Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste 2 tentamens van het jaar gehaaldLoop dus goed op tijd (gezien vanuit de tentamens dan
)
Verder wel ok, vanmiddag mijn vakantie in Luxemburg boeken.
Yayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste 2 tentamens van het jaar gehaaldLoop dus goed op tijd (gezien vanuit de tentamens dan
)
Alweer ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
Ik heb afwisselend warm en koud, hoe klinkt dat?
Yup, alsof ik ziek aan het worden ben![]()
Vorige week en de week daarvoor en de week daar weer voor . . .quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vorige week en de week daarvoor en de week daar weer voor . . .
Nu ik erover denk, jij bent toch wel een ziekelijk persoontje![]()
Wat jij moet doen is gewoon je bed inkruipen en de eerste drie dagen niet meer eruit komen . . .quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:17 schreef melismay het volgende:
OT: ik had niet moeten eten geloof ik.....![]()
O jee. Toch niks ernstig hoop ik ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:18 schreef _Cara_ het volgende:
Gelukkig ma is uit het ziekenhuis.
Jawel...vermoedelijk wel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:22 schreef ThunderChild het volgende:
O jee. Toch niks ernstig hoop ik ??
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef _Cara_ het volgende:
Jawel...vermoedelijk wel...iets met haar darmen.
Heeel veel sterkte, jij en je maquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jawel...vermoedelijk wel...iets met haar darmen.
Goh, 'n ge-emancipeerde vrouw!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef Christine het volgende:
Voel me stoer omdat ik helemaal zelf mijn fiets heb gerepareerd.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef melismay het volgende:We hebben gewonnen!
Dat springen is niet slim met die hoofdpijn en koorts![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:22 schreef ThunderChild het volgende:
Wat jij moet doen is gewoon je bed inkruipen en de eerste drie dagen niet meer eruit komen . . .![]()
![]()
![]()
Ik heb het nog steeds warm en koud en dat kwam niet door het voetbal, hoewel hetquote:
Hij blijft mooi! Lekker gekeken met een roséetje en haardvuurtje aanquote:
WE? Hoeveel heb jij d'r gescoord dan ( goals bedoel ik ) ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef melismay het volgende:We hebben gewonnen!
Dat springen is niet slim met die hoofdpijn en koorts
Zoekt 'aait-over-bol-smiley' maar kan niet vindenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
beetje opgelaten
morgen op vakantie
Ben ik al jaren, went vanzelf . . .quote:
Begin er net mee maar het bevalt me niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben ik al jaren, went vanzelf . . .![]()
![]()
Ieder begin is moelijk, wordt vanzelf wel makkelijker . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:28 schreef QyRoZ het volgende:
Begin er net mee maar het bevalt me niet.![]()
want?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:35 schreef Little_Angel het volgende:
Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet.
Ik weet het niet precies. Ik heb allerlei mixed up gevoelens. En ik word er een beetje gek van. Geen idee hoe ik nu verder moet, en wat ik nu verder moet doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
want?
Ik voel me al een stuk beter vergeleken met begin deze week
Had ik afgelopen dagen ook, is nogal een drama.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ik heb allerlei mixed up gevoelens. En ik word er een beetje gek van. Geen idee hoe ik nu verder moet, en wat ik nu verder moet doen.
Hoe, waar!?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:57 schreef on_the_mike het volgende:
en toponderdak in a'dam kunnen regelen
* Casparovvv ookquote:
quote:
Je let niet op, er was een latere post van mij... misschien zelfs wel tweequote:
is inderdaad niet de rol van ouders indd. ook niet lief van zequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Ik voel me vreselijk. Waarom kunnen m'n ouders nou niet één keertje mij het gevoel geven dat ik niet nutteloos m'n tijd zit te verdoen en dat ik niet waardeloos ben... ik belde ze omdat ik me zo rot en eenzaam voelde, maar het enige wat ik terug kreeg was een nog nuttelozer en eenzamer gevoel, plus het gevoel dat het echt nooit meer goed gaat komen. Zit hier gewoon te janken, dit is toch niet de bedoeling??
Mijn ouders zouden me precies hetzelfde gevoel geven. Ik woon echter, weer, bij ze. Ik weet niet hoe ze het volhouden of voor mekaar krijgen, maar ik voelde gelijk mijn geluk afbrokkelen. Ik schrok, dat ik me meteen zo waardeloos voelde. Alsof ik niks of niemand waard ben, zelfs mijn vriend niet. Ik belde hem, maar hij nam zijn telefoon niet op. Ik kreeg meteen een flashback naar mijn ex vriendje en voelde me alleen maar rotter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Ik voel me vreselijk. Waarom kunnen m'n ouders nou niet één keertje mij het gevoel geven dat ik niet nutteloos m'n tijd zit te verdoen en dat ik niet waardeloos ben... ik belde ze omdat ik me zo rot en eenzaam voelde, maar het enige wat ik terug kreeg was een nog nuttelozer en eenzamer gevoel, plus het gevoel dat het echt nooit meer goed gaat komen. Zit hier gewoon te janken, dit is toch niet de bedoeling??
A, das altijd zo leuk, ik hoop er eerdaags ook weer eens heen te gaanquote:
Terwijl ouders ervoor horen te zorgen dat je gemotiveerd raakt, zin hebt in dingen, en dat ze je onvoorwaardelijk steunen, no matter what. Ik weet niet hoe het met jouw ouders zit, maar mijn ouders steunen me op hun manier wel. En ze bedoelen het lief enzo, maar zelfs als ik de hele dag heb lopen rennen en me uit heb lopen sloven, dan nog weten ze te klagen over dat uurtje wat ik dan voor mezelf heb genomen, waarin ik nóg meer en nóg beter had kunnen werken. Soms hebben ze het wél door, en vertellen ze me hoe trots ze op me zijn, dat ik gegroeid ben, volwassen word... en ik weet dat ze het menen, maar door telefoongesprekken als vanavond zakt de moed me bij voorbaat al in de schoenen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden me precies hetzelfde gevoel geven. Ik woon echter, weer, bij ze. Ik weet niet hoe ze het volhouden of voor mekaar krijgen, maar ik voelde gelijk mijn geluk afbrokkelen. Ik schrok, dat ik me meteen zo waardeloos voelde. Alsof ik niks of niemand waard ben, zelfs mijn vriend niet. Toen ik huilend op mijn kamer zat, bedacht ik me dat het écht nooit goed zou komen tussen mij en mijn ouders. Ze bekijken alles zo simpel en onzeker, zonder vertrouwen in me, dat ze mij ermee aansteken. Misschien zijn ze niet eens zo rot voor me, maar door het verleden worden alle gevoelens weer aangewakkert. Pfff.. ik zit al meer dan 10 jaar alleen op mijn kamer, bewust, hierom te huilen. Psychologen, Psychiaters.. niemand kan hun ogen openen. Het is echt weer tijd om hier weg te gaan, voor ik me weer dagelijks zo voel.
Dat verklaart idd een boel van je unhappy posts hier.. maar mooi om te zien dat je toch optimistisch blijft.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
En daar zit je dan... zonder mensen in je omgeving om op te bouwen, amper volwassen, terwijl alle zekerheden in je leven één voor één lijken weg te vallen. Een stabiele relatie? Jammer, da's voorbij. Een studie... ai, bijna afgerond. Een baan? Niks te vinden. Een woning? Oeps, over twee maanden moet ik hier weg, zonder uitzicht op een andere woning.
Dit is allemaal niet heel erg ontopic meer geloof ikmaar het verklaart wel een beetje waarom ik me de laatste tijd soms heel sterk voel, en soms compleet gedemotiveerd ben. Dat laatste is nu ook weer het geval.
Ja, precies. Dat heb ik ze inmiddels al wel 100.000 keer gezegd. Afgelopen week nog. Maar toen vonden ze me dus raar, omdat dat nergens op sloeg. Als zij met mij gaan praten over studies en toekomst, dan zakt het lood me bij voorbaat al zo diep in de schoenen.. dat ik het gesprek bij voorbaat al boos af probeer te kappen. Helaas zijn zij de ouders, dus hebben zij het laatste woord en voel ik me na het gesprek altijd super klote. Ik zit dan altijd maar een beetje huilend op mijn kamer me waardeloos te voelen. Bij mijn ouders is de zin er gewoon af.. ik moet ze maar als "ja en amen" ouders aannemen waar ik verder niks mee kan. Ze zitten op een heel ander niveau dan ik. Ik kan zo hard schreeuwen als ik wil, zovaak zeggen dat ik gesteund wil worden en geliefd, ik kan ze mijn gevoelens vertellen en praten als brugman.. maar ze zitten zodanig op een ander niveau, dat ik hoe dan ook nooit tot ze door zal dringen. Niemand niet. Ze kunnen hun gevoelens niet uiten, verdringen alles wat ze niet zint, vertikken het om erover te praten en het samen op te lossen. Zij zijn de ouders, dus zij bepalen dat. Als er iets fout gaat in mijn leven of als ik zwaar verdrietig ben om iets.. dan weten ze het altijd zo te draaien, dat het mijn eigen schuld is. Of het nou om een baan gaat, school of een vreemdgaand vriendje. Zo zijn mijn ouders.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
Terwijl ouders ervoor horen te zorgen dat je gemotiveerd raakt, zin hebt in dingen, en dat ze je onvoorwaardelijk steunen, no matter what. Ik weet niet hoe het met jouw ouders zit, maar mijn ouders steunen me op hun manier wel. En ze bedoelen het lief enzo, maar zelfs als ik de hele dag heb lopen rennen en me uit heb lopen sloven, dan nog weten ze te klagen over dat uurtje wat ik dan voor mezelf heb genomen, waarin ik nóg meer en nóg beter had kunnen werken. Soms hebben ze het wél door, en vertellen ze me hoe trots ze op me zijn, dat ik gegroeid ben, volwassen word... en ik weet dat ze het menen, maar door telefoongesprekken als vanavond zakt de moed me bij voorbaat al in de schoenen.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef gekke_sandra het volgende:
Jij komt er echt wel hoor.Als je het nu al redt.. dan moet je eens nagaan hoe het is als je een baan, huis en een vriend hebt!
Hmm.. heb je gelijk in!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Christine het volgende:Thanks meis... en jij komt er ook absoluut. Heb gezien hoe enthousiast en gemotiveerd je bent over je studie etc. Nu nog een kamer en dan ben je weer een heel eind verder in de goede richting.
Tuurlijk gaat het lukken! Als je maar wil! Je weet in je achterhoofd dat het goedkomt! Gewoon doorzetten, hop hop, je hebt niks te verliezen! Het is het waard, dat weet jij en dat weet ik!quote:En het kan alleen maar beter worden nu... ook hier... Ik heb het gevoel dat ik wat dat betreft op een "turning point" sta in mijn leven. Nu alleen nog ergens de moed vandaan halen om door te zetten, zelfs als het tegen staat. Ik hoop zo dat het gaat lukken...
Pffffffft, ik heb er hoofdpijn van.
Als dat al jaren zo gaat moet je ze dus in dat opziht gewoon 'opgeven': misshien hebben ze je wel andere dingen te bieden maar steun op moeilijke momenten kennelijk niet. Hoe eerder je realiseert dat je je steun niet DAAR moet zoeken, hoe minder je met je kop tegen de muur loopt zoals vanavond is gebeurd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:10 schreef diannetjhu het volgende:
Gebroken.
Ik zit ergens mee.. zo erg.. al zo lang.. en ik kan het gewoon niet kwijt. Net geprobeerd van me af te schrijven, toch maar.. Maar denk dat het nog een hele tijd zal duren voor ik straks in slaap val..
![]()
sterkte meis!! hoop dat het goed gaat komen, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:10 schreef diannetjhu het volgende:
Gebroken.
Ik zit ergens mee.. zo erg.. al zo lang.. en ik kan het gewoon niet kwijt. Net geprobeerd van me af te schrijven, toch maar.. Maar denk dat het nog een hele tijd zal duren voor ik straks in slaap val..
![]()
\ik hoop het ook, diannetjhuquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:16 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
sterkte meis!! hoop dat het goed gaat komen, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd!!
Thanks. Ik voel me weer wat beter gelukkig, mijn ex-schoonmoeder kwam op het idee om mij op te bellen, en we hebben heerlijk een flinke tijd aan de telefoon gehangen. Het verhaal dat ik niet bij mijn ouders kwijt kan, kan ik wel bij haar kwijt en dat voelt wel ff fijn. En ze heeft me weer moed ingesproken, en me laten voelen dat ik wat waard ben. Jammer dat het m'n ex schoonmoeder is, maar ik vind het fijn dat ze er toch nog een beetje voor me is.quote:
Zeg het maar hoor, je hoeft je vinger niet op te steken hierquote:
Jij wordt ook steeds positiever hier.. Scaryquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Ik voel me prima. Ik heb gisteren en vandaag een prima tijd gehad met leuke mensen.
No wonderquote:
Mooi zo! Hoe is het met de deuk?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
weer lekker auto geredengaat hartstikke goed
Holy crap . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef thaleia het volgende:
Nou heb ik vanmiddag zitten janken aan het ziekenhuisbed van mijn lievelingsoom die ten onder aan het gaan is aan de kanker, en daarna het graf van mijn moeder bezocht die morgen jarig zou zijn geweest als ze niet ten onder was gegaan aan de kanker, en nu voel ik me vooral erg verbaasd en een beetje schuldig omdat ik me vanavond prima voel en denk dat ik me kankerklote zou moeten voelen.
Ja, dat heb ik ook wel eens op dat soort momenten, erg bizar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef thaleia het volgende:
Nou heb ik vanmiddag zitten janken aan het ziekenhuisbed van mijn lievelingsoom die ten onder aan het gaan is aan de kanker, en daarna het graf van mijn moeder bezocht die morgen jarig zou zijn geweest als ze niet ten onder was gegaan aan de kanker, en nu voel ik me vooral erg verbaasd en een beetje schuldig omdat ik me vanavond prima voel en denk dat ik me kankerklote zou moeten voelen.
Waar niemand wat aan heeft natuurlijk, dus ik ga maar weer gewoon verder met me prima voelen.
Ach, als je alles door een roze bril ziet lijkt alles positief, Maeryckequote:Op zondag 7 augustus 2005 16:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij wordt ook steeds positiever hier.. Scary![]()
Watch and learn, my very young apprentice . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
Eenzaam. Blegh. Wat een kutgevoel is dat.
Dat ken ik, laatst nog gehad . . .quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik kan niet slapen en dat terwijl ik om 8 uur op moet.![]()
zit er nogquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mooi zo! Hoe is het met de deuk?(nee niet in de auto!)
Hier ookquote:
Leuk! Ik ga vanmiddag mijn bierhobby weer doen, zelf maken.. er zijn nog maar 3 Blinky biertjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef Blinky het volgende:
Verder heb ik er sinds het weekend een hobby bij en die bevalt uitermate goed: fotografie! Ik wist dat ik het leuk zou vinden en nu ik de kans heb gehad me een dagje te laten gaan en ermee te 'rommelen' bevalt het des te beter!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:34 schreef Wolkje het volgende:
Jarig![]()
En morgen op vakantie![]()
Ik zou alleen ook nog een hertentamen moeten leren en maken, maar![]()
Je vergat me te quoten of ging het niet over mijquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je vergat me te quoten of ging het niet over mijZo wel: Eindelijk!
Zo niet: Wie dan wel
![]()
OT: Achja![]()
Maar je bent het nog wel . . .quote:
Dus niet he!? Ik ben niet ziek meer!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar je bent het nog wel . . .![]()
![]()
Ach, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
Christine, ik vond je radio optreden leuk.. niets aantrekken van die geforceerde link Qyroz-Christine die ze probeerden te leggen
Ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, dat doe ik ook nietwe weten zelf hoe het zit...
Waar woon je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef dawg het volgende:
Heel erg goed en relax.
Zometeen nog even een klein jointje roken, is alweer lang geleden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Helmond. Als je opschiet wacht ik wel ff.
Is dat wat nieuws? Internetbesmetting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ziek, aangestoken door Melismay![]()
![]()
![]()
Komt letterlijk m'n neus en oren uit . . .
Maak me gek !!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een dagje subtropisch zwemparadijs was erg gezellig, alleen ben ik nu wat stijf en zit ik onder de blauwe plekken en ben nog wat moe.
Straks lekker winkelen.
Ziekenhuis bezoek???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:52 schreef Morwen het volgende:
Gaat wel weer iets beter![]()
Zelfs het ziekenhuisbezoek viel mee![]()
Hier hoop ik morgen ook opquote:
Dank je, het was leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maak me gek !!![]()
![]()
![]()
(Op de blauwe plekken na dan . . . )
Veel plezier straks
OT: Beter dan vannacht/vanochtend . . .
Ik had de afspraak van verleden week verzet naar vandaag, vandaarquote:
Dank je! Mijn eerste ziekenhuisbezoek ooit gaat morgen plaatsvinden... Ben benieuwd...nog niet gespannen maar denk dat dat morgen wel komt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:42 schreef Morwen het volgende:
Ik had de afspraak van verleden week verzet naar vandaag, vandaar![]()
Sterkte morgen, myxomatosekonijn!
Why??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:GodverdegodverKUT!!!
Ja, ik voel me allesbehalve gaaf op 't moment ja....
Vannacht geen oog dichtgedaan terwijl ik er van uit ga dat het vandaag alleen maar een gesprek is...waar maak ik me druk om... ik denk dat als ik terug kom mezelf daarom voor mijn kop stoot...alleen ik heb het gewoon niet op ziekenhuizen en al helemaal niet als het om mezelf gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn eerste ziekenhuisbezoek ooit gaat morgen plaatsvinden... Ben benieuwd...nog niet gespannen maar denk dat dat morgen wel komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |