Possible zelfmoord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef pekel het volgende:
Nickthedick snapt trouwens niks van Onzin.
Topic is gefaald, jammer TS.
kom dan maar eerst in UVT stage lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, lach maar meeloper; misschien ass-rape ik jou later nog wel eens.![]()
Ja, ik ga een beetje argumenten verzamelen in ONZ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef pekel het volgende:
[..]. Mooi Wark is hier de band mên. Ga eerst argumenteren en je meningen onderbouwen voordat je te snel begint aan een reactie.
Dat dit topic nu wel op slot kan. ONZ-killers zijn 't. Tuig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje argumenten verzamelen in ONZ.En wat was jouw 'mening' dan?
je bent te serieus nu op dit tijdstipquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik snap ONZ zeer zeker wel, maar ik snap irritant gezuig nog veel beter animal-boy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef pekel het volgende:
Nickthedick snapt trouwens niks van Onzin.
Topic is gefaald, jammer TS.
mening en onzin...mooi verhaal...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga uit dit topic. Vrijwillig welteverstaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
je bent te serieus nu op dit tijdstip
That's my point.quote:
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga uit dit topic. Vrijwillig welteverstaan.
slapquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb het van je gekocht whehehehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:46 schreef ARKON het volgende:
[..]
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!![]()
![]()
zullen we het dan gaan hebben over de onzin van een mening?quote:
Zoek een andere MAC Daddy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:46 schreef ARKON het volgende:
[..]
hoe moet het met osn verder, me wijn wat doe je ??!?!![]()
![]()
Oke. Nog 1 klein relletje dan vanavond. Ik hou het wel rustig, teveel notes zijn niet okay.quote:
Ben jij hier degene die houdt van bestialiteiten of was dat Pekel?quote:
Ik ruik een doodsverwensing.quote:
mooi...wie wekt scooterjosti?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Oke. Nog 1 klein relletje dan vanavond. Ik hou het wel rustig, teveel notes zijn niet okay.
niet ruiken...ervaren is da wordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |