quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Absoluut. Maar wel heel leuk vluchtgedrag![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan ik het niet gewoon leuk vinden?
Ik heb ook een vast sneakvriendjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:16 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk!
Het is dat ik geen zin heb om alleen te gaan, anders deed ik dat ook!
Vluchtgedrag is vaak leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan ik het niet gewoon leuk vinden?
vind jij naar de bios gaan niet leuk?quote:
Penisnijd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:21 schreef Averon het volgende:
Een maat van me was er helemaal lyrisch over, dus die had mee megenomen, ik zat echt nog 5 minutes na te klapperen toen die was afgelopen.
En de cast, Rourke, Woods, Alba, Hauer, Willis
En dan de enorme hoeveelheid penisnijd die erin zit. En de photography, sweet baby jezus.
Die zoek ik ook nogquote:
ja, maar het komt er vaak niet van. wilde deze week naar sin city, maar was te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vind jij naar de bios gaan niet leuk?
Nou ja, het is ook wel fout eigenlijk.quote:
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Die zoek ik ook nog
Nu heb ik alleen een vast bioscoopvriendje, soms met broer. Maar die is niet zo van de sneak
Gelukkig wil hij ook wel veel films zien!
Nou, dat had ik nou ook altijd: het komt er niet van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar het komt er vaak niet van. wilde deze week naar sin city, maar was te laat
Dat heb ik vaak met boeken. Boeken die ik moet lezen voor school of voor Fok!. Soms zitten daar boeken tussen die ik zelf never nooit niet gepakt zou hebben maar die wel heel goed blijken te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de bioscoop iets goedkoper was, ging ik ook vaker... In Amerika kun je gewoon voor een paar dollar naar de film.
op zich is het leuker, maar uiteindelijk is het voor het film kijken niet nodig. je voelt je misschien beter met een bekende naast je in het donkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Zo duur is de bios toch niet?
Ach, ik ga desnoods alleen. Maar met iemand erbij is leuker.
Ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar naar niet-sneak films als er een goeie reden voor is. Ik zie daar zoveel heerlijks, fantastisch gewoon. En de beste films zijn degene waar je anders nooit heengegaan was.
7 euro voor een gewone film, meer voor langere films. Niet 'duur', maar blijkbaar ook niet goedkoop genoeg voor me om vaker te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Alleen zou ik denk ik nooit naar een bios gaan.. Met iemand er bij kan het dan weer wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:35 schreef Averon het volgende:
Ach, ik ga desnoods alleen. Maar met iemand erbij is leuker.
en wat houd een 'sneak' eigenlijk in?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doen
Zal eens checken wat dat hier kost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:36 schreef Doffy het volgende:
De sneak kost 4,50. Nog een reden om dat te blijven doen
8,75 hier voor een normale film en 6 euro op dinsdag, wanneer ook de sneak is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zal eens checken wat dat hier kost.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
8,75 hier voor een normale film en 6 euro op dinsdag, wanneer ook de sneak is.
Ging wel regelmatig, maar eigenlijk alleen in de winter... in de zomer nooit zo veel zin om naar de bios te gaan.
Was laatst in Amsterdam zelfs 9.75 kwijt; dan koop ik liever de DVD voor 9,95 en loop een paar maanden achter met de nieuwste films.
Gelukkig is er vanaf volgende week hier weer gratis openlucht bios
Je moet even teruglezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
Syfils?
dag buufquote:
Ja, dat vinden de WFLers blijkbaar leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
Syfils?
Lupjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen.Werken!
Ik wil lieve meisjes best graag Syfillis geven hoorquote:
Ja, WFL'ers houden van syfilis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, dat vinden de WFLers blijkbaar leuk
Geweldig sylquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:18 schreef miss_sly het volgende:
http://www.cafepress.com/rainbowsauce.5289700
Dit t-shirt ga ik dus echt bestellen voor mijn neefje
leuk issie he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |