quote:
ik ben aan een weekend toe geloof ikquote:
Het tempo is nu stukken beter inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Hee, er zit weer tempo in nu iedereen naar het forum van Pascal is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Er wil hier iemand een mammoetgrafie laten maken
Ik heb dat al gedaan, best lastig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik ga me even aanmelden voor de Voetbalmanager, kijken of dat leuk is.
Bitcomet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Iemand die een goed programma weet om torrents te downloaden? ABC wil maar niet connecten
Database klopt echt geen hol van. Enkele spelers die zo weinig waard zijn en enkele spelers die echt belachelijk veel waard zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Erg moeilijk, maar dankzij de fouten in de database heb ik Cissé als verdediger kunnen opstellen. Maar 8 miljoen... Beetje weinig.
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef Vom het volgende:
*burp
Zo laatste Hollandse maaltijd voor bijna 2 weken![]()
Hier is ie dan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is inderdaad weer trager nu Vaduz, verdorie.
Waar blijft het C topic?
Vrij Amerikaans, maar helemaal niks mis meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoor
Uit de vuilnisbakken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben in afwachting van de thuiskomst van Bluezz die op het station bij de Pizza Hut onze maaltijd voor vanavond bij elkaar gescharreld heeft.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrij Amerikaans, maar helemaal niks mis mee
fotoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Weekend
Pffff ik ben zeik- en zeiknat
Visquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Damn, zit ik net een lekkerbekje te eten.
Straks ga je daar ook nog kroketten etenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Damn, zit ik net een lekkerbekje te eten.
wie heeft die mannager in elkaar gezet, Yvonne soms?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net gecheckt, Steef is 853.000 euro waard, terwijl een Nick Hofs 715.000 euro is.
Dat kan echt niet
Die kun je hier gewoon kopen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Straks ga je daar ook nog kroketten eten
Ik vraag het me echt af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie heeft die mannager in elkaar gezet, Yvonne soms?
Weer iets geleerd. Wel sufquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kun je hier gewoon kopen hoor.
Durum Kebabquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee weken lang is patat en fastfood eten is ook aardig Hollands hoor
en Cziommer speelt nog bij FC Twentequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af.
ADO, Heracles, Sparta en RBC zitten totaal niet op een lijn, want me best normaal lijkt voor de 4 degradatiekandidaten mijn inziens. Wapenaar is minder dan de reservedoelmannen van RKC, NAC en nog een paar. Zels een ton minder dan Pauwe van ADO.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Hools, het pc'tje gaat uit, tot over 12 dagen
fijne vakantie en zuip zequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Veel plezier daaro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Durum Kebab![]()
Heb je al zo'n 'lekker' Amerikaans accent en de donuts zijn die lekker? En zijn the Simpsons vaak op TV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
Soms MM, maar meestal niet.
Maar 't is niet zo zeer Nederland maar eerder familie en vrienden natuurlijk.
Gelukig hebben we skype, webcam etc.
Mist jouw vriendin Portugal dan?
Nee, maar die is al meer dan 2/3 van haar leven hier inmiddels.quote:
Da's een ander verhaal dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar die is al meer dan 2/3 van haar leven hier inmiddels.
Ik wil ook Amerika TVquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:21 schreef popolon het volgende:
En Voreg, ik ga niet beginnen op wat hier op tv is want dan ben ik wel even bezig.
Ja lekker doe mij er ook 1.... pff zit geen pit in de wedstrijd zeg ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:20 schreef VoreG het volgende:
Zo rust bier
Neuh, niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Lekker is dat he
Moe van je werkweekie?
Ik wil ook een badquote:Mijn badje is vol, ik duik erin met een biertje en een boekje
Tot straks!
Ongelooflijk moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:14 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft SBS nog moeilijke sms-vragen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef Cruoninga het volgende:
hools is zo saai als jullie allemaal aan het kijken zijn naar wedstrijden die ik hier niet kan ontvangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |