abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29488420
Hij heeft vast wel genoeg namen op z'n lijstje en zal daar dan ook wel mee aan de slag gaan neem ik aan. Want deze groep komt duidelijk 1 á 2 echte toppers te kort.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29488554
Alweer?

Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29488687
Nee 2: Park en Van Bommel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29489100
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Niet helemaal klaar voor zeggen ze altijd als ze hebben verloren natuurlijk... Dat is geen excuus. Wanneer moeten ze dan wel klaar zijn? Vrijdag?
Inderdaad een waardeloos antwoord en het tekent het niveau van de interviewer. "We brachten te weinig' is ook al zo'n slecht antwoord. Iedereen kon zien dat PSV veel te weinig bracht, maar DOE er dan wat aan, in de 10e minuuut kun je zoiets zeggen, niet na 90 minuten.
Ik mag hopen dat deze wedstrijd het resultaat was van onverschilligheid in de groep tav deze B-wedstrijd die dankzij de tegenstander tovh nog enig prestige had. Maar als het desinteresse, onverschillghied, gebrek aan winnaarsmentaliteit etc was hoopik dat Guus hier represailles aan gehangen heeft.
Ondanks dat het een wedstrijd is die nergens om gaat dien je je wel 100% te geven alleen al uit professionaliteit.
Ik verwacht komende wedstrijd tegen Heracles ook geen denderend PSV, maar nu zal het kwaliteitsverschil wél de doorslag gaan geven en hopelijk spelen ze met iets meer bezieling en met Robert in de spits.
Yeah baby Yeah!
pi_29489189
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Alweer?

Ze zijn maar 1 echte topper kwijt anders.
ze missen in elkgeval 2 spelers die vorig jaar debet waren aan het succes, van Bommel en Park.
Yeah baby Yeah!
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:12:30 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29492656
Ex-PSV'er Jan Wuytens vandaag op de Open Dag van Heracles Almelo over de aankomende wedstrijd tegen PSV:

"we maken ze af!"

PSV is dus gewaarschuwd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29492722
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:
Ex-PSV'er Jan Wuytens vandaag op de Open Dag van Heracles Almelo over de aankomende wedstrijd tegen PSV:

"we maken ze af!"

PSV is dus gewaarschuwd
Dat ik ooit heb gedacht dat jij een PSV-hart had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 22:18:30 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29492752
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, met die 19 miljoen kwam Vitesse er idd bekaaid af.
de 35 miljoen die Atletico Madrid wilde betalen was wel meer. Het verschil in inkomsten leidde een beetje de val van Vitesse in.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29492778
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Zapper het volgende:

"we maken ze af!"

PSV is dus gewaarschuwd
Daar zullen ze wakker van liggen op de Herdgang.

Ik vind het wel vreemd dat we vooralsnog niets horen in de media van geruchten van PSV-transfers (behalve ene Kalou dan). Meestal hoor je wel wat geruchten over aanstaande transfers, maar nu is het angstvallig stil

Het kan ook betekenen dat PSV het gewoon goed geheim weet te houden, en dat er enkele bliksemsnelle transfers plaats gaan vinden, zoals Ferreyra.
pi_29493044
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:21 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Daar zullen ze wakker van liggen op de Herdgang.

Ik vind het wel vreemd dat we vooralsnog niets horen in de media van geruchten van PSV-transfers (behalve ene Kalou dan). Meestal hoor je wel wat geruchten over aanstaande transfers, maar nu is het angstvallig stil

Het kan ook betekenen dat PSV het gewoon goed geheim weet te houden, en dat er enkele bliksemsnelle transfers plaats gaan vinden, zoals Ferreyra.
Het kan ook betekenen dat PSV gewoon nergens mee bezig is...

Dit soort gespeculeer heeft dan ook weinig zin...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 22:40:45 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29493119
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het kan ook betekenen dat PSV gewoon nergens mee bezig is...

Dit soort gespeculeer heeft dan ook weinig zin...
zeker niet al Cultheld nog wat verwacht
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:43:40 #187
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29493187
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
Dat ik ooit heb gedacht dat jij een PSV-hart had.
Jij moet niet zo veel denken, net als voorspellen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 22:48:50 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29493273
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

Jij moet niet zo veel denken, net als voorspellen.
of rijtjes maken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29502510
Achja die JC schaal...

Als we kampioen worden is alles goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 14:18:19 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29502628
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Achja die JC schaal...

Als we kampioen worden is alles goed.
inderdaad, vorig seizoen gingen we ook eerst hard onderuit tegen Rode Ster......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29502667
Ik dacht zelf aan het seizoen 02/03

Toen verloren we ook van Ajaks in de JC schaal.
We werden dat jaar wel mooi kampioen
pi_29503095
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de 35 miljoen die Atletico Madrid wilde betalen was wel meer. Het verschil in inkomsten leidde een beetje de val van Vitesse in.
Dan moet je bij Aalbers zijn, niet bij Ajax.

En cultheld, heb je al wat namen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29503213
Nog niet, want Steef heeft nog niks nieuws vernomen.
pi_29503246
Dit topic bloedt wel dood nu de Kalou-soap elders besproken wordt

cultheld heeft een fotoboek Eindelijk kunnen we de man zien achter de briljante posts!
pi_29503302
En dit zijn nog de foto's van cultheld onder invloed! Misschien komt er ooit nog een 'normale' foto op
pi_29503373
Bier
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 17:33:37 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29504639
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan moet je bij Aalbers zijn, niet bij Ajax.

En cultheld, heb je al wat namen?
nouja deze discussie zal ik hier maar niet verder voeren, dan gaan we erg off topic
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29505008
Tering Cultheld je bent al irritant op het forum maar heb ook nog is de kop van de mensen die altijd irritant moeten op dance feesten. Maar jah dat was te verwachten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29505677
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Cultheld je bent al irritant op het forum maar heb ook nog is de kop van de mensen die altijd irritant moeten op dance feesten. Maar jah dat was te verwachten

Maarja. PSV.nl meldt dat er wederom een jeugdspeler is toegevoegd aan de selectie, dit keer een centrale verdediger.
quote:
Marcellis ruikt aan het grote werk

Naast het trio Guy Dufour, Ismail Aissati en Roy Beerens trainde er vanochtend nog een talent mee met de selectie. Dirk Marcellis, verdediger van Jong PSV, mocht de hele training meedoen met het team van Guus Hiddink.

Marcellis (17) is centrale verdediger in het elftal van Jong PSV. Hij is recordinternational van Oranje onder 17 (dat dit jaar de finale van het EK verloor, met Marcellis als aanvoerder) en speelt sinds augustus 1998 in de jeugd van PSV.

Marcellis in duel met Farfán
Nu al op witte schoenen
pi_29505725
We hebben opeens veel talenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')