Slaap lekker lieve schat!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef fokME2 het volgende:
Ik ga maar is slapen, voordat ik nachtmerries krijg over pekel![]()
Truste danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef fokME2 het volgende:
Ik ga maar is slapen, voordat ik nachtmerries krijg over pekel![]()
Sterf.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef fokME2 het volgende:
[..]
![]()
Heeftie een topic geopend, omdat het te lang duurde. Nog een minuut later ook![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef Brechtje het volgende:
En doe even normaal fokME2
ik ben er nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:33 schreef DaMook het volgende:
Waar is iedereen nu heen ?
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
GelukkigIk zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten
![]()
Serieuze chat in FB.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen mij![]()
PUB Feedback topic #2 : Voor al je vragen
Nog is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Serieuze chat in FB.
Oeh, zou zo modje kunnen worden. Alleen de zweepjes ontbreken..
nijlpaard denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:45 schreef fokME2 het volgende:
Wat zou het blauwe ding voor beest zijn?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:48 schreef pekel het volgende:
Dribbel zit trouwens wel in de befaamde houding..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:48 schreef pekel het volgende:
Dribbel zit trouwens wel in de befaamde houding..
In die houding wil ik jou ook wel voor me zien zittenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
In die houding wil ik jou ook wel voor me zien zitten
DM wat zeg je me nou tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vraag meteen of ze de vorige al afgewimpeld hebben met een slap ekskuusquote:
Vertel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vraag meteen of ze de vorige al afgewimpeld hebben met een slap ekskuus
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef pekel het volgende:
*mompelt iets over photosoep, Dribbel, Imberr, houding*
Nietsquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef pekel het volgende:
*mompelt iets over photosoep, Dribbel, Imberr, houding*
Echt niets dusquote:
Ze is vast boos op ons nuquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef pekel het volgende:
[..].
Zweepslagen zeg ik je...zweepslagen.
Deze moet in de OP:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet als je een plaatje van dribbel post![]()
![]()
Mischien is dat wel geen strafquote:
Komt door google imagesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
kunnen ze niet eens fatsoenlijk een plaatje posten
Zo jong en dan al ..quote:
mijn plaatje heb ik ook via googlequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt door google imagesDie doet ut hier niet
Ik hoop wel dat je je zweepje voor paardrijden ofzo gebruikt ipv voor dat waar ik aan dachtquote:
paarden zijn engquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je zweepje voor paardrijden ofzo gebruikt ipv voor dat waar ik aan dacht
Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Nu heb je een ban aan je broek vrees ik....
Maar dan is het dus wel voor ..quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Nu heb je een ban aan je broek vrees ik....
handboeien dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dan is het dus wel voor ..Ik doe het liever zonder zweepjes
In 2 uur tijd 1,5 liter Wodka. Beat that.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef Imberr het volgende:
op 2 uur tijd heb ik een 1.5 liter pak ice-tea opgedronkenis dat snel..?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:28 schreef pekel het volgende:
[..]
In 2 uur tijd 1,5 liter Wodka. Beat that..
Beginelingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:28 schreef pekel het volgende:
[..]
In 2 uur tijd 1,5 liter Wodka. Beat that..
Vanuit mijn subtiele rechterhand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
nu snap ik waar die reacties vandaan komen![]()
Typ je nu wat je hoort ? Want volgens mij gaat die tekst andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef Imberr het volgende:
Come Mr. DJ song pon de replay
Come Mr. DJ won't you turn the music up
All the gyal pon the dancefloor wantin some more what
![]()
http://www.azlyrics.com/lyrics/rihanna/pondereplay.htmlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Typ je nu wat je hoort ? Want volgens mij gaat die tekst anders
Dat stuurde m'n vriendin dus!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef Imberr het volgende:
Come Mr. DJ song pon de replay
All the gyal pon the dancefloor wantin some more what
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat stuurde m'n vriendin dus!.
Pon De Replay - Rihanna?
Owquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
http://www.azlyrics.com/lyrics/rihanna/pondereplay.html
link?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:50 schreef pekel het volgende:
Help me een trouwens meerellen in ONZ..
Waar ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:50 schreef pekel het volgende:
Help me een trouwens meerellen in ONZ..
nu wel weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef DaMook het volgende:
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrr , ben je er nog ?
Wat was je allemaal aan het doenquote:
Jij deed zeker nooit mee ? Of ben je je reltalenten verloren ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:13 schreef pekel het volgende:
[..].
In "mijn" tijd was het nog dagelijks een permban, zo niet 10.
drinken pakken en msnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doenuhhhm ik bedoel
Ah jaquote:
met iemand van 26quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah jamsnen
met wie ????//????/??///??/?
Vast niet met mij, maar anders zie ik dat straks wel.
Oeh en waar gaat het over ???quote:
over dattie gaat slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh en waar gaat het over ???Is veelste oud voor jou hoor
22 is oud genoeg
Ow, en hij wil vast dat jij meegaatquote:
Weet die gozer dat jij 15 bent en dat hij een enorme pedo is?quote:
nee en jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, en hij wil vast dat jij meegaat
Is het er een van fok ?
ja hij weet dat ik 15 ben en hij wil niks van me hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet die gozer dat jij 15 bent en dat hij een enorme pedo is?
Shit, dan ben ik zeker nog steeds de oudste die jou wilquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hij weet dat ik 15 ben en hij wil niks van me hoor![]()
ach..ik kan natuurlijk liegen maar ja.. bewijs dat maar es hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit, dan ben ik zeker nog steeds de oudste die jou wil
quote:
jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hij chat toch met je? Denk je dat ie dat uit verveling doet?
Wie nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach..ik kan natuurlijk liegen maar ja.. bewijs dat maar es he
edit: jij wil mij?!![]()
Kindje... zo interessant ben je nietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:39 schreef Imberr het volgende:
[..]dat klinkt net alsof ik leuk ben ofzo
![]()
Je wist het welquote:
Ik vraag me trouwens af welke ouders hun 15-jarige dochter tot zeeeeer laat in de nacht laten internetten.quote:
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer gevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af welke ouders hun 15-jarige dochter tot zeeeeer laat in de nacht laten internetten.![]()
Was ik dat maarquote:
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer geven
shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je wist het welJe wilde het gewoon nogmaals bevestigd hebben
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer geven
ze weet t wel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?![]()
Zouden mijn ouders ook niet doorhebben hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?![]()
quote:
dat kan ookquote:[..]
(alleen dan 1 ouder)
Ik zou me wel zorgen maken... aphatische ouders van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze weet t wel hoormaar waarom zou ik dat niet mogen? ik heb toch vakantie en geen leven, dus wat maakt t uit?
Al die vieze mannetjes die 's nachts op internet zitten, DAAROM zou je het niet moeten mogenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze weet t wel hoormaar waarom zou ik dat niet mogen? ik heb toch vakantie en geen leven, dus wat maakt t uit?
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al die vieze mannetjes die 's nachts op internet zitten, DAAROM zou je het niet moeten mogen.
Maar jij bent man en 23. Niemand zou het ook maar een ruk interesseren als jij verkracht, opengesneden en ondergescheten in een bos werd gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders ook niet doorhebben hoor
Ik maak me geen zorgen om jou. Meer om wat je ouders je toelaten... ik verbaas me gewoon hoe ze ermee omgaan dat jij hier elke dag de hele nacht op het internet zit. Ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om me![]()
![]()
![]()
![]()
22quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar jij bent man en 23. Niemand zou het ook maar een ruk interesseren als jij verkracht, opengesneden en ondergescheten in een bos werd gevonden.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken... aphatische apathische ouders van tegenwoordig.![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om me![]()
![]()
![]()
![]()
En alwetend enzo...............Ik weet het, het is een lastquote:
ouderrrrquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om jou. Meer om wat je ouders je toelaten... ik verbaas me gewoon hoe ze ermee omgaan dat jij hier elke dag de hele nacht op het internet zit. Ik begrijp het niet.![]()
Schrijffouten verbeteren is zoooo triest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is m'n moeder niet hoor.. ze vind t niet leuk dat ik zo lang blijf internetten maar ze verbied t me ook niet
ja sorry van dat verbeteren, maar ik had ff opgezocht wat apathisch betekent (of d, whateverquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Schrijffouten verbeteren is zoooo triest.That's not done... en al helemaal niet op dit uur.
Anyway, als ik je vader was, had ik al lang gezorgd dat je na 00:00 uur niet meer kan internetten.
Ach zolang ze op Fok! zit kan er niet veel mis gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Schrijffouten verbeteren is zoooo triest.That's not done... en al helemaal niet op dit uur.
Anyway, als ik je vader was, had ik al lang gezorgd dat je na 00:00 uur niet meer kan internetten.
Dat maakt me geen ruk uit. Ik vind het gewoon vreemd dat een 15-jarig meisje hier de afgelopen maanden ELKE dag tot 4 of 5 uur te vinden is op een forum (dat is gewoon niet normaal).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ouderrrr
en over dat zorgen maken: ik had t niet tegen jou
en voor de rest: lees me vorige post
afgelopen maandenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat maakt me geen ruk uit. Ik vind het gewoon vreemd dat een 15-jarig meisje hier de afgelopen maanden ELKE dag tot 4 of 5 uur te vinden is op een forum (dat is gewoon niet normaal).![]()
Sorry als ik jou of andere mensen nu met iets confronterends in aanraking breng, maar het is imo niet gezond.
Weken danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
afgelopen maandendagen eerder..
maar goed.. voor de rest ben ik t wel met je eens
Dat denk jij maar, Ik ben van plan om haar voor eeuwig te beschadigenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zolang ze op Fok! zit kan er niet veel mis gaanAls ze buiten fok komt daarentegen
Checkt profiel : Vrouwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, Ik ben van plan om haar voor eeuwig te beschadigen![]()
*beetje laat maar erover na gaat denken![]()
Pitten is![]()
Wat maakt dat nu weer uit? Overdag kun je ook dingen ondernemen of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
afgelopen maandendagen eerder..
maar goed.. voor de rest ben ik t wel met je eens
maar ik vind het gewoon prettiger om 's nachts wakker te zijn dan overdag, dus vandaar..
So?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Checkt profiel : Vrouw
Checkt imberr's fotoboek voor de zekerheid: Duidelijk vrouw
Vrouw + vrouw =
ja tuurlijk, maar overdag voel ik me minder...hoe zal ik t zegge.... op mijn gemak dan 's nachts..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu weer uit? Overdag kun je ook dingen ondernemen of niet?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:13 schreef Imberr het volgende:
zeg.. als je als vrouw altijd hebt geweten dat je lesbisch bent en nooit in je leven sex hebt gehad met een man, maar alleen met een vrouw.. ben je dan je hele leven maagd?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar overdag voel ik me minder...hoe zal ik t zegge.... op mijn gemak dan overdag..
O ja? Hoe laat word jij morgen wakker dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar overdag voel ik me minder...hoe zal ik t zegge.... op mijn gemak dan 's nachts..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:15 schreef DaMook het volgende:
[..]Wat een vraag
Ik gok van nietJe hebt tenslote wel iets van sex gehad, en waarschijnlijk ook wel zo'n tril ding
Je gaat nu toch niet zeggen dat je lesbisch bent he ?
heb t al ge-editquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe kotm dat dan dat je je overdag minder op je gemak voelt ?
laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
O ja? Hoe laat word jij morgen wakker dan?
Okquote:
Vaagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb t al ge-edit
en ik zou t niet weten.. t is gewoon zo..![]()
mensen in me omgeving hebben 3 jaar geleden al vastgesteld dat ik een nachtmens ben dus t niet echt nieuw voor me dat ik nu tot zolaat opblijfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
VaagIk voel me overdag eigenlijk beter, maar aangezien ik 's nachts werk heb ik daar niet veel aan
, 's nachts is het op fok daarentegen wel weer gezelliger
![]()
Ik zou het je niet aanraden om er een gewoonte van te maken om zo laat wakker te blijven, het verstoort je hele bioritme.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb t al ge-edit
en ik zou t niet weten.. t is gewoon zo..![]()
[..]
laat
Ik kan er ook goed tegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
mensen in me omgeving hebben 3 jaar geleden al vastgesteld dat ik een nachtmens ben dus t niet echt nieuw voor me dat ik nu tot zolaat opblijf![]()
'Nachtmens' zijn betekent echter niet dat je 's nacht wakker bent en overdag slaapt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
mensen in me omgeving hebben 3 jaar geleden al vastgesteld dat ik een nachtmens ben dus t niet echt nieuw voor me dat ik nu tot zolaat opblijf![]()
Ben je bij jou omschrijving niet meer een avond mens danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'Nachtmens' zijn betekent echter niet dat je 's nacht wakker bent en overdag slaapt.![]()
Het betekent dat je 's morgens moeizaam op gang komt en je 's avonds vaak op je top voelt... en niet om 5 uur 's nachts.![]()
ik doe dit ook alleen in lange vakanties.. tijdens schooldagen ga ik rond 10 uur/half 11 al slapen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou het je niet aanraden om er een gewoonte van te maken om zo laat wakker te blijven, het verstoort je hele bioritme.
Dat klopt ook bij mijquote:Het betekent dat je 's morgens moeizaam op gang komt en je 's avonds vaak op je top voelt... en niet om 5 uur 's nachts.
Als je daar geen internet hebt dan is dat wel slim jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe dit ook alleen in lange vakanties.. tijdens schooldagen ga ik rond 10 uur/half 11 al slapen..
en ik ga binnenkort ook weer proberen mijn normale ritme terug te krijgen anders heb ik niks aan me vakantie in zandvoort![]()
Ik vind 7 uur 's avonds een groot verschil met 5 uur 's nachts, jij niet dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben je bij jou omschrijving niet meer een avond mens dan
Hoe noem je iemand die nooit goed functioneerd ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:26 schreef Imberr het volgende:
nacht·mens (de ~ (m.))
1 iem. die 's avonds laat en 's nachts het best functioneert
that's me
[..]
Dat klopt ook bij mij
blijkbaar...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je daar geen internet hebt dan is dat wel slim jaAls je daar wel internet hebt moet je vooral in dit ritme blijven, dan heb ik er tenminste nog iets aan
Nu we het toch over vakanties hebben, waar blijft ma_jojo ? Is die nou nog weg![]()
7 uur noem ik niet echt avond.. avond is voor mij 11/12/1 uurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind 7 uur 's avonds een groot verschil met 5 uur 's nachts, jij niet dan?
Ja maar jij zegt dat een nachtmens voornamelijke 's avonds op en top is, dat zou ik dan dus een avond mens noemen en iemand die net als Imberrrrrr 's nachts op en top is een nachtmensquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vind 7 uur 's avonds een groot verschil met 5 uur 's nachts, jij niet dan?
Ach ja, scheelt jou concurentiequote:
5 uur komt anders al redelijk dicht in de buurt van de ochtend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:26 schreef Imberr het volgende:
nacht·mens (de ~ (m.))
1 iem. die 's avonds laat en 's nachts het best functioneert
that's me
[..]
Dat klopt ook bij mij
ja goed, maar ik heb nooit gezegd dat ik om 5 uur 's ochtends nog helemaal op en top benquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
5 uur komt anders al redelijk dicht in de buurt van de ochtend.Ik weet dat je altijd je woordenboek bij de hand hebt, maar helaas behandelt een woordenboek zaken niet echt inhoudelijk, toch?
Ga dan klagen bij van Dale of een psychologisch instituut, want ik verzin die namen niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat een nachtmens voornamelijke 's avonds op en top is, dat zou ik dan dus een avond mens noemen en iemand die net als Imberrrrrr 's nachts op en top is een nachtmens.
hoe oud ben jij eig..?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga dan klagen bij van Dale of een psychologisch instituut, want ik verzin die namen niet.
En dat vind jij normaal? Ik ben ook altijd al nachtmens geweest, maar dit gaat me wel ERG ver. Ik had al moeite mij aan te passen omdat ik elke nacht om 3-4 uur naar bed ging; nu zie ik jou hier al 1,5 maand lang ELKE nacht tot minstens 5 uur posten. Dat is gewoon niet normaal, en ik denk dat je daar echt problemen mee gaat krijgen als je dit doorzet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja goed, maar ik heb nooit gezegd dat ik om 5 uur 's ochtends nog helemaal op en top beneerder om 2/3 uur 's nachts
24 hoezo?quote:
Even bijscholen: 6 uur is avond, 12 uur is nacht, 6 uur is morgen en 12 uur is middag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
7 uur noem ik niet echt avond.. avond is voor mij 11/12/1 uur![]()
Strak planquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga dan klagen bij van Dale of een psychologisch instituut, want ik verzin die namen niet.
paar dagen voor dat ik op vakantie ga zorg ik ervoor dat ik weer een 'normaal' ritme heb, daarna blijf k misschien nog paar x laat op en de week voordat de school weer begint ga ik weer terug naar dat 'normale' ritme. t werkt voor mij en t interesseert me ook zeer weinig wat andere mensen daar van vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En dat vind jij normaal? Ik ben ook altijd al nachtmens geweest, maar dit gaat me wel ERG ver. Ik had al moeite mij aan te passen omdat ik elke nacht om 3-4 uur naar bed ging; nu zie ik jou hier al 1,5 maand lang ELKE nacht tot minstens 5 uur posten. Dat is gewoon niet normaal, en ik denk dat je daar echt problemen mee gaat krijgen als je dit doorzet.
gewoonquote:
voor mij nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Even bijscholen: 6 uur is avond, 12 uur is nacht, 6 uur is morgen en 12 uur is middag.![]()
Ik wens je veel succes. Je hebt met je 15 jaar natuurlijk ook al ERG veel ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
paar dagen voor dat ik op vakantie ga zorg ik ervoor dat ik weer een 'normaal' ritme heb, daarna blijf k misschien nog paar x laat op en de week voordat de school weer begint ga ik weer terug naar dat 'normale' ritme. t werkt voor mij en t interesseert me ook zeer weinig wat andere mensen daar van vinden.
danke en jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Je hebt met je 15 jaar natuurlijk ook al ERG veel ervaring.![]()
Gelukkig hebben wij dat met 22 en 24 al welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes. Je hebt met je 15 jaar natuurlijk ook al ERG veel ervaring.![]()
Dacht je mij ergens op te kunnen pakken ofzo? Btw is avond gewoon van 6 tot 12 ongeacht jouw 'interpretatie'.quote:
ja tuurlijk is dat zo maar met mijn ritme is dat voor mij toch anders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dacht je mij ergens op te kunnen pakken ofzo? Btw is avond gewoon van 6 tot 12 ongeacht jouw 'interpretatie'.![]()
Heeeel wat fuckin' meer dan 15 iig. Ik heb na m'n 20e meer geleerd dan in alle jaren daarvoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat met 22 en 24 al wel
Weet jij wat interpretatie betekent? Zoek het anders even op in je woordenboek die je altijd zo 'gemakshalve' in de buurt hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja tuurlijk is dat zo maar met mijn ritme is dat voor mij toch anders.
Oeh, pakken, mag ik meedoen en Nee, ik slaap nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dacht je mij ergens op te kunnen pakken ofzo? Btw is avond gewoon van 6 tot 12 ongeacht jouw 'interpretatie'.![]()
Ik dacht op jouw leeftijd ook al dat ik alles wist.quote:
in·ter·pre·ta·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet jij wat interpretatie betekent? Zoek het anders even op in je woordenboek die je altijd zo 'gemakshalve' in de buurt hebt.
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik dacht op jouw leeftijd ook al dat ik alles wist.![]()
Ga je avatar veranderen a.u.b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, pakken, mag ik meedoen en Nee, ik slaap nog niet![]()
En die tijden kloppen ook niet als je als een echte vrouw van Venus komt![]()
Waarom trek je dan alles in twijfel? Ik heb er ervaring mee, en ik weet dat het je gewoon problemen op gaat leveren als je je ritme zo drastisch verandert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?
Wees es lief voor Nick, hij bedoelt het goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen beweren dat ik alles weet?
Ik heb vakantie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
en Nick, waarom ben jij eig zo laat nog online? ook aan het werk ofzo?
Waar heb je het over popje? Tis gewoon een Halloweenkat meer nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je avatar veranderen a.u.b.Li-1 weet je nog van Gieger? dat past wel bij je.
![]()
ik trek niks in twijfelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom trek je dan alles in twijfel? Ik heb er ervaring mee, en ik weet dat het je gewoon problemen op gaat leveren als je je ritme zo drastisch verandert.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, en even voor de duidelijkheid, IK weet alles![]()
Je had hem veranderd, maar het beviel niemand; dus heb je het terug veranderd. Ik heb je toen aanbevolen Li-1 van gieger als avatar te nemen, remember?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar heb je het over popje? Tis gewoon een Halloweenkat meer niet![]()
Ja, bij mij ook. Daarom moet ik ook m'n best doen om een goed ritme te vinden als de vakantie eenmaal voorbij is. De vraag is: kan jij dat al wel op je 15e?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:55 schreef Imberr het volgende:
ik trek niks in twijfel
en ik verander mijn ritme nooit drastisch, dat gebeurt altijd geleidelijk.
t lukt al 3 jaar dus denk t wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Daarom moet ik ook m'n best doen om een goed ritme te vinden als de vakantie eenmaal voorbij is. De vraag is: kan jij dat al wel op je 15e?
Vanaf je twaalfde al?quote:
A, Voila, I remember, maar deze past beter bij mij denk ik. Lief, donker en mysterieus. Oelalalaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je had hem veranderd, maar het beviel niemand; dus heb je het terug veranderd. Ik heb je toen aanbevolen Li-1 van gieger als avatar te nemen, remember?![]()
Grote iconen moeten nooit hun uiterlijk veranderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, Voila, I remember, maar deze past beter bij mij denk ik. Lief, donker en mysterieus. Oelalala![]()
Leuk wel toch?
van empirisch heb ik zelfs nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vanaf je twaalfde al?Bravo
![]()
Je begrijpt sarcasme toch? (zoek het anders even op in je woordenboek).![]()
Je verandert nogal tussen je twaalfde en je achttiende ok? Empirische gegevens daarover zijn dan ook nutteloos. (zoek empirisch ook maar op in je woordenboek).![]()
Mzzlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoor(begint ineens druk te worden
) ben er over 'n uurtje ofzo weer even
.
Imberr![]()
![]()
Morwen![]()
Nick
Anderen
doeiiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er vandoor(begint ineens druk te worden
) ben er over 'n uurtje ofzo weer even
.
Imberr![]()
![]()
Morwen![]()
Nick
Anderen
1 ding, je bent nooit uitgeroeid; lichamelijk niet tot je 18e en geestelik niet tot je 25e (je top). Daarna word je wijzer door ervaring.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
van empirisch heb ik zelfs nog nooit gehoord![]()
(en ik weet wat sarcasme is ja
![]()
)
maar wat heeft dat veranderen met mijn slaapritme te maken? je bedoelt zeker dat die veranderen dan worden verstoord enzo? maar ach.. ik ben toch uitgegroeid dus daar zit ik niet zo mee.. en de rest zal vast wel nog ff doorgroeien
qua lengte ben ik wel uitgegroeid. Is bevestigd door de GGD én door de dokter. en zoals ik al zei, de rest wat wel nog groeit: daar zal t vast wel goed mee komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
1 ding, je bent nooit uitgegroeid; lichamelijk niet tot je 18e en geestelijk niet tot je 25e (je top). Daarna word je wijzer door ervaring.![]()
Alleen is de ratio beinvloedbaarheid/leervaardigheid op jouw leeftijd ongeveer 10/1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
qua lengte ben ik wel uitgegroeid. Is bevestigd door de GGD én door de dokter. en zoals ik al zei, de rest wat wel nog groeit: daar zal t vast wel goed mee komen
en geestelijk helpt dit laat opblijven wel, want 's nachts krijg ik meestal van dit soort discussies en daar leer ik dan weer van.
Dat zeg ik, IK weet allesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Grote iconen moeten nooit hun uiterlijk veranderen.![]()
Hitler wist het, Napoleon, Beatrix en nu... Morwen.![]()
Zo beinvloedbaar ben ik niet. Ik weet wat ik wil en dat kan niemand veranderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alleen is de ratio beinvloedbaarheid/leervaardigheid op jouw leeftijd ongeveer 10/1.![]()
*zucht, welterusten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zo beinvloedbaar ben ik niet. Ik weet wat ik wil en dat kan niemand veranderen.
Maar goed... ik ga slapen.
dus Nick, user waar k t liefst mee discussieer: welterusten![]()
voor de rest die er nog is: ook trusten![]()
Ja, ik heb je net niet meer gezienquote:Casparovvv zei, in een topic, kortgeleden:
[..]
Heb ik je net misgelopen?
Hoe is Nura?
Mwah niet echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:14 schreef brainster het volgende:
Goedesmorges![]()
Ik heb niet veel gemist zo te zien.
trustequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah niet echt.
Alleen een discussie of het gezond is voor meisjes van 15 om tot 5 uur 's nachts op internet te zitten.
Ik ga nu naar bedMzzl
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef 2Mini het volgende:
en ik ben weer uit de OP gegooit...
En ik had nog wel een leuk linkje voor de mannelijke PUB'ers..
Dan maar niet hè
Hela, dit was ook al aan de gang voordat ik mod was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:57 schreef B_BOY het volgende:
omdat je mod bent. nieuwe manier van slijmen bij mods:P trouw ze.
Was? Nu niet meer, bedoel je?quote:
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.quote:dat gevoel heb ik iig telkens als ik je icon zie
dat 'was' gebruikte ik idd bewust jaquote:
nee hoor, dat zeg ik niet. Het komt alleen telkens onbewust omhoog, misschien ligt het ook wel aan je username tabupih bupatihquote:[..]
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.
Ja, eigenlijk wel.... zoiets zou ik nooit doen, een vrouw als usericon gebruikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gek hè. Dat een jongen een andere vrouw mooi kan vinden.
Ik snap niet wat er zo raar/vrouwelijk is aan mijn usernamequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat 'was' gebruikte ik idd bewust ja
nee hoor, dat zeg ik niet. Het komt alleen telkens onbewust omhoog, misschien ligt het ook wel aan je username tabupih bupatih
13 augustus 2023quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:16 schreef B_BOY het volgende:
wanneer gaan we een pub meeting doen??
ik niet hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo raar/vrouwelijk is aan mijn username!
Iedereen spreekt het verkeerd uit.
Leuk hè, die enters?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik niet hoor!
Maar nu je het zegt, is er geen algemeen ''vertel *hier* hoe je je username uitspreekt'' topic?
van sommige mensen weet ik het niet
qu63 bijvoorbeeld![]()
Bupatih spreek je uit als Boepaatie toch?Met de klemtoon op bóe?
'Bupatih' is niet Nederlands, maar komt uit het Indonesisch. Dus dan kan dat alsnog, hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:05 schreef Casparovvv het volgende:
dr staat maar 1 't', dus kan het nooit pah zijn.
Indonesisch dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:05 schreef B_BOY het volgende:
bupati is tog een indiaanse naam ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Bupatih' is niet Nederlands, maar komt uit het Indonesisch. Dus dan kan dat alsnog, hoor.
Of spreek jij bijvoorbeeld nasi niet uit als 'nassie'?
Ben je zelf ook indonesisch?quote:[..]
Indonesisch dus.![]()
pindaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:20 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv is ook 25% indo
Je hebt gelijk
Ze moeten niet denken dat ze Bupatihs gelijk zomaar kunnen ondermijnen.quote:
Voor een deel.quote:Ben je zelf ook indonesisch?
je vader is Nederlandsch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:23 schreef brainster het volgende:
100% indo hier, mijn moeder komt uit indonesië.
Ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je vader is Nederlandsch?
Je bent in Nederland geboren?
Dan volgens mij geen 100% Hollandsch bloed heur![]()
Kan, maar we kunnen ook bij Saarah, in België.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:34 schreef Casparovvv het volgende:
Wat mij betreft doen we de eerste PUB meet in Indonesië.
75% van de mensen hier heeft Indonesisch bloed door de aderen stromen!
In Azië hebben ze van die 80% volle kruidendrankjes, gratisch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Kan, maar we kunnen ook bij Saarah, in België.
Die hebben pils voor 1,40
bij mij ging die test niet verder na mijn geschatte leeftijd, 70,8 jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Uitslag van die test:
"Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 6 jaar oud te worden."
![]()
![]()
Doe even sneu zeg, 22 delen van tevoren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:57 schreef Casparovvv het volgende:
wie heeft trouwens de patenten voor #100 al aangevraagd?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:10 schreef Casparovvv het volgende:
Er liepen figuren rond die #75 al wilden vieren?
Ik hoef ze niet heur, waarschijnlijk wordt dat topic toch geopend door Imberr om 4:47 s'nachts ofzo
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
15 jarigen komen een kroeg niet in als er gecontroleerd wordt.
of we doen het bij me werk in de kroeg. dat is wel een toeristen/fietserscafe maarre er kunne gerust 50 pubers in:P als die zich enigszins normaal houden. pilse 1,50 baileys 2,10 zo duur is het dan niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.
En dan de helft aan de cola aangezien ze nog geen alcohol mogenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:40 schreef B_BOY het volgende:
maar wat vinden de pubers nou van een meet. lijkt mij wel grappig. met zijn alle de kroeg in ofzo.
Baileysquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Dr word toch nooit gecontroleerd... Laatst zat ik met n groep 15 jarige gezellig Baileys te zuipen in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |