quote:
ik ben aan een weekend toe geloof ikquote:
Het tempo is nu stukken beter inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Hee, er zit weer tempo in nu iedereen naar het forum van Pascal is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
Ik heb dat al gedaan, best lastig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik ga me even aanmelden voor de Voetbalmanager, kijken of dat leuk is.
Bitcomet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Iemand die een goed programma weet om torrents te downloaden? ABC wil maar niet connecten
Database klopt echt geen hol van. Enkele spelers die zo weinig waard zijn en enkele spelers die echt belachelijk veel waard zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Erg moeilijk, maar dankzij de fouten in de database heb ik Cissé als verdediger kunnen opstellen. Maar 8 miljoen... Beetje weinig.
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef Vom het volgende:
*burp
Zo laatste Hollandse maaltijd voor bijna 2 weken![]()
Hier is ie dan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is inderdaad weer trager nu Vaduz, verdorie.
Waar blijft het C topic?
Vrij Amerikaans, maar helemaal niks mis meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoor
Uit de vuilnisbakken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben in afwachting van de thuiskomst van Bluezz die op het station bij de Pizza Hut onze maaltijd voor vanavond bij elkaar gescharreld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |