Jah ik vind fristi kers lekker jah. heb je er iets op tegen dan?quote:
dan heb je het verdient. niet alleen door de spelling, maar ook omdat je die dure fles niet als eerste een mooi plekje hebt gegeven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
te hard.
Maar goed die 3 flessen jack daniels. en 5 flessen wijn moesten er toch echt bij.
en het was ook nog eens de dure wisky die viel. gvd.
ad fundum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
Zullen we elkaar de vernieling in zuipen?
ben jij ook aan de wodka?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef pekel het volgende:
3, 2, 1?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ben jij ook aan de wodka?
kunnen we wel tegelijk gaan![]()
Bier overheen gooien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef Poit- het volgende:
[..]
Goed plan![]()
weer een lekkere kut banner/reclame ding op de frontpage
hey. kusje. ik heb zeker 4 overeenkomsten, alleen al in die laatste post. dat schept een band. proost.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef Gewoonik het volgende:
Heb dislexie. heb het niet gecheckt. en ik ben aangeschoten. en ik heb nog 2 dure waarvan ik er nu 1 nuttig. tenminste een beetje.
glaasje?quote:
wat wil je erin hebben?quote:
hoeft niet hoor, nooit een meeloper zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat jullie zo aandringen pak ik er nog eentje!
lekkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bloody mary?
http://www.greatrecipesonline.com/dir/Detailed/28.shtml
De mijne ruikt gewoon naar bier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:43 schreef Poit- het volgende:
Dan is me monitor/toetsenbord kapot. Is al eens voorgekomen namelijk
Drink verstandig, drink een biertje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik het meende![]()
drink verstandig![]()
ik heb alles in huis, dus kom maar ff halen.quote:
om nou van wodka over te stappen naar bier vind ik ook niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Drink verstandig, drink een biertje?.
bij mij is het cola in combinatie met sommige lachwekkende topics of opmerkingen op fok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb genoeg laptops gehad bij een stage bedrijf waar ik werkte waarvan toetsenbord stuk was. En mede dankzij drank
Doorzuipen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:50 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
om nou van wodka over te stappen naar bier vind ik ook niks![]()
*rent*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb alles in huis, dus kom maar ff halen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij mij is het cola in combinatie met sommige lachwekkende topics of opmerkingen op fok.
ben 12 15 hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
^^ Verkapt ik wil ook drinken maar mag niet ben nog geen 16 jaar - reactie ^^
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.quote:
En lauw bier is ook niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
, zonde om een vol glas weg te gooien he
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.
gaan we geil doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. ik heb nog een leuk schuurtje waar je je roes mag uitslapen.
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:53 schreef pekel het volgende:
[..]
En lauw bier is ook niks..
Eerst dat bier op dan.
Bier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligt
gelukkig drinkt me vader ook geregeld n biertje, dus altijd standaard minstens 2 kratten bier op voorraadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
me koelkast ligt nog vol met bier, handig als ouders op vkaantie zijn. Kun je zelf bepalen wat er in de koelkast ligt
* pekel drinkt biertje op en geeft statiegeldflesje weer terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
* Deviant1nl pakt biertje en geeft hem aan pekel
er zitten nog een paar andere kinderen in de schuur, dus je zal het best gezellig hebben.quote:
ja maar het is weer zo snel op héquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een geluk bij een ongeluk als je ouders alcoholist zijn, er is altijd bier en het staat nog altijd koud ook!
die drinkt het lauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
gelukkig drinkt me vader ook geregeld n biertje, dus altijd standaard minstens 2 kratten bier op voorraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |