Creative middenvelder gezochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
Die gladde presentator is echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...![]()
Dat is nog een understatementquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die gladde presentator is echt tenenkrommend
Dat zit er dik in jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
ik ben bang dat we bij Talpa straks ook dergelijke shit erbij krijgen
Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, zo doet PSV het wel vaker, onfris. Met name in Brazilië. Maar goed, het is big business.
Ledezmaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlas
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Zapper het volgende:
Die cultheld is ook niet meer te vertrouwen met z'n voorspellingen he
Eerst Gladbach, nu dit, wat een expert
Tuurlijk overdrijf ik Suijkie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.
Iedereen weet dat het nu alleen zo ontzettend weinig zegt.
Misschien dat een tikje geen kwaad kan eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!
ik vind t veel erger dat we van ajax verloren hebben dan dat we die schaal niet hebben, die heeft toch nauwelijks waarde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Leukste suggestie van nieuwe TT overgenomen.
nouja, de voorbereiding (en daar reken ik dit ook bij) is wel vaker brak geweest. Maar vanavond is wel heel duidelijk geworden dat deze verbouwing van de ploeg veel ingrijpender is dan die van vorig jaar. Maargoed je kon duidelijk zien dat er ngo steeds genoeg kwaliteit in de ploeg zit en dat het team nog moet groeien en aan elkaar moet wennen. Zaak is dus om in het begi van het seizoen het verlies in punten te beperken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal natuurlijk wel weer de vervelende Ajacied zijn maar ondanks dat het nergens om ging vond ik PSV toch erg matig spelen, baart het jullie niet een beetje zorgen of staat het elftal er weer gewoon als ze er moeten staan?
hij loopt niet meer dan nodig is, hij liep (althans zo leek het) op zn dooie gemakej en bleef harry met gemak voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer voor jullie. Cultheld
Maar is die Alex nou zo traag of hoe moet ik het zien? Hij werd bijna ingehaald door Charisteas!
ja ok maar het blijft een tournooitje, goede wedstrijden zul je er nooit zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het Amsterdam Tournament was niet te zien dat Ajax verder is, ik denk dat we niet heel veel conclusies kunnen trekken uit deze wedstrijd.
Mij baart dit zeker zorgen, het was behoorlijk bagger. Niet zo slecht dat ik er hopeloos van wordt, maar in de eerste wedstrijd die iig "ergens" over gaat denk ik dat het wel duidelijk is dat we nog wel een procentje of 20 beter zullen moeten worden om serieus voor de titel te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal natuurlijk wel weer de vervelende Ajacied zijn maar ondanks dat het nergens om ging vond ik PSV toch erg matig spelen, baart het jullie niet een beetje zorgen of staat het elftal er weer gewoon als ze er moeten staan?
Hmm lijkt veel op het verhaal van Persie ...quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord Salomon Kalou achter zijn rug om heeft verkocht aan een Portugese investeringsmaatschappij. Vanuit PSV kant werd zoiets de afgelopen week al gesuggereerd en volgens het AD blijkt dat dus waar. Feyenoord zou 9 miljoen krijgen voor transferrechten van de spits.
PSV Netwerk
'De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.' zo meldt het AD.
Daarmee komt er een hele nieuwe wending aan de soap rond Kalou. De laatste dagen, toen de deal al rond zou zijn, werd vanuit het Feyenoord kamp steeds gemeld dat Kalou bij Feyenoord zou blijven.
Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet doorquote:Kalou verkocht voor 9 miljoen
Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.
Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.
Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.
De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.
Als hij serieus nederlander wil worden, dan zal hij op dit moment niet in het buitenland gaan spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef PirE het volgende:
Ze vergaten een stukje te plakken :p
Het volledige bericht:
[..]
Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet door. Dat zou helemaal lachen zijn.
Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
en Ajax naaide Vitesse met Machlas
Dit is toch gewoon een vorm van slavenhandel?? Als dit waar blijkt te zijn, dan is dat echt schandalig van Feyenoord. Wel wonderbaarlijk dat Feyenoord dan in één keer weer de zwarte piet toebedeeld zal krijgen. PSV zal dan in de media minder prominent benadeeld worden. Erg knap!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef PirE het volgende:
Ze vergaten een stukje te plakken :p
Het volledige bericht:
[..]
Als Salomon nee zegt, gaat het dus niet door. Dat zou helemaal lachen zijn.
om uit 1 wedstrijd meteen conclusies te trekken gaat ook wat ver, als ze een aantal wedstrijden hebben gespeeld kun je beter oordelen. Maar er moet nog wel het een en ander gebeuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Bovendien was het Aalbers zelf die dat deed via zijn achterzak, niet Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.
Zaterdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?
Inderdaad, zowel ajax als PSV. Blijkbaar moet er eerst een waardeloze pot gespeeld worden, wil het door dringen bij de spelers dat de vakantie nu echt voorbij is, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?
Het team is nog volledig in opbouw en er zullen nog aankopen worden gedaan. Het team moet kortom nog ingepast worden. Ik denk dat het nog wel goed komt met dit PSVquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Op de dag zelf dus pas... Onzin, het zijn duurbetaalde profs die na zo'n lange voorbereiding iets meer dan een week voor de competitie gewoon op normaal niveau moeten kunnen spelen.
Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer voor jullie. Cultheld
Maar is die Alex nou zo traag of hoe moet ik het zien? Hij werd bijna ingehaald door Charisteas!
Hmm, ja het viel me gewoon op. Ik had alleen het idee dat ie dus echt absurd langzaam was, maar dat kan ook alleen maar zo lijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.
Toen was het volgens mij ook niet erg boeiend hoor. In volgens mij geen enkel land heeft de Supercup echt een waarde. Gewoon een wedstrijd tussen de bekerwinnaar en kampioen om het seizoen te openen. Alleen in Duitsland is het echt meer een beker, met kwartfinale/halve finale/finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Zapper het volgende:
Hoe was de situatie eigenlijk toen het nog "Supercup" heette?
Nu is het totaal niet interessant (meer), zowel sportief als commerciëel.
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het team is nog volledig in opbouw en er zullen nog aankopen worden gedaan. Het team moet kortom nog ingepast worden. Ik denk dat het nog wel goed komt met dit PSV
Volgens mij is Feyenoord bijvoorbeeld al ruim 400 dagen in opbouw.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
Robert heeft nog niet erg veel laten zien, maar ik heb er toch wel vertrouwen inquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef Suijk het volgende:
Afellay is ook niet echt een linksbuiten natuurlijk, maar Robert lijkt me daar ook niet veel. Sowieso heeft die Robert me nog niet overtuigd.
snoepreisjes welke dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snoepreisjes welke dan?
Peace Cup vind ik geen snoepreisje.
Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.
Om die reden is het gewoon slim om te doen, sportief gezien kan je misschien wel beter thuis blijven en oefenpotjes tegen fatsoenlijke amateurelftallen spelen.
En het niveau van vorig jaar is moeilijk te evenaren, maar het zal in de komense maanden zeker beter gaan dan afgelopen vrijdag. Dat vertrouwen in Hiddink heb ik wel.
Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.
Als ze hem hadden gewonnen, nu zal het wat minder zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.
Psv verdiende wel 2 miljoen ofzo met die Peace cup? Dat is dan wel weer mooi meegenomen.
Weet ik. Was een typoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Spideyman het volgende:
psst.. je schrijft het als Beasley
Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snoepreisjes welke dan?
Peace Cup vind ik geen snoepreisje.
Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
Hiddink gaat nog wel verrassen op de transfermarkt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.
Inderdaad een waardeloos antwoord en het tekent het niveau van de interviewer. "We brachten te weinig' is ook al zo'n slecht antwoord. Iedereen kon zien dat PSV veel te weinig bracht, maar DOE er dan wat aan, in de 10e minuuut kun je zoiets zeggen, niet na 90 minuten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
ze missen in elkgeval 2 spelers die vorig jaar debet waren aan het succes, van Bommel en Park.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Alweer?
Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
Dat ik ooit heb gedacht dat jij een PSV-hart had.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Ex-PSV'er Jan Wuytens vandaag op de Open Dag van Heracles Almelo over de aankomende wedstrijd tegen PSV:
"we maken ze af!"
PSV is dus gewaarschuwd
de 35 miljoen die Atletico Madrid wilde betalen was wel meer. Het verschil in inkomsten leidde een beetje de val van Vitesse in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Ex-PSV'er Jan Wuytens vandaag op de Open Dag van Heracles Almelo over de aankomende wedstrijd tegen PSV:
"we maken ze af!"
PSV is dus gewaarschuwd
Het kan ook betekenen dat PSV gewoon nergens mee bezig is...quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]Daar zullen ze wakker van liggen op de Herdgang.
Ik vind het wel vreemd dat we vooralsnog niets horen in de media van geruchten van PSV-transfers (behalve ene Kalou dan). Meestal hoor je wel wat geruchten over aanstaande transfers, maar nu is het angstvallig stil
Het kan ook betekenen dat PSV het gewoon goed geheim weet te houden, en dat er enkele bliksemsnelle transfers plaats gaan vinden, zoals Ferreyra.
zeker niet al Cultheld nog wat verwachtquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan ook betekenen dat PSV gewoon nergens mee bezig is...
Dit soort gespeculeer heeft dan ook weinig zin...
Jij moet niet zo veel denken, net als voorspellen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
Dat ik ooit heb gedacht dat jij een PSV-hart had.
of rijtjes makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel denken, net als voorspellen.
inderdaad, vorig seizoen gingen we ook eerst hard onderuit tegen Rode Ster......quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Achja die JC schaal...
Als we kampioen worden is alles goed.
Dan moet je bij Aalbers zijn, niet bij Ajax.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de 35 miljoen die Atletico Madrid wilde betalen was wel meer. Het verschil in inkomsten leidde een beetje de val van Vitesse in.
nouja deze discussie zal ik hier maar niet verder voeren, dan gaan we erg off topicquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan moet je bij Aalbers zijn, niet bij Ajax.
En cultheld, heb je al wat namen?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Cultheld je bent al irritant op het forum maar heb ook nog is de kop van de mensen die altijd irritant moeten op dance feesten. Maar jah dat was te verwachten
Nu al op witte schoenenquote:Marcellis ruikt aan het grote werk
Naast het trio Guy Dufour, Ismail Aissati en Roy Beerens trainde er vanochtend nog een talent mee met de selectie. Dirk Marcellis, verdediger van Jong PSV, mocht de hele training meedoen met het team van Guus Hiddink.
Marcellis (17) is centrale verdediger in het elftal van Jong PSV. Hij is recordinternational van Oranje onder 17 (dat dit jaar de finale van het EK verloor, met Marcellis als aanvoerder) en speelt sinds augustus 1998 in de jeugd van PSV.
Marcellis in duel met Farfán
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |