Oh, je hebt er een heleboel gekocht! Liggen ze bij de koeien op je bed? Ik zou wel oppassen met al die microbes in je bed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
Een hard-papieren briefje van ongeveer 7 x 4 cm met foto'tje en tekst over het betreffende beest. Ik kocht een Flu, Shigella, Ebola, Syphilis en Beer Yeast. Die laatste is ook kjoet
Now THAT's something you don't hear every day!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:16 schreef Averon het volgende:
Ik wil wel ebola en pest hebben
Ik zou wel meer geslachtsziekten willen hebben, maar ja, ze hebben er maar twee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Ik wil wel allebei de geslachtsziekten hebben.
Nee, ik gaf er drie cadeau aan een vriend van me die afstudeerde in de biologie, gaf er eentje aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, je hebt er een heleboel gekocht! Liggen ze bij de koeien op je bed? Ik zou wel oppassen met al die microbes in je bed.
Nee, dat klinkt lekker gezond wou je zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou wel meer geslachtsziekten willen hebben, maar ja, ze hebben er maar twee.
Very appropriatequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:20 schreef Doffy het volgende:
Nee, ik gaf er drie cadeau aan een vriend van me die afstudeerde in de biologie
Zouden ze die ook niet bij de Bijenkorf hebben ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
Ik wil wel allebei de geslachtsziekten hebben.
Het nodige werk om ze eventueel op te lopen zou Lupa denk ik ook wel willen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef Averon het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt lekker gezond wou je zeggen
Ik wil graag de Syfilis en de Bookworm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Als jullie allemaal even naar me mailen welke jullie willen hebben, bestel ik in de loop van de volgende week.
Ik weet niet of ze in Nederland ergens zijn. Het zou wel een stuk makkelijker zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zouden ze die ook niet bij de Bijenkorf hebben ?
iemand die alleen deze post leest, moet wel hele vreemde dingen denken:')
En nu we het toch overquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook een adres in Nederland, Lupa?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Het nodige werk om ze eventueel op te lopen zou Lupa denk ik ook wel willen doen.
Kun je het ook nog even mailen? (Dan lees ik nergens overheen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil graag de Syfilis en de Bookworm.
Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.quote:Moeten we de verzendkosten maar even met zijn allen delen.
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:26 schreef DutchTrain het volgende:
En nu we het toch overFriesland
hebben... daar mag ik volgende week naar toe... moet wel om 9.00 in Leeuwarden zijn
![]()
Je kijkt echt heel wat films af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk dan thuis wel even, vanavond of morgen.
Vanavond naar de film: Creep!
Da's inderdaad best erg. Blij dat ik er niet hoef te wonen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!
Naar beide adressen gemeeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Kun je het ook nog even mailen? (Dan lees ik nergens overheen)
Veel ziektes verspreiden zich heel gemakkelijk via de lucht om ons heen.quote:Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.
Wat dacht je van een WFL-infectie-meet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Jep. Ook even kijken wat het kost om die dingen weer verder te verzenden en/of hoe we ophalen/afgeven regelen.
"Ik kom mijn syfilis halen" krijg je ook al zo snel andere gedachten bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Naar beide adressen gemeeld.
[..]
Veel ziektes verspreiden zich heel gemakkelijk via de lucht om ons heen.Bij geslachtsziekten is dat natuurlijk een beetje anders. Ik kom mijn syfilis wel halen ofzo.
![]()
ware het niet, dat jij waarschijnlijk iets minder dan 235 kilometer hoeft te reizen om er te komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo mekkeren. Ik ben vrijwel elke dag om 9.00 in Leeuwarden!
Dat geeft helemaal niks, daarmee bouw je weerstand op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:34 schreef Averon het volgende:
Ben best blij in de randstand, ook al is de kans op ongewenste microbes hier dan groter
Ja, maar zij woont er. Dat compenseert het weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ware het niet, dat jij waarschijnlijk iets minder dan 235 kilometer hoeft te reizen om er te komen
Ja, leuk joh!quote:
Het zou nogal sneu zijn als dat niet zo was met de frequentie waarmee jjj een bioscoop bezoekt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, leuk joh!
Ik vind naar de bios gaan zo leuk
Heej, dat is pas iets van de laatste weken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou nogal sneu zijn als dat niet zo was met de frequentie waarmee jjj een bioscoop bezoekt.
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
Ja, leuk joh!
Ik vind naar de bios gaan zo leuk
Ook een paar laatste weken tegen je zin films kijken lijkt mij niets eik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heej, dat is pas iets van de laatste weken!
en ik heb het gevoel dat ik echt jaren moet inhalen met het kijken van films
Ik vond hem leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!Vanavond naar the Hitchhikers Guide
Da's dan ook wel weer waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook een paar laatste weken tegen je zin films kijken lijkt mij niets eik.
ik vond juist dat er zeker de laatste tijd heel veel uitkwam wat ik de moeite waard vondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef Averon het volgende:
D'r kwam zo weinig uit de nog de moeite van het kijken waard was.
Tuurlijk heb ik het boek gelezen! Briljant!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond hem leuk!
Heb je het boek gelezen? Hij volgt het boek niet helemaal hier en daar (of eigeniljk: helemaal niet), maar ik heb wel genoten en het past wel in de sfeer van het boek
Je hebt een nieuwe hobby gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer waar
Ik zou het liefst minstens 1 x in de week gaan, en zelfs eventueel standaard de Sneak iedere week. Je krijgt dan lekker van alles te zien
Ik ben misschien wat filmgek
Tja, het enige wat ik heb gezien de laaste tijd wat me echt overdonderde was Sincity, my god that was good.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik vond juist dat er zeker de laatste tijd heel veel uitkwam wat ik de moeite waard vond
en ik loop enige tijd achter, dus ik ben ook met dvd's aan het inhalen
Absoluut. Maar wel heel leuk vluchtgedragquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even de relatiepsycholoog:
al dat bioscoopbezoek is gewoon vluchtgedrag
Wat leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het boek gelezen! Briljant!![]()
* Doffy sneakt (bijna) elke week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
hier even de relatiepsycholoog:
al dat bioscoopbezoek is gewoon vluchtgedrag
Geweldige film!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:07 schreef Averon het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik heb gezien de laaste tijd wat me echt overdonderde was Sincity, my god that was good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |