Kom jij ook gamen?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een kopie en kan dus niet online.
Orgineel kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een kopie en kan dus niet online.
Omdat je me zoveel heb gemist dat je nu maar samen met mij gaat gamenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Orgineel kopen![]()
Heb ik gister gedaan
Ik had tot gister 512 en was prima te spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:52 schreef SHERMAN het volgende:
Tsja, eerst meer ram kopen ook denk ik maar.
Ben er alleen dit weekend nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Omdat je me zoveel heb gemist dat je nu maar samen met mij gaat gamen![]()
Call of duty united offensive ook zoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had tot gister 512 en was prima te spelen
Gister 512 er bij geprikt en merk wel dat ie wat sneller laad, in game had ik nergens last van.
Wel valt me op dat het spel 500MB in gebruik had![]()
Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag'squote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben er alleen dit weekend niet![]()
Misschien vanavond
zaterdag zit ik bij Mathilde Santingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag's
En anders gewoon volgende week ff knallen![]()
Toen ik die ruimte nog niet had leek hij ook wel minder te pakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Call of duty united offensive ook zoiets. Vind het ook geen wonder dat ik soms hardwarelag heb ingame
oooh ja dat is waar ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zaterdag zit ik bij Mathilde Santing![]()
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hoezo heb jij op eens een sociaal leven dat je vanavond en morgen weg bent!
Heemskerkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doen
En morgen zit ik in heemskerk.
Hoezoquote:
Geen sex meer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heemskerk![]()
6 maanden met tats?
jullie hebben al geen eens sex meer![]()
Op het moment heb ik wel de voordelen van een meid maar niet de nadelen. Perfect.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, aan de ene kant is't natuurlijk pech hebben, aan de andere kant scheelt het je behoorlijk wat euries
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen sex meer?
He we zijn niet allemaal zo als jij
Vertel het tegen Martyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Elke dag neuken is toch het beste hoor
hahahah Ik ook van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ik
Maar helemaal niet meer gaat wat ver sletjes
Tats heeft ook dr wensen![]()
Tatsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waaruit lijdt/leidt jij dat Marty niet elke dag neukt?
Mogguhquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag waen we al klaar om 8:10
ik dacht geld te verdienen met dit vakantiebaantje, zo gaat dat dus niet werken
(alhoewel, ik schat dat ik rond de 650 euro binnen haal voor 6 weken van ~23 uur)
jah viel me ook best mee blijkt dat er erg weinig van me bruto loon afgaat...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mogguh
Is toch nog een vrij behoorlijk bedrag
nog geen idee..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. Wat ga je van dat geld doen?
Ik probeer om 3 uur naar huis te gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik ook wel een beetje. Denk dat het niet laat gaat worden vandaag...
Jumpiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |