Sterkte.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:10 schreef diannetjhu het volgende:
Gebroken.
Ik zit ergens mee.. zo erg.. al zo lang.. en ik kan het gewoon niet kwijt. Net geprobeerd van me af te schrijven, toch maar.. Maar denk dat het nog een hele tijd zal duren voor ik straks in slaap val..
![]()
sterkte meis!! hoop dat het goed gaat komen, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:10 schreef diannetjhu het volgende:
Gebroken.
Ik zit ergens mee.. zo erg.. al zo lang.. en ik kan het gewoon niet kwijt. Net geprobeerd van me af te schrijven, toch maar.. Maar denk dat het nog een hele tijd zal duren voor ik straks in slaap val..
![]()
\ik hoop het ook, diannetjhuquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:16 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
sterkte meis!! hoop dat het goed gaat komen, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd!!
Thanks. Ik voel me weer wat beter gelukkig, mijn ex-schoonmoeder kwam op het idee om mij op te bellen, en we hebben heerlijk een flinke tijd aan de telefoon gehangen. Het verhaal dat ik niet bij mijn ouders kwijt kan, kan ik wel bij haar kwijt en dat voelt wel ff fijn. En ze heeft me weer moed ingesproken, en me laten voelen dat ik wat waard ben. Jammer dat het m'n ex schoonmoeder is, maar ik vind het fijn dat ze er toch nog een beetje voor me is.quote:
Zeg het maar hoor, je hoeft je vinger niet op te steken hierquote:
Jij wordt ook steeds positiever hier.. Scaryquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Tristessa het volgende:
Ik voel me prima. Ik heb gisteren en vandaag een prima tijd gehad met leuke mensen.
No wonderquote:
Mooi zo! Hoe is het met de deuk?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
weer lekker auto geredengaat hartstikke goed
Holy crap . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef thaleia het volgende:
Nou heb ik vanmiddag zitten janken aan het ziekenhuisbed van mijn lievelingsoom die ten onder aan het gaan is aan de kanker, en daarna het graf van mijn moeder bezocht die morgen jarig zou zijn geweest als ze niet ten onder was gegaan aan de kanker, en nu voel ik me vooral erg verbaasd en een beetje schuldig omdat ik me vanavond prima voel en denk dat ik me kankerklote zou moeten voelen.
Ja, dat heb ik ook wel eens op dat soort momenten, erg bizar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef thaleia het volgende:
Nou heb ik vanmiddag zitten janken aan het ziekenhuisbed van mijn lievelingsoom die ten onder aan het gaan is aan de kanker, en daarna het graf van mijn moeder bezocht die morgen jarig zou zijn geweest als ze niet ten onder was gegaan aan de kanker, en nu voel ik me vooral erg verbaasd en een beetje schuldig omdat ik me vanavond prima voel en denk dat ik me kankerklote zou moeten voelen.
Waar niemand wat aan heeft natuurlijk, dus ik ga maar weer gewoon verder met me prima voelen.
Ach, als je alles door een roze bril ziet lijkt alles positief, Maeryckequote:Op zondag 7 augustus 2005 16:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij wordt ook steeds positiever hier.. Scary![]()
Watch and learn, my very young apprentice . . .quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
Eenzaam. Blegh. Wat een kutgevoel is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |