abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29449671
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat verandert per week zjroen.
Cultheld heeft wel degelijk gezegd dat Zabaleta of Rafael komt áls Ooijer zou vertrekken. Af en toe ga je zo ver door op je cultheld-kritiek dat het ronduit zielig is methodmich

Hopelijk krijgen Beerens, Afellay en Robert veel speelminuten vanavond
pi_29449794
Nou, JJ. Dat heeft er nooit bij gestaan hoor.

Zoals er volgens mij nog nooit iemand van zijn lijstjes daadwerkelijk getransfereerd is. Zeg dan niets.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:26:06 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29452903
Ik geloof dat de TT niet helemaal meer klopt, he?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:29:14 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29452985
Makkelijk verdienen voor MrBookmaker, cultheld
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:30:00 #80
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453002
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:32:23 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453052
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
pi_29453071
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:30 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol, wat een gare wedstrijd zeg... een ongemotiveerd en slordig PSV tegen een gretig en slordig Ajax... dat maakte het verschil uiteindelijk ook (terecht) denk ik. Leek wel of ze die schaal niet eens wilden hebben :/
Inderdaad. Terecht verloren vandaag.

Hopelijk zijn ze volgende week gemotiveerder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29453115
Wat een slechte wedstrijd zeg, 2e helft was echt een drama, Ajax was de verdiende winnaar.
Er moet nog veel gebeuren....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:37:15 #84
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453143
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:32 schreef twi het volgende:
Zo kan je 't zeggen. Je kan ook zeggen dat PSV gewoon overklast is in de 2e helft.
overklast wil ik niet zeggen, maar ze riepen het wel over zich af 2e helft jah.
pi_29453227
Het was niet veel het leek wel of ze niet wilden winnen...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:52:45 #86
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_29453509
Je kan dit dus echt niet afdoen als een motivatie-probleem...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:54:36 #87
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453559
jawel hoor, want dat was het ook
pi_29453707
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
Waar baseer je dat oordeel op?
Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20

PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:00:54 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453735
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:03:12 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29453818
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op de wedstrijden die ik heb gezien van Brazilië onder 20

PSV in de tweede helft duidelijk minder, maar om nu te zeggen dat Ajax zo goed was... Ach ja, als ze daar 2 hakjes zien, denken ze meteen dat ze de CL winnen...
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:05:39 #91
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_29453872
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.

Ze leverden de bal echt ontelbaar knullig in, dat gebeurt dus echt niet als je scherp bent. En scherp ben je als je supergemotiveerd bent... dus ik hoop gewoon dat ze er nu achter zijn dat ze niet meer zo vanzelfsprekend winnen als in de laatste seizoenshelft van vorig seizoen.
pi_29453967
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:15:22 #93
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29454120
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
ADO ging toch niet door?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29454146
Deze tt mag nu wel veranderd worden ...

Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29454156
2x verbieden is omdraaien
Wat een vrouw!
spits!
pi_29454159
Ajax gefeliciteerd, helaas waren ze vandaag iets beter. Ik schrok eigenlijk hoeveel kansen Ajax kon creeeren. Ik vraag me af of het te wijten was aan het zwakke verdedigen van PSV of dat Ajax ineens lekker aan het combineren was...

maar goed, wordt het toch een spannende competitie hoop ik, staat PSV weer met beide benen op de grond (voor zover ze dat niet stonden ), zijn we gelijk weer wat meer de underdog (ook prettig ). Verder sluit ik me aan bij Dylan Dog, nu meteen maar denken dat ze weer 'back on top' zijn zoals ik op IRC al weer merkte , laten ze dat eerst maar eens waar gaan maken komende tijd... daar is deze wedstrijd iig ECHT geen graadmeter voor.

Maar je kon wel merken da thet verschil tussen vandaag en de laatste ontmoeting stukken kleiner was geworden... of het nou aan de vorm van de dag lag of aan de veranderde selecties, dat moet nog blijken
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:18:02 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29454176
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden ...

Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
Kom maar op met een goede suggestie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29454306
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

"Elk nadeel heeft z'n voordeel"

Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
pi_29454307
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

"Dan maar voor die andere schaal!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29454324
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Elk nadeel heeft z'n voordeel

Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')