Ik weet niet of het nu al door de vernieuwde aanpak van de jeugd komt, maar ik vind het mooi dat Hiddink nu de jeugd een kans geeft. Afellay heeft al aangetoond het niveau aan te kunnen, en met name Beerens heeft in Zuid-Korea leuk gespeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
En wanneer het in de rust al 2-0 staat en Cocu vlak na rust de 3-0 maakt, dan krijgen Beerens en Aissati ook speeltijd.
De zaak rond Ronaldo en later Leandro zijn echt niet keurig volgens de regels gegaan. Maar ik vind dat niet erg, het is big business zoals ik zeg. Ik reageerde op de verontwaardiging dat PSV nu pas onfris bezig zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik had van jou toch een post met iets meer niveau verwacht Methodmich..
En business comes for pleasure inderdaad, dat geldt voor iedere club.
Wat is er bijv geheel onfris in Brazilie?
Als je de tendens qua contracten in Brazilie kende (waar ik toch wel van uit ga) weet je dat als je iets wilt hebben uit Brazilie je moet handelen volgens de Braziliaanse traditie, welke in Nederland als onfris wordt gezien.
Neeeeeee, alsjeblieft.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:05 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Cultheld, heb jij nog enig idee wie er op "het lijstje" zouden kunnen staan, voor wanneer Kalou niet komt?
Bron?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
De zaak rond Ronaldo en later Leandro zijn echt niet keurig volgens de regels gegaan. Maar ik vind dat niet erg, het is big business zoals ik zeg. Ik reageerde op de verontwaardiging dat PSV nu pas onfris bezig zou zijn.
quote:
Vertel eens dan, wat was er onfris aan die transfers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
De zaak rond Ronaldo en later Leandro zijn echt niet keurig volgens de regels gegaan. Maar ik vind dat niet erg, het is big business zoals ik zeg. Ik reageerde op de verontwaardiging dat PSV nu pas onfris bezig zou zijn.
Oh, op die manier...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajax ging ervan uit dat als er een akkoord is tussen de club, de speler en zijn zaakwraarnemer de zaak beklonken was, alleen vergaten zij nog een paar andere 'eigenaren' van Ronaldo, daarom kreeg PSV een tweede kans en hebben ze met iedereen onderhandeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel eens dan, wat was er onfris aan die transfers?
Ronaldo is voor de neus van Ajax weggekaapt omdat PSV wél met zijn zaakwaarnemer sprak, terwijl Ajax dacht dat ze met zijn zaakwaarnemer had gesproken.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Precies. En wat dacht je van Romário, die gebruikt werd als pasmunt in het wegwerken van Braziliaanse staatsschulden aan Philips?
En Leandro, die clausules terugvond die zijn zaakwaarnemers niet kenden. Of het "mannetje" van Guus in de jacht op Robinho.
Dat van Romario in die context wist ik niet, wel dat er wat creatief accountancy was bedreven om de overgang mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Precies. En wat dacht je van Romário, die gebruikt werd als pasmunt in het wegwerken van Braziliaanse staatsschulden aan Philips?
En Leandro, die clausules terugvond die zijn zaakwaarnemers niet kenden. Of het "mannetje" van Guus in de jacht op Robinho.
Rafael Sobis staat in ieder geval bovenaan, meer weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:05 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nu al door de vernieuwde aanpak van de jeugd komt, maar ik vind het mooi dat Hiddink nu de jeugd een kans geeft. Afellay heeft al aangetoond het niveau aan te kunnen, en met name Beerens heeft in Zuid-Korea leuk gespeeld![]()
Cultheld, heb jij nog enig idee wie er op "het lijstje" zouden kunnen staan, voor wanneer Kalou niet komt?
Das toch geen aanvaller.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rafael Sobis staat in ieder geval bovenaan, meer weet ik niet.
Rafael Sobis, niet Rafael.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das toch geen aanvaller.
En nee, een opkomende back valt niet onder "aanvaller".
ah, ok.quote:
Centraal? Of kan hij ook op de positie van Park spelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
Die speelde nog mee met Brasil -20 als aanvallende middenvelder. Erg goede speler. 1 van de uitblinkers samen met Rafael en Gladstone.
Hij is vooral een '10' maar kan ook op de vleugels spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Centraal? Of kan hij ook op de positie van Park spelen?
Bij een vertrek van Ooijer ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef zjroentje het volgende:
Die Rafael zou toch op zeker komen als Zabaleta niet naar PSV zou komen, cultheld?
Die pingeldoos die niet kon pingelen, bedoel je die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
Die speelde nog mee met Brasil -20 als aanvallende middenvelder. Erg goede speler. 1 van de uitblinkers samen met Rafael en Gladstone.
Dat verandert per week zjroen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef zjroentje het volgende:
Die Rafael zou toch op zeker komen als Zabaleta niet naar PSV zou komen, cultheld?
Cultheld heeft wel degelijk gezegd dat Zabaleta of Rafael komt áls Ooijer zou vertrekken. Af en toe ga je zo ver door op je cultheld-kritiek dat het ronduit zielig is methodmichquote:
Inderdaad. Terecht verloren vandaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
overklast wil ik niet zeggen, maar ze riepen het wel over zich af 2e helft jah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
Waar baseer je dat oordeel op?
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20
PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
ADO ging toch niet door?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Kom maar op met een goede suggestie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden...
Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
"Elk nadeel heeft z'n voordeel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
"Dan maar voor die andere schaal!"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel
Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |