nu wel weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef DaMook het volgende:
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrr , ben je er nog ?
Wat was je allemaal aan het doenquote:
Jij deed zeker nooit mee ? Of ben je je reltalenten verloren ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:13 schreef pekel het volgende:
[..].
In "mijn" tijd was het nog dagelijks een permban, zo niet 10.
drinken pakken en msnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doenuhhhm ik bedoel
Ah jaquote:
met iemand van 26quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah jamsnen
met wie ????//????/??///??/?
Vast niet met mij, maar anders zie ik dat straks wel.
Oeh en waar gaat het over ???quote:
over dattie gaat slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh en waar gaat het over ???Is veelste oud voor jou hoor
22 is oud genoeg
Ow, en hij wil vast dat jij meegaatquote:
Weet die gozer dat jij 15 bent en dat hij een enorme pedo is?quote:
nee en jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, en hij wil vast dat jij meegaat
Is het er een van fok ?
ja hij weet dat ik 15 ben en hij wil niks van me hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet die gozer dat jij 15 bent en dat hij een enorme pedo is?
Shit, dan ben ik zeker nog steeds de oudste die jou wilquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hij weet dat ik 15 ben en hij wil niks van me hoor![]()
ach..ik kan natuurlijk liegen maar ja.. bewijs dat maar es hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit, dan ben ik zeker nog steeds de oudste die jou wil
quote:
jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hij chat toch met je? Denk je dat ie dat uit verveling doet?
Wie nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach..ik kan natuurlijk liegen maar ja.. bewijs dat maar es he
edit: jij wil mij?!![]()
Kindje... zo interessant ben je nietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:39 schreef Imberr het volgende:
[..]dat klinkt net alsof ik leuk ben ofzo
![]()
Je wist het welquote:
Ik vraag me trouwens af welke ouders hun 15-jarige dochter tot zeeeeer laat in de nacht laten internetten.quote:
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer gevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af welke ouders hun 15-jarige dochter tot zeeeeer laat in de nacht laten internetten.![]()
Was ik dat maarquote:
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer geven
shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je wist het welJe wilde het gewoon nogmaals bevestigd hebben
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ouders die zelf slapen en hun dochter een pc op hun kamer geven
ze weet t wel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?![]()
Zouden mijn ouders ook niet doorhebben hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En nacht na nacht na nacht na nacht etc. etc. etc. niets doorhebben?![]()
quote:
dat kan ookquote:[..]
(alleen dan 1 ouder)
Ik zou me wel zorgen maken... aphatische ouders van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze weet t wel hoormaar waarom zou ik dat niet mogen? ik heb toch vakantie en geen leven, dus wat maakt t uit?
Al die vieze mannetjes die 's nachts op internet zitten, DAAROM zou je het niet moeten mogenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze weet t wel hoormaar waarom zou ik dat niet mogen? ik heb toch vakantie en geen leven, dus wat maakt t uit?
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al die vieze mannetjes die 's nachts op internet zitten, DAAROM zou je het niet moeten mogen.
Maar jij bent man en 23. Niemand zou het ook maar een ruk interesseren als jij verkracht, opengesneden en ondergescheten in een bos werd gevonden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders ook niet doorhebben hoor
Ik maak me geen zorgen om jou. Meer om wat je ouders je toelaten... ik verbaas me gewoon hoe ze ermee omgaan dat jij hier elke dag de hele nacht op het internet zit. Ik begrijp het niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om me![]()
![]()
![]()
![]()
22quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar jij bent man en 23. Niemand zou het ook maar een ruk interesseren als jij verkracht, opengesneden en ondergescheten in een bos werd gevonden.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken... aphatische apathische ouders van tegenwoordig.![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, maar bedankt dat je je zorgen maakt om me![]()
![]()
![]()
![]()
En alwetend enzo...............Ik weet het, het is een lastquote:
ouderrrrquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen om jou. Meer om wat je ouders je toelaten... ik verbaas me gewoon hoe ze ermee omgaan dat jij hier elke dag de hele nacht op het internet zit. Ik begrijp het niet.![]()
Schrijffouten verbeteren is zoooo triest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is m'n moeder niet hoor.. ze vind t niet leuk dat ik zo lang blijf internetten maar ze verbied t me ook niet
ja sorry van dat verbeteren, maar ik had ff opgezocht wat apathisch betekent (of d, whateverquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Schrijffouten verbeteren is zoooo triest.That's not done... en al helemaal niet op dit uur.
Anyway, als ik je vader was, had ik al lang gezorgd dat je na 00:00 uur niet meer kan internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |