Een nieuw deel openen
Vorige delen
It's good to be weird, en deze pluche monstertjes zijn een leuke variatie op de teddy bear pickup truck.quote:Ik zou zoiets dus geweldig vinden.
Maar ik ben wel op meer gebieden vreemd.
Ik neem een exponentieel verband waar.quote:
Mee eensch isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind dat Syfilis het beste bij WFL past, wegens het soort aandoening en wegens het feit dat ze ROZE is!
[afbeelding]
Bij de WFL-LFC'ers natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook leuk
Ik ben voor je voorstel, Lupa! We nemen een WFL mascotte
Hmmm, maar waar moet ie logeren dan?
Gezellig: groepstherapiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de psychiater gaan?
Voel je je dan niet vereerd daardoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:200
Ik vind syfilis altijd zo op mijn naam lijken
Is er geen andere leuke?
Weird zijn is een groot deel van de tijd leuk hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, en deze pluche monstertjes zijn een leuke variatie op de teddy bear pickup truck.
Gaat idd best hard dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:37 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik neem een exponentieel verband waar.Ten tijde van de Omniversummeet zaten we nog rond de 100.
Notequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik net heerlijk ongemerkt zat door te posten na een slotje zal ik hier straks, als fok opschiet, e.e.a. herhalen.
Ookquote:Is het niet eerder een manier om erge dingen te relativeren?
Dan moeten we wel vaak gaan meeten of degene bij wie de mascotte logeert moet vaak bezoek willen ontvangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij de WFL-LFC'ers natuurlijkDe mascotte wisselt dan wel per meet van verblijfplaats ofzo.
Welkomquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:43 schreef DutchTrain het volgende:
* meldt zich bij de klup van rare mensen
Ook wel een idee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen ook allemaal een mascotte kopen. Hij kost nog geen zeven dollar!
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weird zijn is een groot deel van de tijd leuk hoor.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.
Het echte individu zegt wat hij wil, denk wat hij wil, en doet wat hij wil. Hij, of zij, in short, makes a statement: I am an Individual!
The individual who tries to hard for the wrong reason also makes a statement : Yeah, me too
http://www.giantmicrobes.com/quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Ook wel een idee.Heb je de link nog even?
LOL ik ben niet zo statement makerig eik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.
Het echte individu zegt wat hij wil, denk wat hij wil, en doet wat hij wil. Hij, of zij, in short, makes a statement: I am an Individual!
The individual who tries to hard for the wrong reason also makes a statement : Yeah, me too
Liv gaat weg en opeens is het forum weer snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef livEliveD het volgende:
LS schreef:
[..]
Ook
En ik ga wat anders doen want deze traagheid is niet leuk meer.
Daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
Je moet dan wel een link naar de plaats delict toevoegen ej
Ik wel, ik hou van mooie zinnen en spreekswijze, daar ben ik dan weird in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL ik ben niet zo statement makerig eik.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105
[afbeelding]
en wat is lief genoeg ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik wel, ik hou van mooie zinnen en spreekswijze, daar ben ik dan weird in.
En die ziekte-knuffels zijn cute, ik ga er één kopen voor de eerste de beste meid die lief genoeg is om een knuffel te verdienen.
Naar een idee vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105
[afbeelding]
Nee he!? Had ik net iets leuks ontdekt, heeft iedereen het gevonden!quote:
als je de gratis player van real.com download kun je de afleveringen allemaal online bekijken op die sitequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Naar een idee vanJeroen van Merwijk
Lijkt me een leuk programma, had er nog nooit van gehoord.
Dat beoordeel ik op case by case basis hoor.quote:
Ik zou zoiets ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee he!? Had ik net iets leuks ontdekt, heeft iedereen het gevonden!![]()
Ik heb mijnnet drie weken geleden een syphilis gegeven
![]()
en ja, hij vond 't leuk
dit klinkt toch echt heeeeel dubieus als iemand niet weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
![]()
en ja, hij vond 't leuk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
![]()
en ja, hij vond 't leuk
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook een adres in Nederland, Lupa?
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
Ik zou zoiets ook leuk vinden.Waarom eik niet?
Ik heb ze besteld bij www.thinkgeek.com, dus je bent een vermogen kwijt aan shipping. Misschien dat ze in de UK ook te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.
Wel als 'ie rond, zacht en roze is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ook
Maar deze syphilis is lief.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ook
Bijdehand doen op vrijdag is aan mij voorbehouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.
Daar zijn alle homo's dol opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel als 'ie rond, zacht en roze is.
Oh, je hebt er een heleboel gekocht! Liggen ze bij de koeien op je bed? Ik zou wel oppassen met al die microbes in je bed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
Een hard-papieren briefje van ongeveer 7 x 4 cm met foto'tje en tekst over het betreffende beest. Ik kocht een Flu, Shigella, Ebola, Syphilis en Beer Yeast. Die laatste is ook kjoet
Now THAT's something you don't hear every day!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:16 schreef Averon het volgende:
Ik wil wel ebola en pest hebben
Ik zou wel meer geslachtsziekten willen hebben, maar ja, ze hebben er maar twee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Ik wil wel allebei de geslachtsziekten hebben.
Nee, ik gaf er drie cadeau aan een vriend van me die afstudeerde in de biologie, gaf er eentje aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, je hebt er een heleboel gekocht! Liggen ze bij de koeien op je bed? Ik zou wel oppassen met al die microbes in je bed.
Nee, dat klinkt lekker gezond wou je zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou wel meer geslachtsziekten willen hebben, maar ja, ze hebben er maar twee.
Very appropriatequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:20 schreef Doffy het volgende:
Nee, ik gaf er drie cadeau aan een vriend van me die afstudeerde in de biologie
Zouden ze die ook niet bij de Bijenkorf hebben ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Ik wil wel allebei de geslachtsziekten hebben.
Het nodige werk om ze eventueel op te lopen zou Lupa denk ik ook wel willen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt lekker gezond wou je zeggen
Ik wil graag de Syfilis en de Bookworm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Als jullie allemaal even naar me mailen welke jullie willen hebben, bestel ik in de loop van de volgende week.
Ik weet niet of ze in Nederland ergens zijn. Het zou wel een stuk makkelijker zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zouden ze die ook niet bij de Bijenkorf hebben ?
iemand die alleen deze post leest, moet wel hele vreemde dingen denken:')
En nu we het toch overquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook een adres in Nederland, Lupa?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Het nodige werk om ze eventueel op te lopen zou Lupa denk ik ook wel willen doen.
Kun je het ook nog even mailen? (Dan lees ik nergens overheen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil graag de Syfilis en de Bookworm.
Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.quote:Moeten we de verzendkosten maar even met zijn allen delen.
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:26 schreef DutchTrain het volgende:
En nu we het toch overFriesland
hebben... daar mag ik volgende week naar toe... moet wel om 9.00 in Leeuwarden zijn
![]()
Je kijkt echt heel wat films af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk dan thuis wel even, vanavond of morgen.
Vanavond naar de film: Creep!
Da's inderdaad best erg. Blij dat ik er niet hoef te wonen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!
Naar beide adressen gemeeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Kun je het ook nog even mailen? (Dan lees ik nergens overheen)
Veel ziektes verspreiden zich heel gemakkelijk via de lucht om ons heen.quote:Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.
Wat dacht je van een WFL-infectie-meet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.
"Ik kom mijn syfilis halen" krijg je ook al zo snel andere gedachten bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Naar beide adressen gemeeld.
[..]
Veel ziektes verspreiden zich heel gemakkelijk via de lucht om ons heen.Bij geslachtsziekten is dat natuurlijk een beetje anders. Ik kom mijn syfilis wel halen ofzo.
![]()
ware het niet, dat jij waarschijnlijk iets minder dan 235 kilometer hoeft te reizen om er te komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!
Dat geeft helemaal niks, daarmee bouw je weerstand op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:34 schreef Averon het volgende:
Ben best blij in de randstand, ook al is de kans op ongewenste microbes hier dan groter
Ja, maar zij woont er. Dat compenseert het weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ware het niet, dat jij waarschijnlijk iets minder dan 235 kilometer hoeft te reizen om er te komen
Ja, leuk joh!quote:
Het zou nogal sneu zijn als dat niet zo was met de frequentie waarmee jjj een bioscoop bezoekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, leuk joh!
Ik vind naar de bios gaan zo leuk
Heej, dat is pas iets van de laatste weken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou nogal sneu zijn als dat niet zo was met de frequentie waarmee jjj een bioscoop bezoekt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Ja, leuk joh!
Ik vind naar de bios gaan zo leuk
Ook een paar laatste weken tegen je zin films kijken lijkt mij niets eik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heej, dat is pas iets van de laatste weken!
en ik heb het gevoel dat ik echt jaren moet inhalen met het kijken van films
Ik vond hem leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!Vanavond naar the Hitchhikers Guide
Da's dan ook wel weer waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook een paar laatste weken tegen je zin films kijken lijkt mij niets eik.
ik vond juist dat er zeker de laatste tijd heel veel uitkwam wat ik de moeite waard vondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef Averon het volgende:
D'r kwam zo weinig uit de nog de moeite van het kijken waard was.
Tuurlijk heb ik het boek gelezen! Briljant!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond hem leuk!
Heb je het boek gelezen? Hij volgt het boek niet helemaal hier en daar (of eigeniljk: helemaal niet), maar ik heb wel genoten en het past wel in de sfeer van het boek
Je hebt een nieuwe hobby gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer waar
Ik zou het liefst minstens 1 x in de week gaan, en zelfs eventueel standaard de Sneak iedere week. Je krijgt dan lekker van alles te zien
Ik ben misschien wat filmgek
Tja, het enige wat ik heb gezien de laaste tijd wat me echt overdonderde was Sincity, my god that was good.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik vond juist dat er zeker de laatste tijd heel veel uitkwam wat ik de moeite waard vond
en ik loop enige tijd achter, dus ik ben ook met dvd's aan het inhalen
Absoluut. Maar wel heel leuk vluchtgedragquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even de relatiepsycholoog:
al dat bioscoopbezoek is gewoon vluchtgedrag
Wat leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het boek gelezen! Briljant!![]()
* Doffy sneakt (bijna) elke week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even de relatiepsycholoog:
al dat bioscoopbezoek is gewoon vluchtgedrag
Geweldige film!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef Averon het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik heb gezien de laaste tijd wat me echt overdonderde was Sincity, my god that was good.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Absoluut. Maar wel heel leuk vluchtgedrag![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan ik het niet gewoon leuk vinden?
Ik heb ook een vast sneakvriendjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk!
Het is dat ik geen zin heb om alleen te gaan, anders deed ik dat ook!
Vluchtgedrag is vaak leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan ik het niet gewoon leuk vinden?
vind jij naar de bios gaan niet leuk?quote:
Penisnijd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:21 schreef Averon het volgende:
Een maat van me was er helemaal lyrisch over, dus die had mee megenomen, ik zat echt nog 5 minutes na te klapperen toen die was afgelopen.
En de cast, Rourke, Woods, Alba, Hauer, Willis
En dan de enorme hoeveelheid penisnijd die erin zit. En de photography, sweet baby jezus.
Die zoek ik ook nogquote:
ja, maar het komt er vaak niet van. wilde deze week naar sin city, maar was te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vind jij naar de bios gaan niet leuk?
Nou ja, het is ook wel fout eigenlijk.quote:
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Die zoek ik ook nog
Nu heb ik alleen een vast bioscoopvriendje, soms met broer. Maar die is niet zo van de sneak
Gelukkig wil hij ook wel veel films zien!
Nou, dat had ik nou ook altijd: het komt er niet van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar het komt er vaak niet van. wilde deze week naar sin city, maar was te laat
Dat heb ik vaak met boeken. Boeken die ik moet lezen voor school of voor Fok!. Soms zitten daar boeken tussen die ik zelf never nooit niet gepakt zou hebben maar die wel heel goed blijken te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de bioscoop iets goedkoper was, ging ik ook vaker... In Amerika kun je gewoon voor een paar dollar naar de film.
op zich is het leuker, maar uiteindelijk is het voor het film kijken niet nodig. je voelt je misschien beter met een bekende naast je in het donkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Zo duur is de bios toch niet?
Ach, ik ga desnoods alleen. Maar met iemand erbij is leuker.
Ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.
7 euro voor een gewone film, meer voor langere films. Niet 'duur', maar blijkbaar ook niet goedkoop genoeg voor me om vaker te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Alleen zou ik denk ik nooit naar een bios gaan.. Met iemand er bij kan het dan weer wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Ach, ik ga desnoods alleen. Maar met iemand erbij is leuker.
en wat houd een 'sneak' eigenlijk in?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doen
Zal eens checken wat dat hier kost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:36 schreef Doffy het volgende:
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doen
8,75 hier voor een normale film en 6 euro op dinsdag, wanneer ook de sneak is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zal eens checken wat dat hier kost.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
8,75 hier voor een normale film en 6 euro op dinsdag, wanneer ook de sneak is.
Ging wel regelmatig, maar eigenlijk alleen in de winter... in de zomer nooit zo veel zin om naar de bios te gaan.
Was laatst in Amsterdam zelfs 9.75 kwijt; dan koop ik liever de DVD voor 9,95 en loop een paar maanden achter met de nieuwste films.
Gelukkig is er vanaf volgende week hier weer gratis openlucht bios
Je moet even teruglezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
Syfils?
dag buufquote:
Ja, dat vinden de WFLers blijkbaar leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
Syfils?
Lupjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen.Werken!
Ik wil lieve meisjes best graag Syfillis geven hoorquote:
Ja, WFL'ers houden van syfilis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, dat vinden de WFLers blijkbaar leuk
Geweldig sylquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
http://www.cafepress.com/rainbowsauce.5289700
Dit t-shirt ga ik dus echt bestellen voor mijn neefje
leuk issie he!quote:
kom je daar nu pas achter ofzo?quote:
Neehoor, ik wist vanochtend al dat ik iets vergat, en op mijn werk aangekomen wist ik wat. Met die stortbuien wordt de herinnering echter pijnlijker.quote:
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobotquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Neehoor, ik wist vanochtend al dat ik iets vergat, en op mijn werk aangekomen wist ik wat. Met die stortbuien wordt de herinnering echter pijnlijker.
Ik ga mijn kat wel trainen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobot
of een relatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobot
Ik hang altijd de vuile was buitenquote:
Ik ben geneigd de schone buiten te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hang altijd de vuile was buiten![]()
Ik heb daar niet eens plaats voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Averon het volgende:
Ik ben lui en makkelijk, ik gebruik de droger.
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Ik ben geneigd de schone buiten te hangen.
Maar ik heb me was letterlijk buiten gehangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U ZEGT?
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Edit: Hej me caps stond aan![]()
Jij ook al aan de B&J.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa gaat eens lekker een avondje TV-hangen.
Met...
...een bak Ben & Jerry's
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Fijn, ik heb ook een muis als huisdier kom ik zojuist achter.
en die kat doet er niks aan zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Fijn, ik heb ook een muis als huisdier kom ik zojuist achter.
Nee, maar iemand anders meldde op zo ongeveer hetzelfde moment dat hij een bak B&J "van verpakking ging wisselen" (De nieuwe verpakking werd een soepkom)quote:
Jawel hoor. Nadat ik een paar meter naar achteren schoot heeft zij gekeken hoe de muis wegglipte, en ging daarna op haar gemak kijken wat voor eetbaars ik in die kast had opgeslagen.quote:
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent voor muizen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Nadat ik een paar meter naar achteren schoot
Volgens mij niet, maar ik schrok wel erg van deze muis.. Het is ook een erg grote.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent voor muizen?![]()
Zijn die dingen bij een niet-dierenwinkel te halen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vangval plaatsen en beestjes uitzetten in de buurt van het huis van iemand die je niet mag.
Hoezo, kom je uit principe niet in dierenwinkels?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:45 schreef Alicey het volgende:
Zijn die dingen bij een niet-dierenwinkel te halen?
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo, kom je uit principe niet in dierenwinkels?![]()
Dat moet toch wel...? Ook niet in dat overdekte winkelcentrum? Tuincentra hebben soms ook dat soort spul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.
Jawel, er zit hier een dierenwinkel op de Wolphaertsbocht, aan de kant van de Doklaan (waar ook Edah en Kruidvat zitten) en bij het Afrikaanderplein zit er denk ik ook wel één. Of anders in Pendrecht op de Slinge...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.
Aan de andere kant kan ik wel kijken of ik daar nog kan komen..
Wolphaertsbocht ga ik eens kijken of die nog open is dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jawel, er zit hier een dierenwinkel op de Wolphaertsbocht, aan de kant van de Doklaan (waar ook Edah en Kruidvat zitten) en bij het Afrikaanderplein zit er denk ik ook wel één. Of anders in Pendrecht op de Slinge...
G'navond overigens
Nu op Discovery ???quote:
Die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:02 schreef DutchTrain het volgende:
Nu op Discovery ???
(deze week al een aflevering gezien waarin ze ontdooide en diepvrieskippen afvuurden op van alles, om te zien of er verschil zou zijn)
Ah, een hooverboard en een mythe over springen in een vallende lift... nou dat zal wel weer een zooitje wordenquote:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, je wilt NU METEEN zo'n ding kopen?
Ik vind het zo leuk dat ze sowieso alles mollen uiteindelijk. Met grof geweld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, een hooverboard en een mythe over springen in een vallende lift... nou dat zal wel weer een zooitje worden
Waarom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.
http://www.robsdierenshop.nl/quote:
Ik heb ze hier ook gehad, maar als je er op let dat er nergens wat te eten te krijgen is, dan zijn ze zo bij de buren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.
Die probeer ik anders morgenochtend als ik nog tijd heb even.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.robsdierenshop.nl/
Openingstijden
Maandag t/m
Vrijdag 9.00 - 21.00
Zaterdag 9.00 - 17.30
Adres:
Slinge 550
3086 EW Rotterdam
(Pendrecht, nabij plein 1953)
Dat kastje is het enige kastje waar volgens mij via een achterweggetje een muis binnen kan komen.. Het kastje had alleen net zo'n mooie maat voor de opslag van sommige etenswaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook gehad, maar als je er op let dat er nergens wat te eten te krijgen is, dan zijn ze zo bij de buren.
Laatst had ik er nog wel een in het plafond... maar die heb ik ook niet meer gehoord.
Mythbusters aan het kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen?Allemaal een leven aan het hebben zeker.
Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen?Allemaal een leven aan het hebben zeker.
Gezellie!quote:Ik ga morgen met mijn evangelische beste vriend (voortaan noem ik hem MEBV) naar Charley & the Chocolate Factory.
Wel een goed ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moeten we er een speciaal topic over openen!
"Wie wil er een ziekte?"
Ik schop hem zo eens naar GC. He tis voor de rest denk ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die was dus voor het andere topic bedoeld.
Het is wel een leuke jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt me wel leuk om dat HIV-virus te kopen en dan tegen mijn nieuwe lief te zeggen dat ik aids heb.En hem vervolgens die knuffel te geven.
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Hij kan toch wel tegen een grapje, Lupa?
Ow, dan moet je wel een beetje oppassenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:18 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dan moet je wel een beetje oppassen
. Ik waardeer haar visie en manier van posten doorgaans.
Honden wel aan de buitenkantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Kunnen katten trouwens ook lijden aan ADHD?
Het lijkt mij ook niet verstandig om discussie bij voorbaat uit te sluiten. In het ergste geval kan een verhitte discussie gecentraliseerd worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Support van Geartsjuh in Truth feedback. Een onverwachte hoek. Maar zeker tof en ik wist ook wel dat ze er zo over dacht; had alleen niet verwacht dat zij zich erin zou 'mengen'. Tof [afbeelding]. Ik waardeer haar visie en manier van posten doorgaans.
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.
Mja, Itje poste het toen ie redelijk onder vuur lag in FB (eigenlijk lag het werkelijke probleem bij Yvonne en stukje Nikky). Achter de schermen en in FB heeft ie zich redelijk verweerd maar je kon wel merken dat ie het niet tof vond. Het verbaasde me überhaupt dat ie erop terugkwam (maar dat kun je ook zien als, ff een nachtrust, toch ff relativeren hoe of wat er gepost is of twijfel wegnemen) maar tis afwachten welke kant hij op wil op dit moment. Er is idd een relatief onrustige sfeer en dat ben ik ook wel met hem eens. Nu heb ik mijn OP nog niet af of echt over nagedacht maar in grote lijnen weet ik wel wat ik wil schrijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt mij ook niet verstandig om discussie bij voorbaat uit te sluiten. In het ergste geval kan een verhitte discussie gecentraliseerd worden.
Ga je ook voor jezelf turven, schaap?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomen
Geloof dat dat best goed gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomen
Tellen we mee, het_fokschaapquote:
Ik denk dat het in TRU hoe dan ook wel voor opschudding kan zorgen en dat het verloop moeilijk te voorspellen is.. Ik zou het zelf echter wel een erg interessante discussie vinden, en ik denk dat het ook best wel in goede banen te leiden is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja, Itje poste het toen ie redelijk onder vuur lag in FB (eigenlijk lag het werkelijke probleem bij Yvonne en stukje Nikky). Achter de schermen en in FB heeft ie zich redelijk verweerd maar je kon wel merken dat ie het niet tof vond. Het verbaasde me überhaupt dat ie erop terugkwam (maar dat kun je ook zien als, ff een nachtrust, toch ff relativeren hoe of wat er gepost is of twijfel wegnemen) maar tis afwachten welke kant hij op wil op dit moment. Er is idd een relatief onrustige sfeer en dat ben ik ook wel met hem eens. Nu heb ik mijn OP nog niet af of echt over nagedacht maar in grote lijnen weet ik wel wat ik wil schrijven.
Oh ik weet de conclusie allang. De ene vult het grijze gebied in als: "zeg er maar niks over want dat kun je niet" terwijl de ander het op zal vatten als "Dus mijn visie kan theoretisch waar zijn". Geeft echter wel de mogelijkheid om je ei kwijt te kunnen en wie weet wat er voor leerzaams uit naar voren komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het in TRU hoe dan ook wel voor opschudding kan zorgen en dat het verloop moeilijk te voorspellen is.. Ik zou het zelf echter wel een erg interessante discussie vinden, en ik denk dat het ook best wel in goede banen te leiden is.
inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, minder schaapje, de vooruitzichten zijn niet zo goed
Het moet wel leuk blijven, lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad.
kaplaarzen aan, poncho om
als het te erg is ga ik niet denk ik...
er zit niks anders op dan veel drugs te gebruiken, dan wordt het misschien nog leuk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven, lijkt me
In de modder zwemmen is natuurlijk wel erg Woodstock
Doe jij drugs en pillen enzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zit niks anders op dan veel drugs te gebruiken, dan wordt het misschien nog leuk...
ik ga naar een festival o.a. voor het buitenaspect, en dan de subcategorie mooi weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef Doffy het volgende:
FestivalmietjeBeetje regen, kom op zeg. Denk eens aan al die nichten die in de stromende regen op hun bootje moeten staan
ik vind het respectloos tegenover echt ziekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
Doffy
Schaap en Doffy, willen jullie niet een leuke ziekte bestellen?
Ik wil Kissing Disease, die is zo cute!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil AIDS. Kan ik lekker miepen hoe zielig ik ben![]()
Ik weet niet, ergens wel maar aan de andere kant voel ik het niet zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het respectloos tegenover echt zieken
En dan nagenoeg de hele dag in je nest liggen zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil Kissing Disease, die is zo cute!
quote:
Met die lieve knuffelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan nagenoeg de hele dag in je nest liggen zeker![]()
Ok ok. Ff een serieuze vraag: Na boodschappen doen, pak je dan eerst de spullen uit die in de vriezer/koelkast moeten?quote:
Meestal wel, zeker in de zomer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok ok. Ff een serieuze vraag: Na boodschappen doen, pak je dan eerst de spullen uit die in de vriezer/koelkast moeten?
Grappig want ergens maakt die ene minuut geen ruk uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef miss_sly het volgende:
Meestal wel, zeker in de zomer.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Grappig want ergens maakt die ene minuut geen ruk uit![]()
Nog beter: De volgende keren dat je die dingen uitpakt denk je altijd aan mij![]()
Ik kan me voorstellen dat homo's een bepaalde angst voor achter hebben jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:43 schreef Doffy het volgende:
Liv, we kijken toch altijd al over onze schouder om te zien of jij niet toevallig achter ons loopt
Ik heb nu echt zo'n scene in me hoofd dat je 80 bent, in een verzorgingstehuis iemand boodschappen op ziet ruimen en dan dit verteldquote:
Alsjeblieft zeg! Ik word eerst 37quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zo'n scene in me hoofd dat je 80 bent, in een verzorgingstehuis iemand boodschappen op ziet ruimen en dan dit verteld![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam er met een collega achter dat hij 3 dagen na mij ook 37 wordt, en hij vindt het ook maar niets. Dus hebben wij afgesproken dat we in het jaar dat we 40 worden op mijn verjaardag 's ochtend vroeg beginnen met drinken, joints roken en slecht eten en dat volhouden tot op de avond van zijn verjaardagWordt gezellig
suc6!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef miss_sly het volgende:
Ben ik weer
Heel even, want ik ga zo slapen; morgen vroeg op om kaartjes te bemachtigen voor Coldplay!
Ik hoop dat het lukt! Wil er zo graag heen!quote:
Ow, da's ook leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
ik ga morgen naar Capelle a/d IJssel voor de eerste meeting voor het WK Honkbal!
laat het wel zsm weten dan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt! Wil er zo graag heen!
jij ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, da's ook leuk!
Veel plezier vast
ik heb de vriend waarmee ik ga beloofd hem meteen te bellen als het gelukt is.quote:
en dan meteen maar hier posten hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb de vriend waarmee ik ga beloofd hem meteen te bellen als het gelukt is.
De verkoop start om 9 uur op internet...dus hij zal ook vroeg wakker zijn hoop ik
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?![]()
Ik zit dan toch achter de pc, dus hier melden is geen probleemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan meteen maar hier posten he
Eerder mag je niet slapen
ok danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit dan toch achter de pc, dus hier melden is geen probleem
Slaap zequote:
en dat komt ook nog best duidelijk in beeld!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?![]()
Ik snap waarom je kijktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef qu63 het volgende:
en dat komt ook nog best duidelijk in beeld!
Het is gewoon een vrouw hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef livEliveD het volgende:
Best lekkere vrouw in die foto's
Of is het stiekem een man?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |