ik voel een refferal link van moneymiljonair aankomen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef Gewoonik het volgende:
En jawel geld verdienen.
zo erg ist nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik voel een refferal link van moneymiljonair aankomen..
En dan weer een beetje. Beetje. Beetje. Beetje. Beetje!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
alles een beetje is het lekkerst. en soms ff veel.
ik neem aan dat je werk in je kelder is? met de deur op slot?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef Gewoonik het volgende:
Er net achter komen dat het donderdag is(jaah inmiddels vrijdag) en nu dus weet waarom er vanmiddag geen markt in de stad was. want dacht dat het woensdag was.
Nee ben weer eens van slag door de nacht diensten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je werk in je kelder is? met de deur op slot?
neuh, door is het te soft voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef Gewoonik het volgende:
Beetje met je lul spelen.
begint te kriebelen, maar het wordt ook steeds harder hoor (de sex danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
beetje aan je zak krabben dan maar.
was de fles te zwaar voor je? mietje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef Gewoonik het volgende:
wodka stelletje mietjes. wisky dat moet je hebben.
Laatst nog per ongeluk een fles kapot laten vallen woeps.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was de fles wiskey te zwaar voor je? mietje.
Nee drank kast was eigelijk te vol en jah eigewijs als ik was zette ik hem er toch neer. gooi de deur dicht klets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was de fles te zwaar voor je? mietje.
hoe hard sla je dan wel niet met de deurenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Nee drank kast was eigelijk te vol en jah eigewijs als ik was zette ik hem er toch neer. gooi de deur dicht klets.
te hard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hoe hard sla je dan wel niet met de deuren
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:29 schreef Gewoonik het volgende:
Op vakantie voor een week
Wat een stakker beetje naar dat gat gaan. bah.
ja, er zijn betere plaatsenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:29 schreef Gewoonik het volgende:
Op vakantie voor een week
Wat een stakker beetje naar dat gat gaan. bah.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef Poit- het volgende:
Bier drinken is ook wel een goeie bezigheid.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef Poit- het volgende:
Bier drinken is ook wel een goeie bezigheid.
bijv.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef pekel het volgende:
[..]
[url=http://www.***parkeerplaatsen.nl]www.***parkeerplaatsen.nl[/url]?
zitplaats.nlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef pekel het volgende:
[..]
[url=http://www.***parkeerplaatsen.nl]www.***parkeerplaatsen.nl[/url]?
je bent al mafquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef Gewoonik het volgende:
jah nu ghaat ik echt maffen. later.
het leukste komt nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef Gewoonik het volgende:
jah nu ghaat ik echt maffen. later.
Jah ik vind fristi kers lekker jah. heb je er iets op tegen dan?quote:
dan heb je het verdient. niet alleen door de spelling, maar ook omdat je die dure fles niet als eerste een mooi plekje hebt gegeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
te hard.
Maar goed die 3 flessen jack daniels. en 5 flessen wijn moesten er toch echt bij.
en het was ook nog eens de dure wisky die viel. gvd.
ad fundum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
Zullen we elkaar de vernieling in zuipen?
ben jij ook aan de wodka?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
3, 2, 1?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ben jij ook aan de wodka?
kunnen we wel tegelijk gaan![]()
Bier overheen gooien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Goed plan![]()
weer een lekkere kut banner/reclame ding op de frontpage
hey. kusje. ik heb zeker 4 overeenkomsten, alleen al in die laatste post. dat schept een band. proost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef Gewoonik het volgende:
Heb dislexie. heb het niet gecheckt. en ik ben aangeschoten. en ik heb nog 2 dure waarvan ik er nu 1 nuttig. tenminste een beetje.
glaasje?quote:
wat wil je erin hebben?quote:
hoeft niet hoor, nooit een meeloper zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat jullie zo aandringen pak ik er nog eentje!
lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bloody mary?
http://www.greatrecipesonline.com/dir/Detailed/28.shtml
De mijne ruikt gewoon naar bier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:43 schreef Poit- het volgende:
Dan is me monitor/toetsenbord kapot. Is al eens voorgekomen namelijk
Drink verstandig, drink een biertje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik het meende![]()
drink verstandig![]()
ik heb alles in huis, dus kom maar ff halen.quote:
om nou van wodka over te stappen naar bier vind ik ook niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Drink verstandig, drink een biertje?.
bij mij is het cola in combinatie met sommige lachwekkende topics of opmerkingen op fok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb genoeg laptops gehad bij een stage bedrijf waar ik werkte waarvan toetsenbord stuk was. En mede dankzij drank
Doorzuipen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:50 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
om nou van wodka over te stappen naar bier vind ik ook niks![]()
*rent*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb alles in huis, dus kom maar ff halen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij mij is het cola in combinatie met sommige lachwekkende topics of opmerkingen op fok.
ben 12 15 hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
^^ Verkapt ik wil ook drinken maar mag niet ben nog geen 16 jaar - reactie ^^
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.quote:
En lauw bier is ook niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
, zonde om een vol glas weg te gooien he
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.
gaan we geil doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef pekel het volgende:
[..]
En lauw bier is ook niks..
Eerst dat bier op dan.
Bier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligt
gelukkig drinkt me vader ook geregeld n biertje, dus altijd standaard minstens 2 kratten bier op voorraadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligt
* pekel drinkt biertje op en geeft statiegeldflesje weer terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
* Deviant1nl pakt biertje en geeft hem aan pekel
er zitten nog een paar andere kinderen in de schuur, dus je zal het best gezellig hebben.quote:
ja maar het is weer zo snel op héquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een geluk bij een ongeluk als je ouders alcoholist zijn, er is altijd bier en het staat nog altijd koud ook!
die drinkt het lauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gelukkig drinkt me vader ook geregeld n biertje, dus altijd standaard minstens 2 kratten bier op voorraad.
mag je houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:57 schreef pekel het volgende:
[..]
* pekel drinkt biertje op en geeft statiegeldflesje weer terug
psies en daarna... auw, maar fijn.quote:
Ja dat is waar, maar tekort zullen ze niet snel hebben. Staan wel enkele kratjes koud hoor.quote:
* Deviant1nl reageert opeens spontaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:59 schreef pekel het volgende:
[..]
* pekel gooit flesje op reageer-knopje.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies en daarna... auw, maar fijn.
* pekel gooit flesje op Topicopenerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:00 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
* Deviant1nl reageert opeens spontaan
Bij mij met bier ook, trouwens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
met wodka op veruimt mijn geest zich
Je hebt die neger weggesoept mênquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef ARKON het volgende:
niemand zijn eigen monitor ondergespuugt vanwege me plaatje?![]()
hijs sinterklaaas gewordequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt die neger weggesoept mên.
*bijschenkt*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij is op 1 slok na leeg. Misschien wel![]()
nouhouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:23 schreef pekel het volgende:
* pekel snel glas Wodka van Deviant1nl inwisselt voor water.
geen passpoort wel pedopasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegge ze allemaal, totdat ze hun paspoort moeten laten zien..
Schijnt dat er in het park hondjes rondwandelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
Misschien ga ik straks wel even de park checken.
hij had zijn hoofd in een molshoop begravenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Schijnt dat er in het park hondjes rondwandelen.
Dan is zijn achterkant nog boven de grond neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij had zijn hoofd in een molshoop begraven
die wordt zo genomen door een reuquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan is zijn achterkant nog boven de grond neem ik aan?
N00b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef ARKON het volgende:
iedereen al aan het slapen?*rent weer terug naar huis*
En die achterkant?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu![]()
Dan kun je er theoretisch gezien nog altijd er iets van maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu, en duwt hem verder de grond in
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?quote:
je leeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef pekel het volgende:
[..]
N00b..
*schiet Arkon met z'n geheime wapen neer*
Wie ben jij? Boer Harms z'n bitch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu, en duwt hem verder de grond in
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?![]()
mijn eerst serieuze topic in onzquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wie ben jij? Boer Harms z'n bitch?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?![]()
Ja, lach maar meeloper; misschien ass-rape ik jou later nog wel eens.quote:
Possible zelfmoord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef pekel het volgende:
Nickthedick snapt trouwens niks van Onzin.
Topic is gefaald, jammer TS.
kom dan maar eerst in UVT stage lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, lach maar meeloper; misschien ass-rape ik jou later nog wel eens.![]()
Ja, ik ga een beetje argumenten verzamelen in ONZ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef pekel het volgende:
[..]. Mooi Wark is hier de band mên. Ga eerst argumenteren en je meningen onderbouwen voordat je te snel begint aan een reactie.
Dat dit topic nu wel op slot kan. ONZ-killers zijn 't. Tuig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje argumenten verzamelen in ONZ.En wat was jouw 'mening' dan?
je bent te serieus nu op dit tijdstipquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik snap ONZ zeer zeker wel, maar ik snap irritant gezuig nog veel beter animal-boy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef pekel het volgende:
Nickthedick snapt trouwens niks van Onzin.
Topic is gefaald, jammer TS.
mening en onzin...mooi verhaal...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga uit dit topic. Vrijwillig welteverstaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
je bent te serieus nu op dit tijdstip
That's my point.quote:
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga uit dit topic. Vrijwillig welteverstaan.
slapquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb het van je gekocht whehehehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:46 schreef ARKON het volgende:
[..]
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!![]()
![]()
zullen we het dan gaan hebben over de onzin van een mening?quote:
Zoek een andere MAC Daddy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:46 schreef ARKON het volgende:
[..]
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!![]()
![]()
Oke. Nog 1 klein relletje dan vanavond. Ik hou het wel rustig, teveel notes zijn niet okay.quote:
Ben jij hier degene die houdt van bestialiteiten of was dat Pekel?quote:
Ik ruik een doodsverwensing.quote:
mooi...wie wekt scooterjosti?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Oke. Nog 1 klein relletje dan vanavond. Ik hou het wel rustig, teveel notes zijn niet okay.
niet ruiken...ervaren is da wordquote:
pekel zet mensen ertoe aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij hier degene die houdt van bestialiteiten of was dat Pekel?
2xquote:
kom kom...voor een neon rel moet je hem hebbenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:50 schreef pekel het volgende:
O. Dickthedick blijkt 6224 posts te hebben en is zwaar newbie. Sorry, die snapt het woord "sterf" niet eens.
Zal me proberen te verlagen tot zijn niveau.
emmenquote:
Breezah is tegenwoordig uit, netzoals neon. Leven nu in hun eigen wereldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef wonko het volgende:
[..]
kom kom...voor een neon rel moet je hem hebben
wereld....erwtje bedoel jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:53 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Breezah is tegenwoordig uit, netzoals neon. Leven nu in hun eigen wereld
ander onderwerpquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vakantie
Niks doen.
Laat naar bed toe.
De heleweek al rond 5/6 uur.
Te erg
Stoere kerel. Zal ik je papa roepen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Newbie
Omdat je een duizendtal meer smilies gezet hebt dan ik?
Ik denk dat jij je definitie van 'newbie' maar eens moet bijstellen.
![]()
Ja, doe maar. Waarschijnlijk vind je hem in de slaapkamer van je moeder sukkel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Stoere kerel. Zal ik je papa roepen?
graag = dikke tietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Stoere kerel. Zal ik je mama roepen?
Whehe..ik kan wel lachen met jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Waarschijnlijk vind je hem in de slaapkamer van je moeder sukkel!![]()
jaloers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
Ohw, die Nickthedick z'n papa en Wonko z'n mama hebben beiden samen geneukt?
anders kregen ze niet zo'n miskleun als jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
Ben je blind EN dement ofzo? Weet je zelf niet meer wat je hebt geschreven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:55 schreef pekel het volgende:
quote:
Heej, jou kom ik ook overal tegen hequote:
Nee. O, verrek. Nu zie ik het! We zitten in NWS!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben je blind EN dement ofzo? Weet je zelf niet meer wat je hebt geschreven?![]()
Ja, met jou niet... ik vind je nog steeds een lul.quote:
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef pekel het volgende:
[..]
En hoe. 't Schijnt dat je mammie een grote aars heeft.
zeker ook een nerger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef wonko het volgende:
[..]
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uit
Daarom zit je dus in de WAO.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, met jou niet... ik vind je nog steeds een lul.![]()
Nee, je bent een idioot; precies zoals ik al de hele tijd beweer. (o ja, EN je neukt waarschijnlijk dieren).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee. O, verrek. Nu zie ik het! We zitten in NWS!
Idd...geil ding.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef wonko het volgende:
[..]
lekker ruim en warm...maar dat weet je toch..jij komt er net uit
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je bent een idioot; precies zoals ik al de hele tijd beweer. (o ja, EN je neukt waarschijnlijk dieren).![]()
nee...emmenquote:
splet*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.
Best sneu trouwens dat jij het geld niet hebt. En ook sneu dat je je woonplaats niet in je profiel durft te zetten.quote:
Als je eens zou proberen om 'sense' te maken van je eigen posts, zou het voor veel mensen misschienn wat makkelijker zijn om jou niet als 1 of andere kwijlende mongool voor te stellen.quote:
amersfoortquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Best sneu trouwens dat jij het geld niet hebt. En ook sneu dat je je woonplaats niet in je profiel durft te zetten.
Waarschijnlijk ben je te dom om een vrachtwagen-rijbewijs te krijgen dus... kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga best hard lachen als jij onder een vrachtwagen komt.
maar wáárom zit je eigenlijk in de wao?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je eens zou proberen om 'sense' te maken van je eigen posts, zou het voor veel mensen misschienn wat makkelijker zijn om jou niet als 1 of andere kwijlende mongool voor te stellen.![]()
bier na wodka drinkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef ARKON het volgende:
[..]
dan draaien we het om:
Bier, vodka & wijn![]()
game on!
pure liefdequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen, het gaat over niks doen hier, geen ruzies uitloken
Ojee nu heb je hem er ook nog eens bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej, jou kom ik ook overal tegen he![]()
gewoon negeren, tis laat vroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
good ol' timesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.
't Is nie meer wat het geweest is...
Is dat erg danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ojee nu heb je hem er ook nog eens bij![]()
back to emmenquote:
quote:
Et tu Zoalshetis?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wáárom zit je eigenlijk in de wao?
Wat... zijn we al klaar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.
't Is nie meer wat het geweest is...
vroeger...rot op...sentimentelequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...lijkt soms wel een eeuwigheid geleden.
eng hequote:
just startingquote:
Je hebt nog niet eens het woord "sterf" genoemd. Dan houdt het al op voor mij. Heb geen zin in discussie-rellen om 4.08.quote:
Flikker dan op...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens het woord "sterf" genoemd. Dan houdt het al op voor mij. Heb geen zin in discussie-rellen om 4.08..
dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Als je nou het woordje tiefushomo had bijgevoegd was ik gebleven.
sterfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:10 schreef Deviant1nl het volgende:
04:10
woehaa bark varkquote:
Ja, dan had ik een enorme erectie in m'n broek gekregen waarmee ik je zo hard anaal kon nemen waardoor je op slag dood was.quote:
jij ook al? je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, dan had ik een enorme erectie in m'n broek gekregen waarmee ik je zo hard anaal kon nemen waardoor je op slag dood was.
up yours?quote:
Je luistert niet naar je bitch deviant?quote:
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?quote:
whateverquote:
als er geen andere klanten zijn bel ik hem opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?![]()
op zijn emmens...met een microscoopquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?![]()
pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
whatever
mijn laatste slok uit me 3e glas wodka is op. Dus het is genoeg geweest voor vandaagMisschien vanavond weer even
wikkyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
voor mensne die bier drinken ja
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
als er geen andere klanten zijn bel ik hem op
reserve-middel
wrijft langs neus...maar jij bent echt oud dat je dat weetquote:
hij wilt altijd een echte vent hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?
kom kom...hij is zelf de afwijkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?
Drink pis en kots.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:12 schreef pekel het volgende:
Maar goed, begin niet aan nep-relletjes. Ik wens me niet tot dit lage niveau te deklasseren.
20 maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef wonko het volgende:
[..]
wrijft langs neus...maar jij bent echt oud dat je dat weet
Tsjernobyl-kindje?quote:
bier poep en wijven?quote:
Maar... waarom ben je de bitch van zo'n loser? Heb je geen smaak?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij wilt altijd een echte vent hebbenipv een vrouw
Nee man, dat was mijn wens naar pekel.quote:
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar... waarom ben je de bitch van zo'n loser? Heb je geen smaak?
rukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:26 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens niks doen boven![]()
Slaap lekker, iedereen![]()
Anyway... je bent nu mijn bitch. Pekel is off the scene, dus je werkt nu voor mij capice?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voor
emmenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee man, dat was mijn wens naar pekel.![]()
* Deviant1nl gehoorzaamt en nu naar bed gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Anyway... je bent nu mijn bitch. Pekel is off the scene, dus je werkt nu voor mij capice?
coke?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voor
Sorry, maar ik neuk nooit met m'n bitches.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:27 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
* Deviant1nl gehoorzaamt en nu naar bed gaat
too bad![]()
quote:
Oude of Nieuwe?quote:
vanmiddag...nee...ik heb ook nog een leven is me verteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:29 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
waarom nou weer coke
morgen vanmiddag ga ik er verder op in als je doorgaat
snirfquote:
whatever...prul woont erquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Oude of Nieuwe?'T kan anyways niet veel soeps zijn.
Helpt goed tegen een verstopte neus hoorquote:
net wezen duiken dus ik kan het gebruikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helpt goed tegen een verstopte neus hoor
Krijg je van duiken en verstopte neus dan ? Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:37 schreef wonko het volgende:
[..]
net wezen duiken dus ik kan het gebruiken
bril niet goed op het hoofd...water dat je keel inloopt...dan welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krijg je van duiken en verstopte neus dan ? Nooit last van gehad.
straks welquote:
Ah zo. Duik niet zo vaak, heb er dus nog niet zo veel verstand vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:40 schreef wonko het volgende:
[..]
bril niet goed op het hoofd...water dat je keel inloopt...dan wel
opkrik-postquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kijk mij eens in dit topic posten-post
ik tot vanavond dacht andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo. Duik niet zo vaak, heb er dus nog niet zo veel verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |