Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-cafי. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
ow en ElmarO vergeet niet je laatste post eff te editen
werkze morgneochtendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
me too maffen
me morgen vroeg werken (waarschijnlijk maar 2 uurtjes maar ok
Waar ging wat over?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:16 schreef SHERMAN het volgende:
Godt, waar ging dit over? [Slowchat deeltje 108] It's really cool to be a Nerd
Die grap met Cygnusx.quote:
Oh die grap?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:16 schreef SHERMAN het volgende:
Godt, waar ging dit over? [Slowchat deeltje 108] It's really cool to be a Nerd
Gehehehe Ik ga je volgende week wel ff uit de lucht knallenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh sletje
Ik heb bf2 en meer mem
Your ass is mine
Vast wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh die grap?
Weet niet of ik dat mag zeggen van slar![]()
IDDquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
Of hij gaat via de grond, kan je niet hem uit de lucht knallen
moettie zijn muis trager zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IDD
zit nooit in die heli
En marty is beetje autist dus die raakt die gebouwen nog geen eens![]()
Zo overdone zal ie toch niet reageren?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
of niet, resulteert dan in een ban
Ik heb een joystick voor me heliquote:
je weet niet hoe slar reageertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zo overdone zal ie toch niet reageren?
Van achter dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb een joystick voor me heli![]()
En ook al zit je op de grond ik pak je toch wel![]()
Slar vroeg in een topic waar Cygnus in zat of Cygnus weer in #dig wildequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slar vroeg in een topic waar Cygnus in zat of Cygnus weer in #dig wilde
Cygnus zei uiteraard: Ja![]()
Waarop slar zegt: Ok Just checking en weg was die weer![]()
Uuuh dat zou die wel willen de sletquote:
istie slet soms een beetje geil dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uuuh dat zou die wel willen de slet
Dat weet ik niet daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
istie slet soms een beetje geil dan?![]()
Moet ik weer naar zijn vriendinnen toequote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet daar kan ik niet over oordelen
Oke hij is wel geilquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik weer naar zijn vriendinnen toe
Dacht dat jij dat wel wist
En ik dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oke hij is wel geil![]()
@sherman Woooooei kom van het weekend ff op Teamspeak gaan we samen ff in de t.net server mensen afschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |