Ja, dan had ik een enorme erectie in m'n broek gekregen waarmee ik je zo hard anaal kon nemen waardoor je op slag dood was.quote:
jij ook al? je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, dan had ik een enorme erectie in m'n broek gekregen waarmee ik je zo hard anaal kon nemen waardoor je op slag dood was.
up yours?quote:
Je luistert niet naar je bitch deviant?quote:
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?quote:
whateverquote:
als er geen andere klanten zijn bel ik hem opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?![]()
op zijn emmens...met een microscoopquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neukt pekel jou vaak? of gewoon af en toe?![]()
pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
whatever
mijn laatste slok uit me 3e glas wodka is op. Dus het is genoeg geweest voor vandaagMisschien vanavond weer even
wikkyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:17 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
voor mensne die bier drinken ja
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
als er geen andere klanten zijn bel ik hem op
reserve-middel
wrijft langs neus...maar jij bent echt oud dat je dat weetquote:
hij wilt altijd een echte vent hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?
kom kom...hij is zelf de afwijkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom, heeft ie zulke afwijkende wensen?
Drink pis en kots.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:12 schreef pekel het volgende:
Maar goed, begin niet aan nep-relletjes. Ik wens me niet tot dit lage niveau te deklasseren.
20 maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef wonko het volgende:
[..]
wrijft langs neus...maar jij bent echt oud dat je dat weet
Tsjernobyl-kindje?quote:
bier poep en wijven?quote:
Maar... waarom ben je de bitch van zo'n loser? Heb je geen smaak?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:21 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
hij wilt altijd een echte vent hebbenipv een vrouw
Nee man, dat was mijn wens naar pekel.quote:
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar... waarom ben je de bitch van zo'n loser? Heb je geen smaak?
rukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:26 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens niks doen boven![]()
Slaap lekker, iedereen![]()
Anyway... je bent nu mijn bitch. Pekel is off the scene, dus je werkt nu voor mij capice?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voor
emmenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee man, dat was mijn wens naar pekel.![]()
* Deviant1nl gehoorzaamt en nu naar bed gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Anyway... je bent nu mijn bitch. Pekel is off the scene, dus je werkt nu voor mij capice?
coke?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het is het enige op dit moment om geld te verdienen. Wel 1000 euro, maar daar krijg je wel een lekker keelgat voor
Sorry, maar ik neuk nooit met m'n bitches.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:27 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
* Deviant1nl gehoorzaamt en nu naar bed gaat
too bad![]()
quote:
Oude of Nieuwe?quote:
vanmiddag...nee...ik heb ook nog een leven is me verteldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:29 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
waarom nou weer coke
morgen vanmiddag ga ik er verder op in als je doorgaat
snirfquote:
whatever...prul woont erquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Oude of Nieuwe?'T kan anyways niet veel soeps zijn.
Helpt goed tegen een verstopte neus hoorquote:
net wezen duiken dus ik kan het gebruikenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helpt goed tegen een verstopte neus hoor
Krijg je van duiken en verstopte neus dan ? Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:37 schreef wonko het volgende:
[..]
net wezen duiken dus ik kan het gebruiken
bril niet goed op het hoofd...water dat je keel inloopt...dan welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krijg je van duiken en verstopte neus dan ? Nooit last van gehad.
straks welquote:
Ah zo. Duik niet zo vaak, heb er dus nog niet zo veel verstand vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:40 schreef wonko het volgende:
[..]
bril niet goed op het hoofd...water dat je keel inloopt...dan wel
opkrik-postquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kijk mij eens in dit topic posten-post
ik tot vanavond dacht andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo. Duik niet zo vaak, heb er dus nog niet zo veel verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |