Een nieuw deel openen
Vorige delen
It's good to be weird, en deze pluche monstertjes zijn een leuke variatie op de teddy bear pickup truck.quote:Ik zou zoiets dus geweldig vinden.
Maar ik ben wel op meer gebieden vreemd.
Ik neem een exponentieel verband waar.quote:
Mee eensch isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind dat Syfilis het beste bij WFL past, wegens het soort aandoening en wegens het feit dat ze ROZE is!
[afbeelding]
Bij de WFL-LFC'ers natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook leuk
Ik ben voor je voorstel, Lupa! We nemen een WFL mascotte
Hmmm, maar waar moet ie logeren dan?
Gezellig: groepstherapiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de psychiater gaan?
Voel je je dan niet vereerd daardoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:35 schreef miss_sly het volgende:200
Ik vind syfilis altijd zo op mijn naam lijken
Is er geen andere leuke?
Weird zijn is een groot deel van de tijd leuk hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, en deze pluche monstertjes zijn een leuke variatie op de teddy bear pickup truck.
Gaat idd best hard dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:37 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik neem een exponentieel verband waar.Ten tijde van de Omniversummeet zaten we nog rond de 100.
Notequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
Omdat ik net heerlijk ongemerkt zat door te posten na een slotje zal ik hier straks, als fok opschiet, e.e.a. herhalen.
Ookquote:Is het niet eerder een manier om erge dingen te relativeren?
Dan moeten we wel vaak gaan meeten of degene bij wie de mascotte logeert moet vaak bezoek willen ontvangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij de WFL-LFC'ers natuurlijkDe mascotte wisselt dan wel per meet van verblijfplaats ofzo.
Welkomquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:43 schreef DutchTrain het volgende:
* meldt zich bij de klup van rare mensen
Ook wel een idee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen ook allemaal een mascotte kopen. Hij kost nog geen zeven dollar!
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weird zijn is een groot deel van de tijd leuk hoor.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.
Het echte individu zegt wat hij wil, denk wat hij wil, en doet wat hij wil. Hij, of zij, in short, makes a statement: I am an Individual!
The individual who tries to hard for the wrong reason also makes a statement : Yeah, me too
http://www.giantmicrobes.com/quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Ook wel een idee.Heb je de link nog even?
LOL ik ben niet zo statement makerig eik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Averon het volgende:
[..]
It's good to be weird, excuse my English. But don;t be weird just to be weird.
Het echte individu zegt wat hij wil, denk wat hij wil, en doet wat hij wil. Hij, of zij, in short, makes a statement: I am an Individual!
The individual who tries to hard for the wrong reason also makes a statement : Yeah, me too
Liv gaat weg en opeens is het forum weer snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:44 schreef livEliveD het volgende:
LS schreef:
[..]
Ook
En ik ga wat anders doen want deze traagheid is niet leuk meer.
Daar ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
Je moet dan wel een link naar de plaats delict toevoegen ej
Ik wel, ik hou van mooie zinnen en spreekswijze, daar ben ik dan weird in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL ik ben niet zo statement makerig eik.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105
[afbeelding]
en wat is lief genoeg ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:56 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik wel, ik hou van mooie zinnen en spreekswijze, daar ben ik dan weird in.
En die ziekte-knuffels zijn cute, ik ga er één kopen voor de eerste de beste meid die lief genoeg is om een knuffel te verdienen.
Naar een idee vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=4&l=0&n=105
[afbeelding]
Nee he!? Had ik net iets leuks ontdekt, heeft iedereen het gevonden!quote:
als je de gratis player van real.com download kun je de afleveringen allemaal online bekijken op die sitequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Naar een idee vanJeroen van Merwijk
Lijkt me een leuk programma, had er nog nooit van gehoord.
Dat beoordeel ik op case by case basis hoor.quote:
Ik zou zoiets ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee he!? Had ik net iets leuks ontdekt, heeft iedereen het gevonden!![]()
Ik heb mijnnet drie weken geleden een syphilis gegeven
![]()
en ja, hij vond 't leuk
dit klinkt toch echt heeeeel dubieus als iemand niet weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
![]()
en ja, hij vond 't leuk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
![]()
en ja, hij vond 't leuk
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook een adres in Nederland, Lupa?
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
Ik zou zoiets ook leuk vinden.Waarom eik niet?
Ik heb ze besteld bij www.thinkgeek.com, dus je bent een vermogen kwijt aan shipping. Misschien dat ze in de UK ook te krijgen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.
Wel als 'ie rond, zacht en roze is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ook
Maar deze syphilis is lief.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden niet graag een syphilis van hun partner krijgen en er nog blij mee zijn ook
Bijdehand doen op vrijdag is aan mij voorbehouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zelf wel. De microbes niet denk ik.
Daar zijn alle homo's dol opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wel als 'ie rond, zacht en roze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |