Cultheld heeft wel degelijk gezegd dat Zabaleta of Rafael komt áls Ooijer zou vertrekken. Af en toe ga je zo ver door op je cultheld-kritiek dat het ronduit zielig is methodmichquote:

Inderdaad. Terecht verloren vandaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/

overklast wil ik niet zeggen, maar ze riepen het wel over zich af 2e helft jah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.

Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
Waar baseer je dat oordeel op?

Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20
PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...

zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.

Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van

ADO ging toch niet door?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...

Kom maar op met een goede suggestie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden...
Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.

"Elk nadeel heeft z'n voordeel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?

"Dan maar voor die andere schaal!"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]

Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel
Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel

Creative middenvelder gezochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]

Die gladde presentator is echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...![]()

Dat is nog een understatementquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die gladde presentator is echt tenenkrommend

Dat zit er dik in jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
ik ben bang dat we bij Talpa straks ook dergelijke shit erbij krijgen

Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...

Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, zo doet PSV het wel vaker, onfris. Met name in Brazilië. Maar goed, het is big business.

Ledezmaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlas

quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Zapper het volgende:
Die cultheld is ook niet meer te vertrouwen met z'n voorspellingen he
Eerst Gladbach, nu dit, wat een expert

Tuurlijk overdrijf ik Suijkie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.
Iedereen weet dat het nu alleen zo ontzettend weinig zegt.

Misschien dat een tikje geen kwaad kan eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!

ik vind t veel erger dat we van ajax verloren hebben dan dat we die schaal niet hebben, die heeft toch nauwelijks waarde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Leukste suggestie van nieuwe TT overgenomen.

nouja, de voorbereiding (en daar reken ik dit ook bij) is wel vaker brak geweest. Maar vanavond is wel heel duidelijk geworden dat deze verbouwing van de ploeg veel ingrijpender is dan die van vorig jaar. Maargoed je kon duidelijk zien dat er ngo steeds genoeg kwaliteit in de ploeg zit en dat het team nog moet groeien en aan elkaar moet wennen. Zaak is dus om in het begi van het seizoen het verlies in punten te beperken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal natuurlijk wel weer de vervelende Ajacied zijn maar ondanks dat het nergens om ging vond ik PSV toch erg matig spelen, baart het jullie niet een beetje zorgen of staat het elftal er weer gewoon als ze er moeten staan?

hij loopt niet meer dan nodig is, hij liep (althans zo leek het) op zn dooie gemakej en bleef harry met gemak voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer voor jullie. Cultheld
Maar is die Alex nou zo traag of hoe moet ik het zien? Hij werd bijna ingehaald door Charisteas!

ja ok maar het blijft een tournooitje, goede wedstrijden zul je er nooit zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het Amsterdam Tournament was niet te zien dat Ajax verder is, ik denk dat we niet heel veel conclusies kunnen trekken uit deze wedstrijd.

Mij baart dit zeker zorgen, het was behoorlijk bagger. Niet zo slecht dat ik er hopeloos van wordt, maar in de eerste wedstrijd die iig "ergens" over gaat denk ik dat het wel duidelijk is dat we nog wel een procentje of 20 beter zullen moeten worden om serieus voor de titel te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal natuurlijk wel weer de vervelende Ajacied zijn maar ondanks dat het nergens om ging vond ik PSV toch erg matig spelen, baart het jullie niet een beetje zorgen of staat het elftal er weer gewoon als ze er moeten staan?

Hmm lijkt veel op het verhaal van Persie ...quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord Salomon Kalou achter zijn rug om heeft verkocht aan een Portugese investeringsmaatschappij. Vanuit PSV kant werd zoiets de afgelopen week al gesuggereerd en volgens het AD blijkt dat dus waar. Feyenoord zou 9 miljoen krijgen voor transferrechten van de spits.
PSV Netwerk
'De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.' zo meldt het AD.
Daarmee komt er een hele nieuwe wending aan de soap rond Kalou. De laatste dagen, toen de deal al rond zou zijn, werd vanuit het Feyenoord kamp steeds gemeld dat Kalou bij Feyenoord zou blijven.

Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet doorquote:Kalou verkocht voor 9 miljoen
Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.
Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.
Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.
De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.

Als hij serieus nederlander wil worden, dan zal hij op dit moment niet in het buitenland gaan spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef PirE het volgende:
Ze vergaten een stukje te plakken :p
Het volledige bericht:
[..]
Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet door. Dat zou helemaal lachen zijn.

Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
en Ajax naaide Vitesse met Machlas

Dit is toch gewoon een vorm van slavenhandel?? Als dit waar blijkt te zijn, dan is dat echt schandalig van Feyenoord. Wel wonderbaarlijk dat Feyenoord dan in één keer weer de zwarte piet toebedeeld zal krijgen. PSV zal dan in de media minder prominent benadeeld worden. Erg knap!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef PirE het volgende:
Ze vergaten een stukje te plakken :p
Het volledige bericht:
[..]
Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet door. Dat zou helemaal lachen zijn.

om uit 1 wedstrijd meteen conclusies te trekken gaat ook wat ver, als ze een aantal wedstrijden hebben gespeeld kun je beter oordelen. Maar er moet nog wel het een en ander gebeuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:

Bovendien was het Aalbers zelf die dat deed via zijn achterzak, niet Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.

Zaterdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?

Inderdaad, zowel ajax als PSV. Blijkbaar moet er eerst een waardeloze pot gespeeld worden, wil het door dringen bij de spelers dat de vakantie nu echt voorbij is, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?

Het team is nog volledig in opbouw en er zullen nog aankopen worden gedaan. Het team moet kortom nog ingepast worden. Ik denk dat het nog wel goed komt met dit PSVquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Op de dag zelf dus pas... Onzin, het zijn duurbetaalde profs die na zo'n lange voorbereiding iets meer dan een week voor de competitie gewoon op normaal niveau moeten kunnen spelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |