Kip met kokos is wel populair vandaagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef Wereldman het volgende:
kip met curry en kokos...en safraanrijst. Fabulous!![]()
![]()
Idd erg lekker!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:57 schreef Annemiek78 het volgende:
Macaroni met ham en kaas.
It's so simple, maar o zo lekker!
Maak je dat dan van koude pasta met de rest erin? Klinkt wel lekker!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:15 schreef Vieske het volgende:
Koude macaroni![]()
Met ham, augurk, mayonaise, bieslook, bosui en wat peper en zout. Mensen kijken me raar aan als ik dit maak, maar het is zo lekker!!
Klinkt goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben wat aardappels aan het opbakken, wat spek erbij, verse rozemarijn,
Ja, is super simpel, gewoon pasta koken...af laten koelen en de rest erbij. Maakte mijn moeder vroeger altijd als we macaroni over haddenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:50 schreef Fuente het volgende:
[..]
Maak je dat dan van koude pasta met de rest erin? Klinkt wel lekker!
T is een dag later gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Kip Kerrie met ananas en kokosmelk
Piet ik heb btw laatst 'jouw' recept gemaakt van die kipfilet ingewikkeld met ontbijtspek en aardappeltjes erbij uit de oven. MIjn vriendin was er dol op en vond mij een goede kokquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben wat aardappels aan het opbakken, wat spek erbij, verse rozemarijn,
Goedzo, ben blij dat te horen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Piet ik heb btw laatst 'jouw' recept gemaakt van die kipfilet ingewikkeld met ontbijtspek en aardappeltjes erbij uit de oven. MIjn vriendin was er dol op en vond mij een goede kok![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |