Dat ken ik, laatst nog gehad . . .quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:19 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik kan niet slapen en dat terwijl ik om 8 uur op moet.![]()
zit er nogquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mooi zo! Hoe is het met de deuk?(nee niet in de auto!)
Hier ookquote:
Leuk! Ik ga vanmiddag mijn bierhobby weer doen, zelf maken.. er zijn nog maar 3 Blinky biertjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef Blinky het volgende:
Verder heb ik er sinds het weekend een hobby bij en die bevalt uitermate goed: fotografie! Ik wist dat ik het leuk zou vinden en nu ik de kans heb gehad me een dagje te laten gaan en ermee te 'rommelen' bevalt het des te beter!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:34 schreef Wolkje het volgende:
Jarig![]()
En morgen op vakantie![]()
Ik zou alleen ook nog een hertentamen moeten leren en maken, maar![]()
Je vergat me te quoten of ging het niet over mijquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je vergat me te quoten of ging het niet over mijZo wel: Eindelijk!
Zo niet: Wie dan wel
![]()
OT: Achja![]()
Maar je bent het nog wel . . .quote:
Dus niet he!? Ik ben niet ziek meer!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar je bent het nog wel . . .![]()
![]()
Ach, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
Christine, ik vond je radio optreden leuk.. niets aantrekken van die geforceerde link Qyroz-Christine die ze probeerden te leggen
Ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, dat doe ik ook nietwe weten zelf hoe het zit...
Waar woon je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:06 schreef dawg het volgende:
Heel erg goed en relax.
Zometeen nog even een klein jointje roken, is alweer lang geleden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Helmond. Als je opschiet wacht ik wel ff.
Is dat wat nieuws? Internetbesmetting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ziek, aangestoken door Melismay![]()
![]()
![]()
Komt letterlijk m'n neus en oren uit . . .
Maak me gek !!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
Een dagje subtropisch zwemparadijs was erg gezellig, alleen ben ik nu wat stijf en zit ik onder de blauwe plekken en ben nog wat moe.
Straks lekker winkelen.
Ziekenhuis bezoek???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:52 schreef Morwen het volgende:
Gaat wel weer iets beter![]()
Zelfs het ziekenhuisbezoek viel mee![]()
Hier hoop ik morgen ook opquote:
Dank je, het was leuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maak me gek !!![]()
![]()
![]()
(Op de blauwe plekken na dan . . . )
Veel plezier straks
OT: Beter dan vannacht/vanochtend . . .
Ik had de afspraak van verleden week verzet naar vandaag, vandaarquote:
Dank je! Mijn eerste ziekenhuisbezoek ooit gaat morgen plaatsvinden... Ben benieuwd...nog niet gespannen maar denk dat dat morgen wel komt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:42 schreef Morwen het volgende:
Ik had de afspraak van verleden week verzet naar vandaag, vandaar![]()
Sterkte morgen, myxomatosekonijn!
Why??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:GodverdegodverKUT!!!
Ja, ik voel me allesbehalve gaaf op 't moment ja....
Vannacht geen oog dichtgedaan terwijl ik er van uit ga dat het vandaag alleen maar een gesprek is...waar maak ik me druk om... ik denk dat als ik terug kom mezelf daarom voor mijn kop stoot...alleen ik heb het gewoon niet op ziekenhuizen en al helemaal niet als het om mezelf gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn eerste ziekenhuisbezoek ooit gaat morgen plaatsvinden... Ben benieuwd...nog niet gespannen maar denk dat dat morgen wel komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |