jah viel me ook best mee blijkt dat er erg weinig van me bruto loon afgaat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mogguh
Is toch nog een vrij behoorlijk bedrag
nog geen idee..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. Wat ga je van dat geld doen?
Ik probeer om 3 uur naar huis te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik ook wel een beetje. Denk dat het niet laat gaat worden vandaag...
Jumpiequote:
nee hoort hij bij mij te doen krijg al meer dan een jaar geld van hemquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meer in te likken![]()
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jumpquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu moet ie bij vonneuh gaan likkequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
nee hoort hij bij mij te doen krijg al meer dan een jaar geld van hem
Godt quotte marty, niet jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jump
Dat komt er ooit wel eensquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laat ik zeggen dat ik helemaal me niet inlik, en helemaal al niet bij Jump
Inmiddels wel met al die rente over het jaar heenquote:
Knokploeg nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inmiddels wel met al die rente over het jaar heen![]()
Nou inmiddels welquote:
ja echt he dat begint al zodra je der hand vast houdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stuur suus dr wel heen
Betaald ie snel genoeg om van dr af te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |