]()
25 Euro is gewoon goedkoop, voor dat bedrag kreeg ik de kaartjes ook nog thuis gestuurd, geen reserveringskosten gezeur (voor'hetzelfde concert maar dan in Paradiso liep de kaartverkoop uitsluitend via de Ticketservice waardoor je direct 4.50 reserveringskosten per ticket kwijt bent, ronduit belachelijk).quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Op mijn 17e ging ik voor 40 gulden naar Pinkpop en dat vonden we dan echt heel erg duur. Jouw concert was omgerekend 55 gulden.
![]()
Tuurlijk, een directe vergelijking gaat ook mank maar de prijsstijging is relatief nog steeds enorm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
maar toen waren de lonen ook lager natuurlijk
alsjeblieft.quote:
U2:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, een directe vergelijking gaat ook mank maar de prijsstijging is relatief nog steeds enorm.
Ik betaal nu omgerekend 90 gulden voor Oasis!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Et ici, il a pleut seulement dix minutes de tout la semainequote:
drugs en sterkedrankprijzen zijn ook omhoog gegaan niet zo gek dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik betaal nu omgerekend 90 gulden voor Oasis!
Ben je al zo oud SCH?!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef SCH het volgende:
Ik betaalde in mijn studententijd 40 gulden per maand huur voor mijn (wel erg bouwvallige maar toch heerlijke) etage
Whehe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
drugs en sterkedrankprijzen zijn ook omhoog gegaan niet zo gek dus
En de mensen elandvellen droegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat vissen nog rechtop over het land liepen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
en Utrecht nog bij Friesland hoorde, nu is alleen SCH nog over,
; the last frisian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |