quote:op donderdag 4 augustus 2005 15:20 schreef l.denninger het volgende:
[afbeelding]
gemaakt door leden van het "maak leen tot een held"-actiefront.
het bewijs hij strijkt zelfsquote:op donderdag 4 augustus 2005 15:20 schreef l.denninger het volgende:
[afbeelding]
gemaakt door leden van het "maak leen tot een held"-actiefront.
nee hij strijkt niet, hij stopt dat strijkijzer in zijn handtas en als hij dan 's avonds over straat moet kan hij boeven uitschakelenquote:
of harde sm met ze vriendjesquote:op donderdag 4 augustus 2005 15:58 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
nee hij strijkt niet, hij stopt dat strijkijzer in zijn handtas en als hij dan 's avonds over straat moet kan hij boeven uitschakelen
whahahaaa.quote:op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef #ANONIEM het volgende:
ik ga vanaf morgen op vakantie... voor een week naar appelscha
pff, jij begint over strijken?quote:op donderdag 4 augustus 2005 17:37 schreef pool het volgende:
strijken is voor mannen die zittend plassen.
eenschquote:op donderdag 4 augustus 2005 17:37 schreef pool het volgende:
strijken is voor mannen die zittend plassen.
je zin klopt nietquote:op donderdag 4 augustus 2005 17:41 schreef #ANONIEM het volgende:
niet-strijkende-mannen is voor mannen die naast de pot pissen![]()
hangt ervan af wat jij onder een goede vakantie verstaatquote:op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef jackson het volgende:
mijn 2 weken portugal in een villa met 6 vrienden was beter denk.
doei
en oh ja!quote:werken,
slapen,
vervelen,
tv kijken,
radio luisteren,
fokken[s]![]()
[s]meiden proberen te versieren op fok![]()
rellen maken
paar aanpassingenquote:op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef #ANONIEM het volgende:
ik weet dat dit als een opluchting komt bij jullie fokkers... maar ik zeg het toch direct maar...
ik ga vanaf morgen op vakantie... voor een week naar appelscha met me ouders lekker een colaatje light drinken op het terras ( mama moet natuurlijk aan de callorieen denken ). en jullie gelukhebbers blijven heerlijk thuis.
niet werken.
lekker slapen.
vooral niet vervelen
tv te kijken,
radio te luisteren,
te fokken :![]()
meiden versieren op fok![]()
rellen maken![]()
terwijl ik gewoon een hele kut week ga hebben omdat ik me niet meer 5 keer per dag kan afrukken op jet der afbeeldingga toch een hobby zoeken en denk maar aan mij als ik weg bent.
krijgen jullie hem misschien ook een keer omhoog stelletje homo's bij elkaar.
nou ja toon in dit topic je blijheid dat ik wegga enzo![]()
groeten leen![]()
vorig jaar was er in appelscha zelf nog wel mooi schuimfeest opzich.quote:op donderdag 4 augustus 2005 20:28 schreef dribbel_ het volgende:
wat kan je eigenlik allemaal in appelscha doen
ach als jij je maar vermaakt hequote:op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
vorig jaar was er in appelscha zelf nog wel mooi schuimfeest opzich.
voor de rest zuipen en meiden en zwemmen.
en ook overdekt zwembad voor als het kutweer is.
en voor mij gewoon meiden en drank en wat zwemmen.![]()
en heel veel lol![]()
hahahahaha jij tuit je lippen zodat het lijkt alsof je volle lippen hebt.quote:
quote:op donderdag 4 augustus 2005 20:36 schreef fridelidelidela het volgende:
[..]
hahahahaha jij tuit je lippen zodat het lijkt alsof je volle lippen hebt.
hahahahaha.
www.appelscha.nlquote:op donderdag 4 augustus 2005 20:28 schreef dribbel_ het volgende:
wat kan je eigenlik allemaal in appelscha doen
het is ook triest.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef sport_life het volgende:
appelscha.... dat klinkt wel heel erg triest..
doodverwensing -1quote:op vrijdag 5 augustus 2005 02:31 schreef ludosanders het volgende:
enkeltje onur-air lijkt me wel geschikt.
quote:op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en heel veel lol![]()
jaja net doen dat er zoveel leuke meiden rondlopen.. ik zou uit principe al niet eens een meid aan willen kijken die haar vakantie gaat vieren in appelscha. hoe diep kan een schip zinken..quote:op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en heel veel lol![]()
en nog steeds moet ik lachen om die naam...quote:op vrijdag 5 augustus 2005 18:13 schreef sport_life het volgende:
[..]
jaja net doen dat er zoveel leuke meiden rondlopen.. ik zou uit principe al niet eens een meid aan willen kijken die haar vakantie gaat vieren in appelscha. hoe diep kan een schip zinken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |