Vanochtend toen de wekker ging was ik moe, verdwaasd. Maar nu merk ik dat ik toch lekker uitgerust ben.
Gisteravond op paddenjacht geweest! Mijn vriend en ik hadden heerlijk in bad liggen poedelen en toen we nèt op bed lagen hoorden we een raar geluid beneden. Net of een deur niet goed sloot, een soort piepend, snerpend geluid. Toen we naar beneden gingen, zat er een pad onder aan de trap, de kat er voor. Mijn vriend heeft eerst de poes naar boven gebracht, en samen hebben we met behulp van een dienblad de pad voorzichtig richting de buitendeur geduwd. Het was de tweede keer dat er een pad in de huiskamer was. We weten niet of de kat hen in haar bekje meeneemt naar binnen of naar binnen 'jaagt', aangezien het beestje helemaal niet gewond is, de vorige ook niet. Wel weet ik dat we steeds bedrevener in het padden-naar-buiten-jagen worden
![]()
Zou de pad dat rare geluid hebben kunnen maken? Of is dat toch echt de poes geweest?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize