Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer voor jullie. Cultheld
Maar is die Alex nou zo traag of hoe moet ik het zien? Hij werd bijna ingehaald door Charisteas!
Hmm, ja het viel me gewoon op. Ik had alleen het idee dat ie dus echt absurd langzaam was, maar dat kan ook alleen maar zo lijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.
Toen was het volgens mij ook niet erg boeiend hoor. In volgens mij geen enkel land heeft de Supercup echt een waarde. Gewoon een wedstrijd tussen de bekerwinnaar en kampioen om het seizoen te openen. Alleen in Duitsland is het echt meer een beker, met kwartfinale/halve finale/finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Zapper het volgende:
Hoe was de situatie eigenlijk toen het nog "Supercup" heette?
Nu is het totaal niet interessant (meer), zowel sportief als commerciëel.
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het team is nog volledig in opbouw en er zullen nog aankopen worden gedaan. Het team moet kortom nog ingepast worden. Ik denk dat het nog wel goed komt met dit PSV
Volgens mij is Feyenoord bijvoorbeeld al ruim 400 dagen in opbouw.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
Robert heeft nog niet erg veel laten zien, maar ik heb er toch wel vertrouwen inquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef Suijk het volgende:
Afellay is ook niet echt een linksbuiten natuurlijk, maar Robert lijkt me daar ook niet veel. Sowieso heeft die Robert me nog niet overtuigd.
snoepreisjes welke dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snoepreisjes welke dan?
Peace Cup vind ik geen snoepreisje.
Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.
Om die reden is het gewoon slim om te doen, sportief gezien kan je misschien wel beter thuis blijven en oefenpotjes tegen fatsoenlijke amateurelftallen spelen.
En het niveau van vorig jaar is moeilijk te evenaren, maar het zal in de komense maanden zeker beter gaan dan afgelopen vrijdag. Dat vertrouwen in Hiddink heb ik wel.
Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.
Als ze hem hadden gewonnen, nu zal het wat minder zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.
Psv verdiende wel 2 miljoen ofzo met die Peace cup? Dat is dan wel weer mooi meegenomen.
Weet ik. Was een typoquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Spideyman het volgende:
psst.. je schrijft het als Beasley
Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
snoepreisjes welke dan?
Peace Cup vind ik geen snoepreisje.
Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
Hiddink gaat nog wel verrassen op de transfermarkt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.
Inderdaad een waardeloos antwoord en het tekent het niveau van de interviewer. "We brachten te weinig' is ook al zo'n slecht antwoord. Iedereen kon zien dat PSV veel te weinig bracht, maar DOE er dan wat aan, in de 10e minuuut kun je zoiets zeggen, niet na 90 minuten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?
ze missen in elkgeval 2 spelers die vorig jaar debet waren aan het succes, van Bommel en Park.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Alweer?
Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |