Cultheld heeft wel degelijk gezegd dat Zabaleta of Rafael komt áls Ooijer zou vertrekken. Af en toe ga je zo ver door op je cultheld-kritiek dat het ronduit zielig is methodmichquote:
Inderdaad. Terecht verloren vandaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
overklast wil ik niet zeggen, maar ze riepen het wel over zich af 2e helft jah.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
Waar baseer je dat oordeel op?
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20
PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
ADO ging toch niet door?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Kom maar op met een goede suggestie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden...
Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
"Elk nadeel heeft z'n voordeel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
"Dan maar voor die andere schaal!"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel
Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |