abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:27:41 #151
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29468963
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer voor jullie. Cultheld

Maar is die Alex nou zo traag of hoe moet ik het zien? Hij werd bijna ingehaald door Charisteas!
Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.

Bouma maakte wel wat foutjes, maar was mi de enige PSV-er die initiatief toonde. Ik heb hem meerdere keren voor de goal zien komen, hij was gevaarlijk bij vrije trappen (de 1-0) en was degene die persoonlijk op jacht ging naar de gelijkmaker (harde kopstoot op Vonk in de laatste minuut.)

Middenveld totaal niet gezien, jammer.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29468972
Het probleem was teveel controlerende middenvelders. Vayrynen kan gebruikt worden om voor meer aansluiting te zorgen.
Daarnaast zou ik Robert als eerste spits opstellen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:31:48 #153
15869 gr8w8
Better by design.
pi_29469020
Ja, Robert in de spits, dat zie ik ook wel meer zitten. Maar waar laat je Jan dan?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_29469108
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Alex speelde nou juist als een van de weinige PSV-ers een goede wedstrijd. In de eerste helft won hij bijvoorbeeld al zijn duels, in dat duel tegen Chari hoefde hij niet eens te sprinten omdat hij z'n lichaam er in zette en de Griek makkelijk van zich af kon draaien.
Hmm, ja het viel me gewoon op. Ik had alleen het idee dat ie dus echt absurd langzaam was, maar dat kan ook alleen maar zo lijken.
pi_29469162
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Zapper het volgende:
Hoe was de situatie eigenlijk toen het nog "Supercup" heette?
Nu is het totaal niet interessant (meer), zowel sportief als commerciëel.
Toen was het volgens mij ook niet erg boeiend hoor. In volgens mij geen enkel land heeft de Supercup echt een waarde. Gewoon een wedstrijd tussen de bekerwinnaar en kampioen om het seizoen te openen. Alleen in Duitsland is het echt meer een beker, met kwartfinale/halve finale/finale.

Maar dit is off topic
pi_29469171
Op de bank. Jan wordt door mij te beperkt bevonden.
Je moet kijken naar de kwaliteiten van iemand en daarop anticiperen op de tegenstander. Als een tegenstander een fysiek zwak centrum heeft, of 1 op 1 speelt achterin, zou Jan wel eens nuttig kunnen zijn. Verder vind ik Jan te beperkt.
In de HCE zou Robert dus alle wedstrijden moeten spelen, behalve tegen Ajax. Ik zou met Ajax en Escude in het centrum wel met Jan beginnen.
pi_29469208
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het team is nog volledig in opbouw en er zullen nog aankopen worden gedaan. Het team moet kortom nog ingepast worden. Ik denk dat het nog wel goed komt met dit PSV
Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29469276
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volledig in opbouw op 7 dagen van de competitie... Misschien moeten ze minder snoepreisjes maken dan.
Volgens mij is Feyenoord bijvoorbeeld al ruim 400 dagen in opbouw.

Volgens mij is Ajax al 3 a 4 seizoenen in opbouw.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:17:13 #159
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29469909
Matig overigens dat Hiddink maar 1 keer heeft gewisseld.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29470027
Ik had graag Beerens nog zien spelen idd

Laat volgende keer Robert maar vanaf de flank spelen, of geef Beerens een basisplaats. Over Afellay op linksbuiten ben ik niet erg enthousiast
pi_29477846
Afellay is ook niet echt een linksbuiten natuurlijk, maar Robert lijkt me daar ook niet veel. Sowieso heeft die Robert me nog niet overtuigd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29477911
Afellay zou een zwervende rol moeten krijgen, maar zo ervaren is hij nog niet om dat in te kunnen vullen.
That's all folks!
pi_29477941
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef Suijk het volgende:
Afellay is ook niet echt een linksbuiten natuurlijk, maar Robert lijkt me daar ook niet veel. Sowieso heeft die Robert me nog niet overtuigd.
Robert heeft nog niet erg veel laten zien, maar ik heb er toch wel vertrouwen in De nieuwe Ronaldo zal hij niet worden, maar het is een nuttige clubspeler die nog kan groeien.
pi_29477963
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

snoepreisjes welke dan?

Peace Cup vind ik geen snoepreisje.
Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
pi_29478424
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

snoepreisjes welke dan?

Maar je wilt zeggen dat na het vertrek van o.a. Van Bommel, Vogel en Park, PSV even het niveau van het vorige seizoen doortrekt ?
Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.

Om die reden is het gewoon slim om te doen, sportief gezien kan je misschien wel beter thuis blijven en oefenpotjes tegen fatsoenlijke amateurelftallen spelen.

En het niveau van vorig jaar is moeilijk te evenaren, maar het zal in de komense maanden zeker beter gaan dan afgelopen vrijdag. Dat vertrouwen in Hiddink heb ik wel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_29479016
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:30 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Of de Peace Cup een ideale voorbereiding is weet ik nou ook weer niet, maar je ziet de laatste jaren steeds meer dat europese topclubs, en of je PSV daar toe moet rekenen bepaal je maar lekker zelf, naar het oosten gaan in de zomerstop. Uiteraard zit hier niet enkel een sportieve bedoeling achter. Zowel de sponsers als de clubs zelf hebben hier veel belang bij. Bekendheid in dit relatief nieuwe voetbalgebied kan commercieel nog wel eens goed uitpakken.

Om die reden is het gewoon slim om te doen, sportief gezien kan je misschien wel beter thuis blijven en oefenpotjes tegen fatsoenlijke amateurelftallen spelen.

En het niveau van vorig jaar is moeilijk te evenaren, maar het zal in de komense maanden zeker beter gaan dan afgelopen vrijdag. Dat vertrouwen in Hiddink heb ik wel.
een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.
pi_29484070
Zaterdag de eerste competitiewedstrijd, tegen promovendus Heracles. Als het goed is zijn Beasly en Vaÿrinnen er weer bij. De Jong lijkt nog weken lang uit de roulatie te zijn

Gomes
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfán-Vennegoor-Beasley

[ Bericht 1% gewijzigd door JustJunior op 07-08-2005 14:09:37 ]
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:33:27 #168
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29484140
psst.. je schrijft het als Beasley
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29484171
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 02:03 schreef pascalheister het volgende:

[..]

een goede voorbereiding heb je door tegen gelijkwaardige teams of sterkere te spelen. Allemaal leuk die wedstrijdjes tegen de amateurs maar op sportief gebied schiet je er weinig mee op, bovendien speelt met die tournooien niet alleen het sportieve belang mee, maar draait het ook om de centen. Wat voor de club natuurlijk ook erg belangrijk is tegenwoordig.
Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.
Psv verdiende wel 2 miljoen ofzo met die Peace cup? Dat is dan wel weer mooi meegenomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29484547
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tegen amateurs is juist goed om bepaalde automatismen er in te slijpen. Het hoeft allemaal nog niet zo snel en perfect, je krijgt veel kansen om er op te oefenen. De snelheid en scherpte probeer je inderdaad tegen betere tegenstanders. Bovendien houd je binding met je regio, krijgen de fans de kans om je te zien, dat is in Korea natuurlijk niet.
Psv verdiende wel 2 miljoen ofzo met die Peace cup? Dat is dan wel weer mooi meegenomen.
Als ze hem hadden gewonnen, nu zal het wat minder zijn.
pi_29485535
Tjah, je kan er niks aan doen, de marketing in het voetbal wint duidelijk terrein.
Geld is het meest belangrijkste tegenwoordig, zelfs al is het heel zwaar voor de spelers gaan ze ernaartoe, vind het zelf niet altijd de meest ideale manier van voorbereiden.
pi_29485685
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Spideyman het volgende:
psst.. je schrijft het als Beasley
Weet ik. Was een typo

Ik denk dat je toch echt tegen tegenstanders van niveau moet spelen om een beetje een voorbereiding te hebben. Ik weet uit ervaring dat tegen tegenstanders van een veel lager niveau spelen je niet echt helpt. Als je dan tegen sterke teams speelt, en het levert je nog geld op ook. Prima
pi_29487821
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

snoepreisjes welke dan?

Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.
www.thuisuiteten.nl
pi_29487886
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vogel en Simons zijn inwisselbaar, die andere twee zijn moeilijker vervangbaar idd. Maar het was nu nogal onmachtig allemaal en dat is toch zorgwekkend, kort voor de start.
Hiddink gaat nog wel verrassen op de transfermarkt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29488380
Dan moet hij snel zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_29488420
Hij heeft vast wel genoeg namen op z'n lijstje en zal daar dan ook wel mee aan de slag gaan neem ik aan. Want deze groep komt duidelijk 1 á 2 echte toppers te kort.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29488554
Alweer?

Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
www.thuisuiteten.nl
pi_29488687
Nee 2: Park en Van Bommel.
pi_29489100
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?
Inderdaad een waardeloos antwoord en het tekent het niveau van de interviewer. "We brachten te weinig' is ook al zo'n slecht antwoord. Iedereen kon zien dat PSV veel te weinig bracht, maar DOE er dan wat aan, in de 10e minuuut kun je zoiets zeggen, niet na 90 minuten.
Ik mag hopen dat deze wedstrijd het resultaat was van onverschilligheid in de groep tav deze B-wedstrijd die dankzij de tegenstander tovh nog enig prestige had. Maar als het desinteresse, onverschillghied, gebrek aan winnaarsmentaliteit etc was hoopik dat Guus hier represailles aan gehangen heeft.
Ondanks dat het een wedstrijd is die nergens om gaat dien je je wel 100% te geven alleen al uit professionaliteit.
Ik verwacht komende wedstrijd tegen Heracles ook geen denderend PSV, maar nu zal het kwaliteitsverschil wél de doorslag gaan geven en hopelijk spelen ze met iets meer bezieling en met Robert in de spits.
Yeah baby Yeah!
pi_29489189
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Alweer?

Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
ze missen in elkgeval 2 spelers die vorig jaar debet waren aan het succes, van Bommel en Park.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')