*bijschenkt*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij is op 1 slok na leeg. Misschien wel![]()
nouhouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:23 schreef pekel het volgende:
* pekel snel glas Wodka van Deviant1nl inwisselt voor water.
geen passpoort wel pedopasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Zegge ze allemaal, totdat ze hun paspoort moeten laten zien..
Schijnt dat er in het park hondjes rondwandelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
Misschien ga ik straks wel even de park checken.
hij had zijn hoofd in een molshoop begravenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Schijnt dat er in het park hondjes rondwandelen.
Dan is zijn achterkant nog boven de grond neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij had zijn hoofd in een molshoop begraven
die wordt zo genomen door een reuquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:34 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan is zijn achterkant nog boven de grond neem ik aan?
N00b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef ARKON het volgende:
iedereen al aan het slapen?*rent weer terug naar huis*
En die achterkant?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu![]()
Dan kun je er theoretisch gezien nog altijd er iets van maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu, en duwt hem verder de grond in
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?quote:
je leeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef pekel het volgende:
[..]
N00b..
*schiet Arkon met z'n geheime wapen neer*
Wie ben jij? Boer Harms z'n bitch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
die wordt zo genomen door een reu, en duwt hem verder de grond in
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?![]()
mijn eerst serieuze topic in onzquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wie ben jij? Boer Harms z'n bitch?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, boer Harms. Laat je fantasien over bestialiteiten liever voorbestemd voor het vet bierzuipend tuig wat je gewoonlijk tegenkomt als je weer eens naar een concert van 'Normaal' gaat. Ok?![]()
Ja, lach maar meeloper; misschien ass-rape ik jou later nog wel eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |