gewoon negeren, tis laat vroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen, het gaat over niks doen hier, geen ruzies uitloken
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:03 schreef Deviant1nl het volgende:
mensen, het gaat over niks doen hier, geen ruzies uitloken
good ol' timesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.
't Is nie meer wat het geweest is...
Is dat erg danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ojee nu heb je hem er ook nog eens bij![]()
back to emmenquote:
quote:
Et tu Zoalshetis?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar wáárom zit je eigenlijk in de wao?
Wat... zijn we al klaar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach, dat beetje "geflame" van hun kant is ook niet veel.
't Is nie meer wat het geweest is...
vroeger...rot op...sentimentelequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...lijkt soms wel een eeuwigheid geleden.
eng hequote:
just startingquote:
Je hebt nog niet eens het woord "sterf" genoemd. Dan houdt het al op voor mij. Heb geen zin in discussie-rellen om 4.08.quote:
Flikker dan op...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens het woord "sterf" genoemd. Dan houdt het al op voor mij. Heb geen zin in discussie-rellen om 4.08..
dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Als je nou het woordje tiefushomo had bijgevoegd was ik gebleven.
sterfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:10 schreef Deviant1nl het volgende:
04:10
woehaa bark varkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |