Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-cafי. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
ow en ElmarO vergeet niet je laatste post eff te editen
werkze morgneochtendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
me too maffen
me morgen vroeg werken (waarschijnlijk maar 2 uurtjes maar ok
Waar ging wat over?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:16 schreef SHERMAN het volgende:
Godt, waar ging dit over? [Slowchat deeltje 108] It's really cool to be a Nerd
Die grap met Cygnusx.quote:
Oh die grap?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:16 schreef SHERMAN het volgende:
Godt, waar ging dit over? [Slowchat deeltje 108] It's really cool to be a Nerd
Gehehehe Ik ga je volgende week wel ff uit de lucht knallenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh sletje
Ik heb bf2 en meer mem
Your ass is mine
Vast wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh die grap?
Weet niet of ik dat mag zeggen van slar![]()
IDDquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
Of hij gaat via de grond, kan je niet hem uit de lucht knallen
moettie zijn muis trager zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IDD
zit nooit in die heli
En marty is beetje autist dus die raakt die gebouwen nog geen eens![]()
Zo overdone zal ie toch niet reageren?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
of niet, resulteert dan in een ban
Ik heb een joystick voor me heliquote:
je weet niet hoe slar reageertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo overdone zal ie toch niet reageren?
Van achter dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb een joystick voor me heli![]()
En ook al zit je op de grond ik pak je toch wel![]()
Slar vroeg in een topic waar Cygnus in zat of Cygnus weer in #dig wildequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slar vroeg in een topic waar Cygnus in zat of Cygnus weer in #dig wilde
Cygnus zei uiteraard: Ja![]()
Waarop slar zegt: Ok Just checking en weg was die weer![]()
Uuuh dat zou die wel willen de sletquote:
istie slet soms een beetje geil dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uuuh dat zou die wel willen de slet
Dat weet ik niet daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
istie slet soms een beetje geil dan?![]()
Moet ik weer naar zijn vriendinnen toequote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet daar kan ik niet over oordelen
Oke hij is wel geilquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik weer naar zijn vriendinnen toe
Dacht dat jij dat wel wist
En ik dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oke hij is wel geil![]()
@sherman Woooooei kom van het weekend ff op Teamspeak gaan we samen ff in de t.net server mensen afschieten
Wees gerust, ik heb een kopie en kan dus niet online.quote:
Kom jij ook gamen?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een kopie en kan dus niet online.
Orgineel kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een kopie en kan dus niet online.
Omdat je me zoveel heb gemist dat je nu maar samen met mij gaat gamenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Orgineel kopen![]()
Heb ik gister gedaan
Ik had tot gister 512 en was prima te spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:52 schreef SHERMAN het volgende:
Tsja, eerst meer ram kopen ook denk ik maar.
Ben er alleen dit weekend nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Omdat je me zoveel heb gemist dat je nu maar samen met mij gaat gamen![]()
Call of duty united offensive ook zoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had tot gister 512 en was prima te spelen
Gister 512 er bij geprikt en merk wel dat ie wat sneller laad, in game had ik nergens last van.
Wel valt me op dat het spel 500MB in gebruik had![]()
Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag'squote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben er alleen dit weekend niet![]()
Misschien vanavond
zaterdag zit ik bij Mathilde Santingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag's
En anders gewoon volgende week ff knallen![]()
Toen ik die ruimte nog niet had leek hij ook wel minder te pakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Call of duty united offensive ook zoiets. Vind het ook geen wonder dat ik soms hardwarelag heb ingame
oooh ja dat is waar ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zaterdag zit ik bij Mathilde Santing![]()
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hoezo heb jij op eens een sociaal leven dat je vanavond en morgen weg bent!
Heemskerkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doen
En morgen zit ik in heemskerk.
Hoezoquote:
Geen sex meer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heemskerk![]()
6 maanden met tats?
jullie hebben al geen eens sex meer![]()
Op het moment heb ik wel de voordelen van een meid maar niet de nadelen. Perfect.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, aan de ene kant is't natuurlijk pech hebben, aan de andere kant scheelt het je behoorlijk wat euries
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen sex meer?
He we zijn niet allemaal zo als jij
Vertel het tegen Martyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Elke dag neuken is toch het beste hoor
hahahah Ik ook van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ik
Maar helemaal niet meer gaat wat ver sletjes
Tats heeft ook dr wensen![]()
Tatsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waaruit lijdt/leidt jij dat Marty niet elke dag neukt?
Mogguhquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag waen we al klaar om 8:10
ik dacht geld te verdienen met dit vakantiebaantje, zo gaat dat dus niet werken
(alhoewel, ik schat dat ik rond de 650 euro binnen haal voor 6 weken van ~23 uur)
jah viel me ook best mee blijkt dat er erg weinig van me bruto loon afgaat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mogguh
Is toch nog een vrij behoorlijk bedrag
nog geen idee..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. Wat ga je van dat geld doen?
Ik probeer om 3 uur naar huis te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik ook wel een beetje. Denk dat het niet laat gaat worden vandaag...
Jumpiequote:
nee hoort hij bij mij te doen krijg al meer dan een jaar geld van hemquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meer in te likken![]()
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jumpquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu moet ie bij vonneuh gaan likkequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
nee hoort hij bij mij te doen krijg al meer dan een jaar geld van hem
Godt quotte marty, niet jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jump
Dat komt er ooit wel eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jump
Inmiddels wel met al die rente over het jaar heenquote:
Knokploeg nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inmiddels wel met al die rente over het jaar heen![]()
Nou inmiddels welquote:
ja echt he dat begint al zodra je der hand vast houdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stuur suus dr wel heen
Betaald ie snel genoeg om van dr af te komen![]()
Die wil ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zoek topic over msn
Dat ja automatisch Smileys kon importeren
Maar kan hem niet vindenModjes maybe?
Eigenlijk ben ik op zoek naar het COMPLETE smiley pack inc animated
in dat topic stond de link
Hup zoeken sletjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die wil ik ookmaar ik kan hem ook ff niet vinden
![]()
@jump! doe eens zoeken
en dat voor een vakantoe periodequote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:16 schreef BlueCurl het volgende:
middag
wat een drukte... al op pagina twee vann ieuwe sc topic *shocked*
Oepsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ging meer over post van BC, dat er al 2 pagina's volgekalkt waren
Oh dat ben ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen die 2 posts achter elkaar plaatst met een quote erin![]()
Ach we leven weer beetjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik was iets te voorbarig geloof ik
Eén van de servers heeft last van een hoge load volgens Breuls. Dus vandaar dat het zo traag is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik was iets te voorbarig geloof ik
ik moet eigenlijk tot half 5, maar 't is zo verdomd rustig dat ik niet verwacht dat er nog enge dingen gebeuren in dat uur...quote:
afin half uur nadat je wegbent is het opeens extreem drukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk tot half 5, maar 't is zo verdomd rustig dat ik niet verwacht dat er nog enge dingen gebeuren in dat uur...
ik heb wellicht 2 personen tussen 9 en 15u gehad. De meeste onderzoekers zijn op vakantie momenteelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
afin half uur nadat je wegbent is het opeens extreem druk
wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wellicht 2 personen tussen 9 en 15u gehad. De meeste onderzoekers zijn op vakantie momenteel
Beetje pc's installeren, research doen *kuch* op fok (quote:
bedoelde meer waar werk je enzo? (vaste baan of niet)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beetje pc's installeren, research doen *kuch* op fok () en google, emailtjes behandelen etc.
a ha okquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Universiteit; werk nog op uitzendkracht-basis, moet diploma in September halen, dan vaste baan garantie
Over 45 min max terug, eerst op huis aan
klinkt idd ergh goed geregeld...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:41 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel goed geregeld denk ik zo
Ik ga even pizza (diepvries) enzo halen, tosso!
Het is bbq chicken geworden, zo'n big americanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt idd ergh goed geregeld...
ik weet nog niet wat me ma gklaar gaat maken vanavond...
wil in iedergeval nog eff een paar oordopjes hebben...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is bbq chicken geworden, zo'n big american
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een zilveren Ps2 binnenkort
daar was ik te laat voorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]PS2 is ouder wets, koop dan die PS3
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:40 schreef mschol het volgende:
woei
ben nu een totaal van 31GB aan het downloaden van een anime serie
4x ~7GBquote:
heb ik goeie MP ervaring mee opgedaan...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
call of duty-United Offensive op een public server
Heb ik nog nooit online gespeeld. Nou speel ik tegenwoordig sowieso al niet veel meer online.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
call of duty-United Offensive op een public server
je moet dan es komen meespelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik goeie MP ervaring mee opgedaan...
Ben al 1,5uur aan het werkquote:
Little gamers blijft echt super vind ik.quote:
quote:
Mogge sletjequote:
muwha zo goed ben ik nou ook weer niet..quote:
sowieso speel ik eigenlijk alleen maar S&D, de rest is minder leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:21 schreef mschol het volgende:
ik
[..]
muwha zo goed ben ik nou ook weer niet..
ik ben een beetje een halve camper
ik blijf ergens even zitten en ga dan naar een andere plek en blijf daar ook weer een tijdje zitten
en dan ga ik frontaal in de aanvalen dan begint het weer van voren af aan
ik speel vooral team deathmatchquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
sowieso speel ik eigenlijk alleen maar S&D, de rest is minder leuk
Campen doe ik ook, vooral als ik het moet verdedigen. Alleen blijf ik soms te lang op 1 plek zitten steeds, dus vind men mij sneller
caretan was me favoriet in originele CoDquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Ah
depot, caretan is oa mijn favoriet.
Je moet volgende week maar es aangeven waar je speelt, kom ik je meppen
* Sjowhan gaat richting huis
woehoewquote:
jheee!!quote:
anim vinnik leuk net zoals disney'squote:
Moet je morgen als je tijd hebt ff komen knallen met mij en godlikequote:
Oiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:09 schreef Troel het volgende:
Waarom stopt QG eigenlijk? Te weinig tijd?
Nu moet ik een nieuwe favoriete mod zoeken. Wie wil?
Uhhh hoi!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je morgen als je tijd hebt ff komen knallen met mij en godlike
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:09 schreef Troel het volgende:
Waarom stopt QG eigenlijk? Te weinig tijd?
Nu moet ik een nieuwe favoriete mod zoeken. Wie wil?
Trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:52 schreef mschol het volgende:
wat een rust hier
ik ga maffentot morgen...
niet eens naar echt monaco...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Truste
En ik ga morgen naar Monaco aan de Maas.
Daar heb ik nou weer net het geld niet voor, maar dit is een leuk alternatief. Ik ben wel al eens in 2002 naar de Grand Prix van Duitsland geweest.quote:
iedereen is te druk met BF2 denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Nee.
Jullie zijn gewoon niet too-1337 om een SC vol te plempen in't weekend
gewoon geen zin bedoel je zekerquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Nee.
Jullie zijn gewoon niet too-1337 om een SC vol te plempen in't weekend
dat heet gewoon L-U-I, oftewel LUI!quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:47 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon geen zin bedoel je zekeren nu me laaste vakantiewerkweek beginnen
Alles lekker hier?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:34 schreef VeerMans het volgende:
Mogguh Marty
het duikt snel in de vergetelheid (helaas).quote:
Houd je bezig hequote:Op maandag 8 augustus 2005 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het duikt snel in de vergetelheid (helaas).
Enige nadeel is dat ik niet ctrl a + shiftdel kan gebruiken aangezien er 2-3 logs zijn die weer kritisch zijn voor het draaien van de mailserver. Oftewel: delete je die, ben je weer een aantal dagen zoet om de services weer gestart te krijgen
![]()
Succes!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:02 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Houd je bezig he
Kut ik heb een vergadering
en ondertussen zittie op fokquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat heet gewoon L-U-I, oftewel LUI!
En ik hou niet van luie mensen
Het gaat gewoon zwaar beroerd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat lijkt op het moment altijd maar even te duren om dan vervolgens weer in te kakken.
Die snelheid is volgens mij op vakantie gegaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die enorme hoge snelheid van fok op het moment
Hopen dat ie uitgerust weer terugkomt danquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die snelheid is volgens mij op vakantie gegaan
Wat een lol.. laten we Fok! usertjes pesten...quote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat een lol.. laten we Fok! usertjes pesten...![]()
Kunnen die lui niet iets nuttigers gaan doen met hun leven...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |