abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 17:21:06 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29426160

De stamgasten:

+Cultheld

[ Bericht 80% gewijzigd door rubbereend op 04-08-2005 17:29:30 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 17:23:07 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29426185
de rest volgt, en ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind als we nu gaan proberen Kalou via de rechter naar eindhoven te krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29426279
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
de rest volgt, en ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind als we nu gaan proberen Kalou via de rechter naar eindhoven te krijgen.
Dat is volledig te wijten aan de onwilligheid van Feyenoord.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 augustus 2005 @ 17:32:51 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29426315
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat is volledig te wijten aan de onwilligheid van Feyenoord.
dat is wel hun recht, k zou t ook niet willen als een club zo een speler bij ons weghaald
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29426387
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is wel hun recht, k zou t ook niet willen als een club zo een speler bij ons weghaald
De situatie is onhoudbaar en heeft gevolgen op alles binnen de club (Feyenoord). De sfeer in de kleedkamer zelfs, dus ook de prestaties. Een club moet dan verstandig zijn en de speler tegen haar voorwaarden laten gaan. Ookal betreft de kopende partij een directie concurrent.
In alle landen kan het kennelijk wel, behalve in het zeikerige Nederland. Laat die kerel toch naar z'n clubje gaan voor een dik bedrag.
pi_29426400
Hij komt zeker weten naar PSV. Anders lieten ze een mokkende Lazovic wel naar ADO of Vitesse vertrekken.
pi_29426411
Dat betekent dat op een vertrek van Kalou wordt geanticipeerd door Feyenoord. Waarom zouden ze Lazovic anders niet verhuren?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:42:06 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29426445
Omdat je anders alleen Ali B. als spits overhoudt als Kalou of Kuijt geblesseerd zijn...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29426510
Er zit iets structureel mis bij Feyenoord, en dat is Mark Wotte. Wat maakt die man een soepzooitje van het aankoopbeleid van die club. Ik heb er altijd voor gepleit dat op die positie iemand met veel zakelijke ervaring en contacten behoort te zitten, zoals Westerhof bij PSV. Gelukkig hebben wij die wel ja.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:47:53 #10
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29426561
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik met je oneens.

Kalou wil naar PSV, PSV wil Kalou. Niks tegen in te brengen.

Volgens de huidige wetgeving staat het een werknemer vrij van werkgever te wisselen mits in deze aan enkele voorwaarden wordt voldaan. De belangrijkste daarvan is positieverbetering.

Dan is de vraag, is PSV een verbetering voor Kalou? Het lijkt me duidelijk dat PSV een verbetering is. PSV haalde de afgelopen 5, 10, 20 en zelfs 30 jaar aanzienlijk meer kampioenschappen en bekers dan Feyenoord én speelt dit seizoen voor de 11 keer in successie Champions League.

De enige partij die hier fout zit is Feyenoord. Zij wil niet onderhandelen met PSV, is niet conform wetgeving bezig en speelt eigen rechter. Ik hoop dus ook van harte dat Kalou via een gerechtelijke manier een afscheid afdwingt van Feyenoord. Dit moet hij zelf doen, PSV kan dat niet afdwingen, slechts ondersteunen wat ze dus ook zullen doen. Dit heet zakelijk vernuft.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29426752
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:47 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ben ik met je oneens.
Als je het nou centraal houdt, dan heeft dat centrale topic ook daadwerkelijk zin
pi_29426792
Het kan mij eigenlijk niet schelen of er nog iemand gekocht wordt of niet, als ze held Theo maar niet aan een of ander engels flutploegje verpatsen.
pi_29426840
Houd die Kalou-discussies alsjeblief in het Kalou-topic. Dan kan ik fijn hier kijken zonder dat gezeur aan te zien

Ze moeten Theo niet laten gaan. Ooijer, Cocu en Bouma zijn zo blessuregevoelig dat hij zat wedstrijden mee zal pakken. Als Hiddink Theo nou een goed vooruitzicht belooft, dan blijft hij vast in Eindhoven
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:07:48 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29426859
Jahoor, Feyenoord is de grote boze boeman die enorm fout zitten omdat ze hun speler aan diens contract houden
pi_29426942
Wat een instelling van sommige boeren, dit is precies waarom jullie nooit als grote club gezien zullen worden
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:13:51 #16
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29426944
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Jahoor, Feyenoord is de grote boze boeman die enorm fout zitten omdat ze hun speler aan diens contract houden
Heb je eindelijk eens gelijk.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29426982
Ik vind het kinderachtig gedoe van PSV, hopelijk grijpt Kalou nu zelf in door te zeggen dat hij dit seizoen bij Feyenoord blijft. Feyenoord wil hem toch niet laten gaan op het moment. Een arbitrage zaak is niet de oplossing.
That's all folks!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:37:31 #18
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29427361
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het kinderachtig gedoe van PSV, hopelijk grijpt Kalou nu zelf in door te zeggen dat hij dit seizoen bij Feyenoord blijft. Feyenoord wil hem toch niet laten gaan op het moment. Een arbitrage zaak is niet de oplossing.
Ik vind het zakelijk zeer verantwoord. Beter 8 miljoen via een afgedwongen afkoopsom dan een "Robben-achtig bedrag". Daarnaast moet het vanuit Kalou zelf komen, PSV kan slechts ondersteunen. Maar laten we maar verder gaan in het centrale topic, anders beginnen ze hier weer te piepen
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:00:03 #19
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29427739
Oke
de JC schaal
ik denk dat we gaan winnen met 2 - 0
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:09:28 #20
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29427859
Ajax mist bekant een heel elftal Stekelenburg, Trabelsi, Maxwell, Mitea, Lindenbergh, Rosenberg, Grygera, Sneijder en Rosales zijn er allemaal waarschijnlijk niet bij
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29427873
Ja, het zou een schande zijn als jullie morgen niet winnen

[ Bericht 40% gewijzigd door Radegast op 04-08-2005 19:15:29 ]
pi_29428389
PSV .

Vind de gang van zaken rond Kalou overigens ook niet helemaal fris...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29428841
Ach ja, zo doet PSV het wel vaker, onfris. Met name in Brazilië. Maar goed, het is big business.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:36:08 #24
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29429359
Ik heb eigenlijk niet eens het idee dat morgen het seizoen weer begint met dat JC-ding. Voetbal op vrijdagavond ben ik zowieso niet gewend. Ik blijf er in ieder geval niet voor thuis.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29429381
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:09 schreef Djekko het volgende:
Ajax mist bekant een heel elftal Stekelenburg, Trabelsi, Maxwell, Mitea, Lindenbergh, Rosenberg, Grygera, Sneijder en Rosales zijn er allemaal waarschijnlijk niet bij
En nog ga je verliezen, tsk tsk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29430355
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, zo doet PSV het wel vaker, onfris. Met name in Brazilië. Maar goed, het is big business.
Aansteller. Maar goed, leg uit. Concrete voorbelden graag.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:29:48 #27
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29430415
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VoorbeschouwingJCS2005&ns_type=clickout

11 minuten durend filmpje van PSV TV, met zeer mooie goals van Robben, Kezman, Eijkelkamp uit afgelopen JC-duels. Zeker de moeite waard om te bekijken
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:30:04 #28
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29430424
De Jong, Beasley, Addo en Ferreyra er niet bij... maar wel Aissati en m'n dorpsgenoot Roy Beerens ^_^

wel klote dat De Jong maar blijft sukkelen met blessures ... hij was belangrijk in de eerste helft van het seizoen vorig jaar
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:53:28 #29
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29430968
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

En nog ga je verliezen, tsk tsk.
Oja, vergeten dat wij zo slecht zijn
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29431013
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:

wel klote dat De Jong maar blijft sukkelen met blessures ... hij was belangrijk in de eerste helft van het seizoen vorig jaar
Dat is inderdaad erg jammer ja.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29435847
Hou het idd liefst op de JC-schaal
Kalou zaken even laten rusten, word er echt moe van en zo mijd ik vele berichten...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:26:10 #32
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29439349
Ferreyra mag nog niet spelen, wegens het ontbreken van een werkvergunning.. Is dat niet een beetje slordig? Hij staat toch al ruim een maand onder contract bij PSV..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:35:33 #33
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29439436
Vind het eigenlijk ook niks dat het nu misschien zo gespeeld wordt.

Maar als ik dan het stuk in het Eindhovens Dagblad lees gisteren vind ik het nog wel meevallen.
PSV geeft alleen aan Kalou juridisch te ondersteunen als hij het zelf via rechtswegen wil gaan spelen.

Hoop in ieder geval wel dat het snel afgelopen is met dit "gezeik" want het zal niet bevordelijk zijn zo vlak voor de competitie.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:08:57 #34
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29439763
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:26 schreef Djekko het volgende:
Ferreyra mag nog niet spelen, wegens het ontbreken van een werkvergunning.. Is dat niet een beetje slordig? Hij staat toch al ruim een maand onder contract bij PSV..
Ja ik las dat ook vannochtend in de krant .. ik snap er ook niks van waarom dat nog steeds niet rond is. Beetje jammer had hem wel graag zien spelen.

typo

[ Bericht 8% gewijzigd door appelsientje op 05-08-2005 10:14:18 ]
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:25:28 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29439939
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:08 schreef appelsientje het volgende:
Beetje jammer had hem wel grappig zien spelen.
Ook goedemorgen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29439997
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:26 schreef Djekko het volgende:
In Nederland gaat dat net wat sneller dan in landen als Argentinië...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:13:35 #37
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29440578
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ook goedemorgen
hahaha
Ik moest nog 3x over de zin heel lezen voordat ik zag wat er fout was
Misschien nog ff een bakje koffie
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:16:35 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29440626
Uit de krant van vandaag (AD):
quote:
Timmy Simons, leider zonder branie

'Luc Nilis voelde zich echt thuis bij PSV, dat heb ik nu ook al'

Tot dusverre is Timmy Simons (28) de belangrijkste aankoop van PSV. De aanvoerder van de Rode Duivels krijgt een voorname plek in de as van het gerenoveerde elftal. Vanavond kan hij tegen Ajax zijn eerste prijsje pakken in Nederland, de Johan Cruijff Schaal.

Tsjonge, wat kan Timmy Simons lopen. Een heel uur aan één stuk, als het moet. Het is vermakelijk om hem, en een tegenpool als bijvoorbeeld de Braziliaanse houwdegen Alex, bezig te zien tijdens een shuttle run-test.
De PSV'ers lopen in drie series van acht van de ene naar de andere kant van het veld. Ze moeten binnen zijn vóór het fluitje van conditietrainer Luc van Agt. Die wordt in het voorbijgaan gruwelijk beledigd door de steeds meer uitgeputte spelers. Alex smokkelt bij het starten steeds een meter of vier, vijf zodat hij net op tijd aan de overkant komt.
Simons niet. Smokkelt niet, sjokt niet, scheldt niet, hij loopt. In gelijkmatige passen, rustig maar snel. Niemand in zijn groepje houdt hem bij. Voordeel van een Noorse trainer, Trond Sollied, bij zijn vorige club, Club Brugge?
,,Nee, nee'', corrigeert Simons naderhand. ,,Je denkt misschien, een Noorse trainer, dus veel loopwerk. Sollied liet ons bij Brugge alles met de bal doen. Weinig duurlopen. Maar wel intensief, hè. Kleine partij, vier tegen vier. Grote partij, zeven tegen zeven. Ik heb een goede conditie, maar ik was in de meeste wedstrijden middenvelder. Die lopen de meeste meters. Zij komen vanzelf aan een goede conditie.''
Hij was niet uitgekeken op de Belgische competitie, of op Club Brugge. Zíjn Club. ,,Al vanaf mijn kinderjaren. Vanwege sfeer en de mentaliteit die er hangt. Een werkmentaliteit. Anderlecht heeft meer grandeur, zeker; Club stelt daar iets onverzettelijks tegenover.''
Maar het avontuur in Nederland lonkte. Twee topclubs meldden zich voor de captain van het Belgisch elftal: Feyenoord en PSV. ,,Ik moest afwachten waar mijn toekomst zou liggen'', zegt Simons. ,,Bij de club die het met Brugge eens zou worden over de financiën. Twee jaar geleden kon ik naar Schalke 04, maar dat wilde de gevraagde transfersom niet betalen. Daarom besloot ik nu rustig aan te zien met welke club het wel zou lukken.''
Het werd PSV, de meest zuidelijke van de clubs uit de traditionele top-drie. Simons is een zoon van Rillaar, uit Belgisch Brabant; hij hoort nu bij de Nederlandse kant van die provincie. De assimilatie verloopt waarschijnlijk geruislozer dan bij een westerse club als Feyenoord was gebeurd.
,,Van een echte aanpassing is eigenlijk nooit sprake geweest. Het is gemoedelijk hier, familie-achtig. Daar had ik me ook op ingesteld. Ik kende natuurlijk de verhalen van de Belgen die hier hebben gespeeld, hoewel ik hen daarover zelf niets heb gevraagd. Een man als Luc Nilis was echt thúis bij PSV, ik voel me dat ook al.''
Nilis werd een leider in Eindhoven; van de 28-jarige wordt min of meer verwacht dat hij die rol met Phillip Cocu zal vervullen. Hij heeft internationale ervaring, is Nederlandstalig en handhaaft zich, in tegenstelling tot de andere nieuwelingen Väyrynen en Ferreyra, onmiddellijk op het niveau van de landskampioen. Het is de bevestiging van de ontwikkeling van de afgelopen seizoenen, waarin Belgische spelers de kwaliteit van Nederlandse clubs omhoog moeten stuwen.
,,Voor Nederlandse clubs'', zegt Simons, ,,is België financieel nog aantrekkelijk. De topspelers zijn er betaalbaar én willen nog naar de eredivisie komen. PSV is halve finalist in de Champions League en heeft Hiddink als trainer, dat is voor mij een promotie. Zonder dat ik verwacht dat PSV meteen weer zo'n succesjaar zal neerzetten. Maar het is wel zonde voor het Belgisch voetbal. In mijn land maken we de fout dat we te veel buitenlanders opstellen, omdat ze minder hoeven te verdienen dan in andere landen. Een club als Beveren speelt met 11 Afrikanen.
,,De eigen jeugd krijgt veel minder kans om door te groeien. Dat slaat door op het gehele Belgische voetbal. Zeker als de nationale ploeg na het EK in Portugal ook nog eens ontbreekt op het WK in Duitsland, hebben we een groot probleem. Er is nog een kleine kans op kwalificatie, maar we moeten dan wel vier wedstrijden winnen. In de eerste kwalificatieduels hebben we te veel punten laten liggen.''
Bij de Rode Duivels speelt Simons altijd in het centrum van de verdediging, hoewel hij bij Club Brugge juist als controleur op het middenveld stond. PSV-coach Hiddink plaatste hem de afgelopen weken ook in de achterste linie plaatsen, naast de Braziliaan Alex en achter de doorgeschoven Wilfred Bouma. Hiddink hoopt dat er een soepele wisselwerking komt tussen de drie, al liet assistent-trainer Fred Rutten gisteren doorschemeren dat Simons vanavond tegen Ajax toch op het middenveld opgesteld kan worden.
,,De meest gestelde vraag aan mij in de afgelopen weken was waar ik het liefst speel. Middenveld of achterhoede? Dat maakt mij niets uit, zeg ik dan altijd. Op het middenveld kun je je meer uitleven, maak je meer meters. Maar in internationale wedstrijden schoof ik bij Brugge ook door naar achteren. Het hoort wel bij mijn stijl van spelen. Droog, zo simpel mogelijk. Ik kan best drie man passeren, hoor. Maar mijn kracht in het veld is de betrouwbaarheid.''
Die indruk maakt Simons ook daarbuiten. In de Belgische media wordt hij vaak afgeschilderd als de doorsnee-man: zonder branie, brandende uitspraken of een met goud behangen spelersvrouw. Mevrouw Simons is lerares in Leuven. Meneer Simons voetballeider zonder veel woorden. ,,Ik ben nu eenmaal zó, rustig en bescheiden. Iemand uit Rillaar, Brabant. Ik ben niet van plan me anders te gedragen.''
Alex smokkelt bij het starten steeds een meter of vier, vijf zodat hij net op tijd aan de overkant komt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:33:17 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29440953
Westerhof begint een beetje de doorn in het oog te worden.
Ik hoop dat ie snel opstapt, want mede door uitspraken (grote mond) van hem wordt er veel vrevel gekweekt her en der.

En dat komt de club PSV niet ten goede lijkt me.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:36:34 #40
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29441005
een jaar of 5 bij PSV en Alex is zo mager als Afellay
pi_29441017
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:37 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De situatie is onhoudbaar en heeft gevolgen op alles binnen de club (Feyenoord). De sfeer in de kleedkamer zelfs, dus ook de prestaties.
En dus heeft PSV haar doel al bereikt en zou men tot de orde van de dag over moeten gaan
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:39:18 #42
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29441042
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:33 schreef PyTh het volgende:
Westerhof begint een beetje de doorn in het oog te worden.
Ik hoop dat ie snel opstapt, want mede door uitspraken (grote mond) van hem wordt er veel vrevel gekweekt her en der.

En dat komt de club PSV niet ten goede lijkt me.....
Rotterdamse hardheid heh... nee geef mij maar de stuntelend ogende van Raaij, die met z'n slissende tongval altijd sympathiek overkomt, ook al moeten er keiharde zakelijke beslissingen genomen worden
pi_29441100
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En dus heeft PSV haar doel al bereikt en zou men tot de orde van de dag over moeten gaan
Dan ken je PSV beter dan de club zelf knap..
Yeah baby Yeah!
pi_29444323
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:16 schreef PirE het volgende:
Uit de krant van vandaag (AD):
[..]

Alex smokkelt bij het starten steeds een meter of vier, vijf zodat hij net op tijd aan de overkant komt.
Leuk stuk Ik dacht alleen dat Simons in de oefenwedstrijden nog niet echt overtuigde?

Opstelling voor vanavond?

Gomes
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Lucius-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert

Moet lukken lijkt me
pi_29444439
Ik denk dat het 4-4-2 wordt, met Simons en Cocu controlerend, Lucius als rechtshalf en Ibi achter de spitsen Jan en Jeff the gangsta
Wat een vrouw!
spits!
pi_29444732
En wanneer het in de rust al 2-0 staat en Cocu vlak na rust de 3-0 maakt, dan krijgen Beerens en Aissati ook speeltijd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29444965
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan ken je PSV beter dan de club zelf knap..
dank je, ik voel dit soort zaken van nature heel goed aan....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29445338
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Aansteller. Maar goed, leg uit. Concrete voorbeelden graag.
Het klopt wel, maar het is niet alleen PSV. De werkwijzen die Ajax en Feyenoord in Afrika er op na houden/hielden, zijn nou ook niet echt om trots op te zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29445411
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:06 schreef aldostuta het volgende:

[..]

dank je, ik voel dit soort zaken van nature heel goed aan....
Graag gedaan

Er staat nog een vacature open...
Yeah baby Yeah!
pi_29445549
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik had van jou toch een post met iets meer niveau verwacht Methodmich..

En business comes for pleasure inderdaad, dat geldt voor iedere club.

Wat is er bijv geheel onfris in Brazilie?
Als je de tendens qua contracten in Brazilie kende (waar ik toch wel van uit ga) weet je dat als je iets wilt hebben uit Brazilie je moet handelen volgens de Braziliaanse traditie, welke in Nederland als onfris wordt gezien.
Yeah baby Yeah!
pi_29445898
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:48 schreef cultheld het volgende:
En wanneer het in de rust al 2-0 staat en Cocu vlak na rust de 3-0 maakt, dan krijgen Beerens en Aissati ook speeltijd.
Ik weet niet of het nu al door de vernieuwde aanpak van de jeugd komt, maar ik vind het mooi dat Hiddink nu de jeugd een kans geeft. Afellay heeft al aangetoond het niveau aan te kunnen, en met name Beerens heeft in Zuid-Korea leuk gespeeld

Cultheld, heb jij nog enig idee wie er op "het lijstje" zouden kunnen staan, voor wanneer Kalou niet komt?
pi_29446559
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik had van jou toch een post met iets meer niveau verwacht Methodmich..

En business comes for pleasure inderdaad, dat geldt voor iedere club.

Wat is er bijv geheel onfris in Brazilie?
Als je de tendens qua contracten in Brazilie kende (waar ik toch wel van uit ga) weet je dat als je iets wilt hebben uit Brazilie je moet handelen volgens de Braziliaanse traditie, welke in Nederland als onfris wordt gezien.
De zaak rond Ronaldo en later Leandro zijn echt niet keurig volgens de regels gegaan. Maar ik vind dat niet erg, het is big business zoals ik zeg. Ik reageerde op de verontwaardiging dat PSV nu pas onfris bezig zou zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_29446602
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:05 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Cultheld, heb jij nog enig idee wie er op "het lijstje" zouden kunnen staan, voor wanneer Kalou niet komt?
Neeeeeee, alsjeblieft.....
www.thuisuiteten.nl
pi_29446675
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

De zaak rond Ronaldo en later Leandro zijn echt niet keurig volgens de regels gegaan. Maar ik vind dat niet erg, het is big business zoals ik zeg. Ik reageerde op de verontwaardiging dat PSV nu pas onfris bezig zou zijn.
Bron?
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Neeeeeee, alsjeblieft.....
Speculeren is leuk.
pi_29446685
quote:

[..]

Vertel eens dan, wat was er onfris aan die transfers?
Ronaldo is voor de neus van Ajax weggekaapt omdat PSV wél met zijn zaakwaarnemer sprak, terwijl Ajax dacht dat ze met zijn zaakwaarnemer had gesproken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29446718
quote:

[..]

Oh, op die manier...
No offence than.
Tja ik vind 9/10 transfers van spelers buiten de EU neerkomen op neoslavernij, maar hoe de jongens onder contract staan bij de oorspronkelijke clubs is nóg erger, daar zijn ze echt eigendom van...
En als PSV een transfer op Nederlandse wijze wil regelen vissen ze iedere keer achter het net, ik denk dat de zaak Nedved nog steeds pijn doet in Eindhoven.
Yeah baby Yeah!
pi_29446761
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vertel eens dan, wat was er onfris aan die transfers?
Ronaldo is voor de neus van Ajax weggekaapt omdat PSV wél met zijn zaakwaarnemer sprak, terwijl Ajax dacht dat ze met zijn zaakwaarnemer had gesproken.
Ajax ging ervan uit dat als er een akkoord is tussen de club, de speler en zijn zaakwraarnemer de zaak beklonken was, alleen vergaten zij nog een paar andere 'eigenaren' van Ronaldo, daarom kreeg PSV een tweede kans en hebben ze met iedereen onderhandeld.
Yeah baby Yeah!
pi_29446851
Precies. En wat dacht je van Romário, die gebruikt werd als pasmunt in het wegwerken van Braziliaanse staatsschulden aan Philips?

En Leandro, die clausules terugvond die zijn zaakwaarnemers niet kenden. Of het "mannetje" van Guus in de jacht op Robinho.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:10:13 #59
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29446987
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Precies. En wat dacht je van Romário, die gebruikt werd als pasmunt in het wegwerken van Braziliaanse staatsschulden aan Philips?

En Leandro, die clausules terugvond die zijn zaakwaarnemers niet kenden. Of het "mannetje" van Guus in de jacht op Robinho.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
pi_29447045
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:

Dat van Romario in die context wist ik niet, wel dat er wat creatief accountancy was bedreven om de overgang mogelijk te maken.
Dat Leandro clausules tegenkwam die zijn zaakwaarnemers niet kenden is natuurlijk het probleem van de zaakwaarnemers die blijkbaar zaten te slapen of denk je dat PSV er die na ondertekening in heeft gezet?
Tja 'het mannetje' vind ik op zich niet raar om dit soort zaken via-via te spelen of om het polsen van een speler op dergelijke wijze te doen, Chelsea zal hier ongetwijfeld ook gebruik van maken.

Maar 'creatief' zijn ze in Eindhoven wel
Yeah baby Yeah!
pi_29447270
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:05 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nu al door de vernieuwde aanpak van de jeugd komt, maar ik vind het mooi dat Hiddink nu de jeugd een kans geeft. Afellay heeft al aangetoond het niveau aan te kunnen, en met name Beerens heeft in Zuid-Korea leuk gespeeld

Rafael Sobis staat in ieder geval bovenaan, meer weet ik niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:35:14 #62
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29447426
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rafael Sobis staat in ieder geval bovenaan, meer weet ik niet.
Das toch geen aanvaller.

En nee, een opkomende back valt niet onder "aanvaller".
pi_29447491
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Das toch geen aanvaller.

En nee, een opkomende back valt niet onder "aanvaller".
Rafael Sobis, niet Rafael.
pi_29447756
Waren we hier alweer
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:54:09 #65
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29447774
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Rafael Sobis, niet Rafael.
ah, ok.

nooit van gehoord trouwens.
pi_29447804
Die speelde nog mee met Brasil -20 als aanvallende middenvelder. Erg goede speler. 1 van de uitblinkers samen met Rafael en Gladstone.
pi_29447903
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
Die speelde nog mee met Brasil -20 als aanvallende middenvelder. Erg goede speler. 1 van de uitblinkers samen met Rafael en Gladstone.
Centraal? Of kan hij ook op de positie van Park spelen?
We sure are cute for two ugly people.
pi_29447932
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Centraal? Of kan hij ook op de positie van Park spelen?
Hij is vooral een '10' maar kan ook op de vleugels spelen.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:47:07 #69
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29448704
Zijn we al nerveus, heren?
pi_29448763
Voor dat trainingspotje tegen de boys uit Duivendrecht?
pi_29448814
Die Rafael zou toch op zeker komen als Zabaleta niet naar PSV zou komen, cultheld?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29448841
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef zjroentje het volgende:
Die Rafael zou toch op zeker komen als Zabaleta niet naar PSV zou komen, cultheld?

Bij een vertrek van Ooijer ja.
pi_29448917
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef cultheld het volgende:
Die pingeldoos die niet kon pingelen, bedoel je die?
Wat een vrouw!
spits!
pi_29449198
Waar baseer je dat oordeel op?
pi_29449377
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:53 schreef zjroentje het volgende:

Dat verandert per week zjroen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29449671
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat verandert per week zjroen.
Cultheld heeft wel degelijk gezegd dat Zabaleta of Rafael komt áls Ooijer zou vertrekken. Af en toe ga je zo ver door op je cultheld-kritiek dat het ronduit zielig is methodmich

Hopelijk krijgen Beerens, Afellay en Robert veel speelminuten vanavond
pi_29449794
Nou, JJ. Dat heeft er nooit bij gestaan hoor.

Zoals er volgens mij nog nooit iemand van zijn lijstjes daadwerkelijk getransfereerd is. Zeg dan niets.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:26:06 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29452903
Ik geloof dat de TT niet helemaal meer klopt, he?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:29:14 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29452985
Makkelijk verdienen voor MrBookmaker, cultheld
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:30:00 #80
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453002
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:32:23 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453052
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
pi_29453071
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
Inderdaad. Terecht verloren vandaag.

Hopelijk zijn ze volgende week gemotiveerder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29453115
Wat een slechte wedstrijd zeg, 2e helft was echt een drama, Ajax was de verdiende winnaar.
Er moet nog veel gebeuren....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:37:15 #84
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453143
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
overklast wil ik niet zeggen, maar ze riepen het wel over zich af 2e helft jah.
pi_29453227
Het was niet veel het leek wel of ze niet wilden winnen...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:52:45 #86
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_29453509
Je kan dit dus echt niet afdoen als een motivatie-probleem...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:54:36 #87
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453559
jawel hoor, want dat was het ook
pi_29453707
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
Waar baseer je dat oordeel op?
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20

PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:00:54 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453735
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:03:12 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453818
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20

PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:05:39 #91
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453872
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.

Ze leverden de bal echt ontelbaar knullig in, dat gebeurt dus echt niet als je scherp bent. En scherp ben je als je supergemotiveerd bent... dus ik hoop gewoon dat ze er nu achter zijn dat ze niet meer zo vanzelfsprekend winnen als in de laatste seizoenshelft van vorig seizoen.
pi_29453967
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:15:22 #93
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29454120
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
ADO ging toch niet door?
pi_29454146
Deze tt mag nu wel veranderd worden ...

Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29454156
2x verbieden is omdraaien
Wat een vrouw!
spits!
pi_29454159
Ajax gefeliciteerd, helaas waren ze vandaag iets beter. Ik schrok eigenlijk hoeveel kansen Ajax kon creeeren. Ik vraag me af of het te wijten was aan het zwakke verdedigen van PSV of dat Ajax ineens lekker aan het combineren was...

maar goed, wordt het toch een spannende competitie hoop ik, staat PSV weer met beide benen op de grond (voor zover ze dat niet stonden ), zijn we gelijk weer wat meer de underdog (ook prettig ). Verder sluit ik me aan bij Dylan Dog, nu meteen maar denken dat ze weer 'back on top' zijn zoals ik op IRC al weer merkte , laten ze dat eerst maar eens waar gaan maken komende tijd... daar is deze wedstrijd iig ECHT geen graadmeter voor.

Maar je kon wel merken da thet verschil tussen vandaag en de laatste ontmoeting stukken kleiner was geworden... of het nou aan de vorm van de dag lag of aan de veranderde selecties, dat moet nog blijken
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:18:02 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29454176
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden ...

Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
Kom maar op met een goede suggestie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29454306
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

"Elk nadeel heeft z'n voordeel"

Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
pi_29454307
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

"Dan maar voor die andere schaal!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29454324
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Elk nadeel heeft z'n voordeel

Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')