kom je daar nu pas achter ofzo?quote:
Neehoor, ik wist vanochtend al dat ik iets vergat, en op mijn werk aangekomen wist ik wat. Met die stortbuien wordt de herinnering echter pijnlijker.quote:
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobotquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Neehoor, ik wist vanochtend al dat ik iets vergat, en op mijn werk aangekomen wist ik wat. Met die stortbuien wordt de herinnering echter pijnlijker.
Ik ga mijn kat wel trainen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobot
of een relatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tijd voor een op afstand via internet bestuurbare huishoudrobot
Ik hang altijd de vuile was buitenquote:
Ik ben geneigd de schone buiten te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hang altijd de vuile was buiten![]()
Ik heb daar niet eens plaats voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:10 schreef Averon het volgende:
Ik ben lui en makkelijk, ik gebruik de droger.
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Ik ben geneigd de schone buiten te hangen.
Maar ik heb me was letterlijk buiten gehangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U ZEGT?
SPREEKWOORDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Edit: Hej me caps stond aan![]()
Jij ook al aan de B&J.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa gaat eens lekker een avondje TV-hangen.
Met...
...een bak Ben & Jerry's
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Fijn, ik heb ook een muis als huisdier kom ik zojuist achter.
en die kat doet er niks aan zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Fijn, ik heb ook een muis als huisdier kom ik zojuist achter.
Nee, maar iemand anders meldde op zo ongeveer hetzelfde moment dat hij een bak B&J "van verpakking ging wisselen" (De nieuwe verpakking werd een soepkom)quote:
Jawel hoor. Nadat ik een paar meter naar achteren schoot heeft zij gekeken hoe de muis wegglipte, en ging daarna op haar gemak kijken wat voor eetbaars ik in die kast had opgeslagen.quote:
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent voor muizen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Nadat ik een paar meter naar achteren schoot
Volgens mij niet, maar ik schrok wel erg van deze muis.. Het is ook een erg grote.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je bang bent voor muizen?![]()
Zijn die dingen bij een niet-dierenwinkel te halen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vangval plaatsen en beestjes uitzetten in de buurt van het huis van iemand die je niet mag.
Hoezo, kom je uit principe niet in dierenwinkels?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:45 schreef Alicey het volgende:
Zijn die dingen bij een niet-dierenwinkel te halen?
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo, kom je uit principe niet in dierenwinkels?![]()
Dat moet toch wel...? Ook niet in dat overdekte winkelcentrum? Tuincentra hebben soms ook dat soort spul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.
Jawel, er zit hier een dierenwinkel op de Wolphaertsbocht, aan de kant van de Doklaan (waar ook Edah en Kruidvat zitten) en bij het Afrikaanderplein zit er denk ik ook wel één. Of anders in Pendrecht op de Slinge...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
Jawel, maar er zit er niet een in de buurt dacht ik.
Aan de andere kant kan ik wel kijken of ik daar nog kan komen..
Wolphaertsbocht ga ik eens kijken of die nog open is dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jawel, er zit hier een dierenwinkel op de Wolphaertsbocht, aan de kant van de Doklaan (waar ook Edah en Kruidvat zitten) en bij het Afrikaanderplein zit er denk ik ook wel één. Of anders in Pendrecht op de Slinge...
G'navond overigens
Nu op Discovery ???quote:
Die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:02 schreef DutchTrain het volgende:
Nu op Discovery ???
(deze week al een aflevering gezien waarin ze ontdooide en diepvrieskippen afvuurden op van alles, om te zien of er verschil zou zijn)
Ah, een hooverboard en een mythe over springen in een vallende lift... nou dat zal wel weer een zooitje wordenquote:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, je wilt NU METEEN zo'n ding kopen?
Ik vind het zo leuk dat ze sowieso alles mollen uiteindelijk. Met grof geweld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, een hooverboard en een mythe over springen in een vallende lift... nou dat zal wel weer een zooitje worden
Waarom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.
http://www.robsdierenshop.nl/quote:
Ik heb ze hier ook gehad, maar als je er op let dat er nergens wat te eten te krijgen is, dan zijn ze zo bij de buren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Het liefst heb ik die muis/muizen zo snel mogelijk weg ja.
Die probeer ik anders morgenochtend als ik nog tijd heb even.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.robsdierenshop.nl/
Openingstijden
Maandag t/m
Vrijdag 9.00 - 21.00
Zaterdag 9.00 - 17.30
Adres:
Slinge 550
3086 EW Rotterdam
(Pendrecht, nabij plein 1953)
Dat kastje is het enige kastje waar volgens mij via een achterweggetje een muis binnen kan komen.. Het kastje had alleen net zo'n mooie maat voor de opslag van sommige etenswaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb ze hier ook gehad, maar als je er op let dat er nergens wat te eten te krijgen is, dan zijn ze zo bij de buren.
Laatst had ik er nog wel een in het plafond... maar die heb ik ook niet meer gehoord.
Mythbusters aan het kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen?Allemaal een leven aan het hebben zeker.
Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar is iedereen?Allemaal een leven aan het hebben zeker.
Gezellie!quote:Ik ga morgen met mijn evangelische beste vriend (voortaan noem ik hem MEBV) naar Charley & the Chocolate Factory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |