met rechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Rampestamper het volgende:
Ik heb vandaag broodjes patat gemaakt.
Het is wat anders gewordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:56 schreef vosss het volgende:
Macaroni of spaghettie, of gewoon een gehaktbal en gebakken aardappeltjes met sla/komkommer/tomaat ofzo.
Ik weet het nog niet.
Ik heb ook nog geen honger, dus ik kan er nog ff over nadenken
En dat was ook lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is wat anders geworden
Rijst, met kip met godweetwatvoor sausje, wat paprika's en taugé erdoor, een afbak stokbrood en 1 komkommer met sambal
Is ook al op overigens
vandaag de restjes gegeten dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef Xilantof het volgende:
Goddelijke, door Shark gebakken, frites + goddelijke, door shark gemarineerde, kipsaté
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:58 schreef Shark.Bait het volgende:
2 keer nog wel... toe maar! honger zeker?
Magnetron? Zijn die niet ontzettend hard? Daar zal je tandarts blij mee zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren :
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
En vandaag een magnetronnetje
Dit eten we dus vandaagquote:Hollands Vispotje
Aantal personen: 4
· 250 gram winterwortel
· 250 gram prei
· 750 gram voorgekookte krielaardappeltjes
· 400 gram kabeljauwfilet (diepvries)
· 4 el blanke variatiesaus (b.v. Honig)
· 2 el mosterd
· 40 gram boter
· peterselie
Laat de kabeljauwfilet ontdooien. Snijd de winterwortel in plakjes en de prei in ringetjes.
Als de kabeljauwfilet ontdooit is deze in stukjes snijden.
Fruit de winterwortelplakjes en de gesneden prei 3 minuten in de boter. Voeg 4 dl water en de voorgekookte krielaardappeltjes toe en kook het geheel 3 minuten.
Voeg dan de ontdooide kabeljauwfilet in stukjes toe en kook alles nog eens 3 minuten.
Roer er vervolgens de blanke variatiesaus en de mosterd doorheen en breng weer aan de kook. Roer af en toe. Breng op smaak met peper en zout. Bestrooi met peterselie.
Lekker met Stokbrood.
En het was een zuurkoolschotel, errug lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:21 schreef Fuente het volgende:
Er komen vandaag vrienden langs en die koken voor onsBen heel benieuwd.
Ach, daar zijn er toch 1 miljard van, dus die ene zullen ze vast niet missenquote:
Doe maar niet zul je net zien dat ik de kok te pakken heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, daar zijn er toch 1 miljard van, dus die ene zullen ze vast niet missen
Loempia Speciaal en Cha Sieuw met nasiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee serieus, wat heb je gegeten?
Klinkt ook erg lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hadden pittige varkenshaas in een sojasaus met groenten en pinda's en een soort Chinese sojamie erbij, errug lekker
Kip met kokos is wel populair vandaagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef Wereldman het volgende:
kip met curry en kokos...en safraanrijst. Fabulous!![]()
![]()
Idd erg lekker!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:57 schreef Annemiek78 het volgende:
Macaroni met ham en kaas.
It's so simple, maar o zo lekker!
Maak je dat dan van koude pasta met de rest erin? Klinkt wel lekker!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Vieske het volgende:
Koude macaroni![]()
Met ham, augurk, mayonaise, bieslook, bosui en wat peper en zout. Mensen kijken me raar aan als ik dit maak, maar het is zo lekker!!
Klinkt goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben wat aardappels aan het opbakken, wat spek erbij, verse rozemarijn,
Ja, is super simpel, gewoon pasta koken...af laten koelen en de rest erbij. Maakte mijn moeder vroeger altijd als we macaroni over haddenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:50 schreef Fuente het volgende:
[..]
Maak je dat dan van koude pasta met de rest erin? Klinkt wel lekker!
T is een dag later gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Kip Kerrie met ananas en kokosmelk
Piet ik heb btw laatst 'jouw' recept gemaakt van die kipfilet ingewikkeld met ontbijtspek en aardappeltjes erbij uit de oven. MIjn vriendin was er dol op en vond mij een goede kokquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben wat aardappels aan het opbakken, wat spek erbij, verse rozemarijn,
Goedzo, ben blij dat te horen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Piet ik heb btw laatst 'jouw' recept gemaakt van die kipfilet ingewikkeld met ontbijtspek en aardappeltjes erbij uit de oven. MIjn vriendin was er dol op en vond mij een goede kok![]()
![]()
Kalfskebab gegeten, aardige jongen en het eten was echt erg lekker en 3,50 voor een hele maaltijd is natuurlijk geen geldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga de net geopende Turk hier eens bezoeken voor wat kebab, al een hele tijd niet meer gegeten dus ik heb er zin in
Ik beken: ik heb lamsvlees nog maar net ontdekt...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt erg goed DM!
Lamsvlees rockt en de rest is ook super
Heb ik gisteren gedaan sinds lange tijd. At bij mijn ouders dus aardappels, vleesje en groentequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef Ferdi81 het volgende:
valt me trouwens wel op dat er weinig fokkers zijn die gewoon elke avond een prakkie eten ??
aardappelen/groente + stukje vlees
het is dinsdag, dus ik gok dat het in ieder geval gekookter aardappelen wordt, met waarschijnlijk iets van bietjes of boontjes en iets salade achtigs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga op mijn werk eten, dus zal ook wel weer 'een prakkie' worden.
Omdat dat meestal niet te eten is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef Ferdi81 het volgende:
valt me trouwens wel op dat er weinig fokkers zijn die gewoon elke avond een prakkie eten ??
aardappelen/groente + stukje vlees
same here!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Omdat dat meestal niet te eten is.
Gekookte aardappelen vinden wij maar niks. En we zijn niet gek op vlees.
.. straks filetlapjes voor desert..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Mosselen met stokbrood en 3 heerlijke Franse kaasjes erbij
Afgemaakt met een goede witte Chardonnay en een fles Asti.
En nu ben ik teut
Nee dat is een beetje apart recept (nog van mn oma) ik vind het erg lekker alleen het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe doe je dat??
Vanavond de overgebleven macaroni van gisteren...!
De keuze is gevallen op saotosoep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef ruby het volgende:
Dat wordt of een bak saotosoep of een bak nasi. Ik moet er nog even over nadenken.
.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij gebrek aan een grote soeppan staan er nu 2 pannen met ui op het vuur, wat straks uiensoep gaat worden.
offtopic:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:13 schreef Faithy het volgende:
zelfgemaakte kippensoep met stokbrood
Dat er bij is dus pasta en snijbonen gewordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Ga nu varkensoestertjes bakken.
Moet nog even kijken wat erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |