zoiets sluipt in de wedstrijd... 1-0 voor... en ze denken meteen dat ballen we wel effe uit ofzo, misschien was het ook onderschatting van de tegenstander omdat die zogenaamd zich al op de wedstrijd van woensdag richten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Dan ben ik blij dat het dat was. Wanneer je je al niet kunt motiveren tegen een wedstrijd tegen de grote concurrent, dan zie ik het seizoen als Ajacied met veel vertrouwen tegemoet.
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben PSV'ers daar nooit last van
ADO ging toch niet door?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Kom maar op met een goede suggestie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze tt mag nu wel veranderd worden...
Er moet iig nog heel wat gebeuren de komende week wil PSV goed de competitie in gaan.
"Elk nadeel heeft z'n voordeel"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met een goede suggestie?
"Dan maar voor die andere schaal!"quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel
Verwijst meteen naar JC en het SBS belspel
Creative middenvelder gezochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gladde presentator is echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was echt TRIEST!!! Mijn god...![]()
Dat is nog een understatementquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die gladde presentator is echt tenenkrommend
Dat zit er dik in jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
ik ben bang dat we bij Talpa straks ook dergelijke shit erbij krijgen
Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet. Alle ajacieden hebben dat vervelende trekje arrogantie: 1x winnen en ze denken de beste te zijn. Vervelend alleen dat ze het deksel zo ontzettend vaak op de neus krijgen. Succes woensdag tegen Brondy en zondag uit tegen Den Haag...
Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlasquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, zo doet PSV het wel vaker, onfris. Met name in Brazilië. Maar goed, het is big business.
Ledezmaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord deed hetzelfde met Iwan en Ajax naaide Vitesse met Machlas
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Zapper het volgende:
Die cultheld is ook niet meer te vertrouwen met z'n voorspellingen he
Eerst Gladbach, nu dit, wat een expert
Tuurlijk overdrijf ik Suijkie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu overdrijf jij ook wel een beetje hoor. Vanavond waren we de beste, we winnen haast nooit van psv, dan is dit wel even fijn. En onverwacht.
Iedereen weet dat het nu alleen zo ontzettend weinig zegt.
Misschien dat een tikje geen kwaad kan eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!
ik vind t veel erger dat we van ajax verloren hebben dan dat we die schaal niet hebben, die heeft toch nauwelijks waarde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Zapper het volgende:
Wat ik nou het grote probleem vind... het doet me geen fuck dat we niet gewonnen hebben
Ok, verliezen van ajax is niet leuk, maar die prijs joh, dat ding heeft toch totaal geen waarde?
Werd er gejuicht bij ontvangst? Een prijs van niets, moet snel iets aan gedaan worden!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Leukste suggestie van nieuwe TT overgenomen.
nouja, de voorbereiding (en daar reken ik dit ook bij) is wel vaker brak geweest. Maar vanavond is wel heel duidelijk geworden dat deze verbouwing van de ploeg veel ingrijpender is dan die van vorig jaar. Maargoed je kon duidelijk zien dat er ngo steeds genoeg kwaliteit in de ploeg zit en dat het team nog moet groeien en aan elkaar moet wennen. Zaak is dus om in het begi van het seizoen het verlies in punten te beperken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal natuurlijk wel weer de vervelende Ajacied zijn maar ondanks dat het nergens om ging vond ik PSV toch erg matig spelen, baart het jullie niet een beetje zorgen of staat het elftal er weer gewoon als ze er moeten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |